Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
different1 schreef:Ik kom me hier ook even melden/voorstellen, heb al wel veel meegelezen.
2jr geleden zeer snel na m'n relatiebreuk kwam er iemand op m'n pad.
We hebben het onwijs leuk gehad, hij droeg me op handen en was en had alles wat m'n ex niet had.
Helaas 2 minpunten: hij was een goede vriend van mijn ex en had nog een (slechte) relatie.
Ik heb na enkele weken de knoop door gehakt en alle contact met hem verbroken.
Achteraf had ik misschien wat geduld moeten hebben, zijn relatie ging vrij snel uit.
Ik heb na een jaar nog een keer contact opgenomen, maar ik had hem dusdanig gekwetst dat hij niks zag in een herstart.
Enerzijds wil ik geen "vreemdganger", hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf.
Maar anderzijds, nu ruim 2jr later mis ik hem nog steeds.
Helaas een moeilijk en eenzaam jaar achter de rug, en nu dus maar gaan Tinderen.
Wie weet wat ik tegen kom, ook al ben ik voor mijn gevoel nog niet toe aan een relatie, nieuwe contacten opdoen zal niet verkeerd zijn.
Sowieso zal een nieuwe relatie aangaan niet simpel zijn, ik ben niet de makkelijkste (bijna extreem onafhankelijk) ben nu 30jr en heb een kind.
Maar hey, wie niet waagt, die niet wint toch?
different1 schreef:@geryon, hoe bedoel je?
Ik denk dat je niet kunt oordelen aan de hand van enkele zinnen over een heel moeilijke situatie waarin niet alle ins en outs zijn verteld.
In liefde en oorlog is alles geoorloofd was het gezegd toch? Ik heb destijds gekozen om mezelf terug te trekken en anderen voor te laten gaan.
Overigens ben ik normaal gesproken zeer tegen vreemdgaan, maar gevoelens kun je niet altijd sturen.
Wat je er overigens mee doet, is wel een keuze en ik heb besloten er niks mee te doen.
different1 schreef:Ik heb na een jaar nog een keer contact opgenomen, maar ik had hem dusdanig gekwetst dat hij niks zag in een herstart.
Enerzijds wil ik geen "vreemdganger", hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf.
Maar anderzijds, nu ruim 2jr later mis ik hem nog steeds.
Yonker schreef:Heerlijk idinn!!
Date van dinsdag heeft nog wel gepraat![]()
Zat die te vertellen dat hij t dinsdag maar uiteindelijk opgegeven had.... ik zeg ja goh was toch duidelijk dat ik niet wou, heb t je zelfs verteld (hij had gezegd dat hij wel met me naar bed wou). Zit die heel vrolijk te vertellen dat hij eerste kerstdag een date heeft, fijn voor je!!! Maar wat moet ik met deze info. Ik negeer hem maar gewoon. Het opscheppen gaat gewoon door
Britt_Sisi schreef:Wat een gast yonker haha
Ik geef het op. Ik had een tinderdate gehad. Vorige week zouden we 2e date hebben zei die af(hij was ziek). Nu vandaag herkansing zegt hij weer af, hij moet naar school. Zei die gisteren avond. Hij deed al wat kortaf dus ik vroeg wat er was.
Heeft die woensdag een oud collega ontmoet daarmee wat gaan drinken en die had gehoord dat hij met mij op date was gegaan. Was ze jaloers en naja dat dusdit is serieus de tweede keer achter elkaar dat ik een date heb met iemand en dat diegene later een oud collega tegen komt en daarmee verder date. Ik denk dat ik een eigen bedrijfje ga starten. Een Date met mij en daarna vind je ware liefde hahahha