Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 19:08

Ik ga voorlopig niet meer daten, heb Tinder verwijderd en ga vooral zelf leuke dingen doen! Als ik dan iemand tegen kom zie ik wel weer. Ik blijf natuurlijk wel meelezen <<)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 19:11

Ik heb weer een nieuwe op whatsapp, zien wat daar uit komt. Misschien in de vakantie een keer afspreken ofzo.

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 19:17

Ik had al een tijdje Tinder, maar voelde me nooit echt comfortabel genoeg om op date te gaan. Afgelopen zondag ben ik toch gegaan met een man die heel veel respect voor mijn grenzen had, en dat was toch eigenlijk heel gezellig. :o nog even afwachten of er sparkles komen, maar So far so good!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 19:43

Ik zit momenteel bij huis, dus was weer wat meer aan het tinderen, maar ben er ook alweer klaar mee.. Saaie gesprekken die allemaal hetzelfde beginnen en/of in no time doodlopen :n

Dus maar weer verwijderd :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 19:52

Relaxed schreef:
Ik zit momenteel bij huis, dus was weer wat meer aan het tinderen, maar ben er ook alweer klaar mee.. Saaie gesprekken die allemaal hetzelfde beginnen en/of in no time doodlopen :n

Dus maar weer verwijderd :P

goh zitten wij soms in hetzelfde gebied :(

ben je ziek of je werk kwijt geraakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 20:32

Ga weer terug naar mijn oude baan per 1/1, nu onbetaald verlof om het jaar enigszins in rust af te sluiten. In het nieuwe jaar weer knallen :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 20:51

different1 schreef:
Ik kom me hier ook even melden/voorstellen, heb al wel veel meegelezen.

2jr geleden zeer snel na m'n relatiebreuk kwam er iemand op m'n pad.
We hebben het onwijs leuk gehad, hij droeg me op handen en was en had alles wat m'n ex niet had.
Helaas 2 minpunten: hij was een goede vriend van mijn ex en had nog een (slechte) relatie.
Ik heb na enkele weken de knoop door gehakt en alle contact met hem verbroken.
Achteraf had ik misschien wat geduld moeten hebben, zijn relatie ging vrij snel uit.
Ik heb na een jaar nog een keer contact opgenomen, maar ik had hem dusdanig gekwetst dat hij niks zag in een herstart.
Enerzijds wil ik geen "vreemdganger", hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf.
Maar anderzijds, nu ruim 2jr later mis ik hem nog steeds.

Helaas een moeilijk en eenzaam jaar achter de rug, en nu dus maar gaan Tinderen.
Wie weet wat ik tegen kom, ook al ben ik voor mijn gevoel nog niet toe aan een relatie, nieuwe contacten opdoen zal niet verkeerd zijn.
Sowieso zal een nieuwe relatie aangaan niet simpel zijn, ik ben niet de makkelijkste (bijna extreem onafhankelijk) ben nu 30jr en heb een kind.
Maar hey, wie niet waagt, die niet wint toch?

Nou jullie passen goed bij elkaar, ik zou het nog eens proberen :')

Hier ook tijdelijk even een beetje klaar met tinder, alleen maar mongolen en saaie mensen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 20:59

We zien elkaar zaterdag weer! :D Hij heeft altijd tijd voor me zegt ie... echt heel lief. :j

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 08:22

@geryon, hoe bedoel je?
Ik denk dat je niet kunt oordelen aan de hand van enkele zinnen over een heel moeilijke situatie waarin niet alle ins en outs zijn verteld.
In liefde en oorlog is alles geoorloofd was het gezegd toch? Ik heb destijds gekozen om mezelf terug te trekken en anderen voor te laten gaan.
Overigens ben ik normaal gesproken zeer tegen vreemdgaan, maar gevoelens kun je niet altijd sturen.
Wat je er overigens mee doet, is wel een keuze en ik heb besloten er niks mee te doen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 08:43

different1 schreef:
@geryon, hoe bedoel je?
Ik denk dat je niet kunt oordelen aan de hand van enkele zinnen over een heel moeilijke situatie waarin niet alle ins en outs zijn verteld.
In liefde en oorlog is alles geoorloofd was het gezegd toch? Ik heb destijds gekozen om mezelf terug te trekken en anderen voor te laten gaan.
Overigens ben ik normaal gesproken zeer tegen vreemdgaan, maar gevoelens kun je niet altijd sturen.
Wat je er overigens mee doet, is wel een keuze en ik heb besloten er niks mee te doen.

Ik vind zelf eigenlijk wel beetje heel gemakkelijk gezegd. Je hebt schijnbaar in begin wel voor gekozen om er wat mee te doen.

@resistence wat fijn meis!

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:00

Zoals Gianti? Wat heb ik met die man gedaan volgens jou/jullie?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:18

Een relatie gehad (of iets wat er op lijkt) met een bezet man. Ik vind dat walgelijk en snap niet dat mensen er aan mee werken. Ik zou nooit iets met iemand willen die vreemd gaat of er aan mee werkt. Dan sta je gewoon anders in het leven.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:23

different1 schreef:
Ik heb na een jaar nog een keer contact opgenomen, maar ik had hem dusdanig gekwetst dat hij niks zag in een herstart.
Enerzijds wil ik geen "vreemdganger", hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf.
Maar anderzijds, nu ruim 2jr later mis ik hem nog steeds.

Niks enerzijds/ anderzijds van jouw kant; hij wil jou niet dus dan houdt het sowieso al op.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:26

Heb ik het gehad over een relatie? Ik heb het gehad over gevoelens, waar we beiden geen gehoor aan hebben gegeven.
Wel hebben we veel gepraat en ge-appt.
We hebben elkaar zelfs nooit aangeraakt.

@goof, daar heb je gelijk in. Als hij echt had gewild, had hij eerder knopen doorgehakt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:14

Yeah right, die appjes waren zeker 100% vriendschappelijk. :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:17

Zullen we stoppen met zo oordelend te zijn? ;)
Je weet niet de gehele situatie en het is makkelijk om zoiets te zeggen tot je zelf in de situatie zit. Dus laten we het vriendelijk houden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:34

Lijkt mij heel verstandig inderdaad. Zeker op basis van zo'n beetje info kan je geen oordeel vormen.

Different, klinkt iig als een lastige situatie. Weet hij ook hoe jij je er nu bij voelt?

Mijn date heeft gister heerlijk gekookt. Daar kan ik wel aan wennen hoor een vent in de keuken :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:37

Heerlijk idinn!! :D

Date van dinsdag heeft nog wel gepraat :+
Zat die te vertellen dat hij t dinsdag maar uiteindelijk opgegeven had.... ik zeg ja goh was toch duidelijk dat ik niet wou, heb t je zelfs verteld (hij had gezegd dat hij wel met me naar bed wou :')). Zit die heel vrolijk te vertellen dat hij eerste kerstdag een date heeft, fijn voor je!!! Maar wat moet ik met deze info. Ik negeer hem maar gewoon. Het opscheppen gaat gewoon door :')

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:10

Oh wat verschrikkelijk zo'n vent :'). Ik ga zo op date naar m'n paard. Ik denk dat ze me nog nooit zo goed gekleed op stal hebben zien komen hahahaha. We gaan een stukje wandelen met paard en daarna ergens wat drinken. Gelukkig ben ik bijna altijd alleen op stal. Ben benieuwd :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:11

Heel veel plezier!! Wel spannend hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:19

Wat leuk Idinn! Bij mij was het ook even gek toen mijn date kon koken, aangezien ik van mijn ex was gewend dat hij niets luste. :')

Yonker schreef:
Heerlijk idinn!! :D

Date van dinsdag heeft nog wel gepraat :+
Zat die te vertellen dat hij t dinsdag maar uiteindelijk opgegeven had.... ik zeg ja goh was toch duidelijk dat ik niet wou, heb t je zelfs verteld (hij had gezegd dat hij wel met me naar bed wou :')). Zit die heel vrolijk te vertellen dat hij eerste kerstdag een date heeft, fijn voor je!!! Maar wat moet ik met deze info. Ik negeer hem maar gewoon. Het opscheppen gaat gewoon door :')

Oh wat erg. Dat zijn van die gozers die zichzelf nogal hoog hebben zitten... wat zal z'n date een leuke kerst hebben, maar niet heus.. :=

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:20

Wat een gast yonker haha

Ik geef het op. Ik had een tinderdate gehad. Vorige week zouden we 2e date hebben zei die af(hij was ziek). Nu vandaag herkansing zegt hij weer af, hij moet naar school. Zei die gisteren avond. Hij deed al wat kortaf dus ik vroeg wat er was.
Heeft die woensdag een oud collega ontmoet daarmee wat gaan drinken en die had gehoord dat hij met mij op date was gegaan. Was ze jaloers en naja dat dus :') dit is serieus de tweede keer achter elkaar dat ik een date heb met iemand en dat diegene later een oud collega tegen komt en daarmee verder date. Ik denk dat ik een eigen bedrijfje ga starten. Een Date met mij en daarna vind je ware liefde hahahha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:24

Britt_Sisi schreef:
Wat een gast yonker haha

Ik geef het op. Ik had een tinderdate gehad. Vorige week zouden we 2e date hebben zei die af(hij was ziek). Nu vandaag herkansing zegt hij weer af, hij moet naar school. Zei die gisteren avond. Hij deed al wat kortaf dus ik vroeg wat er was.
Heeft die woensdag een oud collega ontmoet daarmee wat gaan drinken en die had gehoord dat hij met mij op date was gegaan. Was ze jaloers en naja dat dus :') dit is serieus de tweede keer achter elkaar dat ik een date heb met iemand en dat diegene later een oud collega tegen komt en daarmee verder date. Ik denk dat ik een eigen bedrijfje ga starten. Een Date met mij en daarna vind je ware liefde hahahha

Volgens mij is Tinder letterlijk een kansspel. :') Je kan zwaar pech hebben, een klein beetje geluk hebben of de loterij winnen... :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:26

Niet opgeven!! Komt vast goed :D
Gewoon lekker door tinderen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:40

Noa, veel plezier! Zal je net zien dat het druk is op stal. Dat zou mij overkomen haha

Yonker, omg wat een exemplaar! En wie gaat er nu op 1e kerstdag op date.. dan ben je toch wel beetje wanhopig hoor..

Resistance, ja ik ken bar weinig studenten die beetje kunnen koken. Dus dit was mooi meegenomen haha.

Britt, nou lekker dan telkens. Je moet volgende x geld vragen hoor als het weer gebeurd haha