ja maar roos, jij speelt vals. Jij hebt overal veel van volgens mij..
Ja, als ik zoveel zou kopen zou ik super blut zijn.
xRoosss
Geplaatst: 01-02-15 21:42
Ongelofelijk maar waar, ik ben niet blut spaar braaf geld elke maand, alhoewel dat in november/december niet gebeurd is maar vanaf deze maand ben ik weer goed aan het sparen. Betaal al m'n vaste lasten zelf en wat ik overhoud besteed ik aan m'n favoriete hobby
Hoe doe je dat in godsnaam, Roos? Ik heb een fulltime baan, maar kan echt niet zoveel geld uitgeven als jij Please, enlighten us!
xRoosss
Geplaatst: 01-02-15 21:50
Misschien lijkt het gewoon dat ik veel uitgeef vaak als ik bestel dan laat ik heel veel in 1 keer komen. En niet leuk is stuur ik weer terug. En er is eigenlijk altijd wel iets wat ik terug stuur.
Of jullie kopen gewoon bijzonder weinig, hup dames breng de economie op gang
Zijn dat winter of zomer edities Roos? Vind de zomer edities eigenlijk net iets te dun... Die zwarte van jou zijn wat dikker toch? Misschien dat ik daar binnenkort ook eens voor ga
xRoosss
Geplaatst: 01-02-15 22:12
De zwarte is de winter editie! En echt een dikker stofje. Zijn trouwens twee stofjes, binnenin een zachte en buiten de 'glimmende' en normaal is het voetbed van EVA en nu van EVA met stevige stof er omheen
Je hebt de winter editie ook in het rood. Vind die werkelijk ook prachtig
Anoniem
Geplaatst: 01-02-15 22:12
Hoe duur waren die zwarte van jou Roos? Ik vind de zomer editie ook te dun, vooral die voorkant zeg maar.. volgens mij heb ik dat binnen 2 weken kapot.
Dames! Online korting op je bestelling bij only! 10 euro korting met de code: onlysuperbowl
Teminste, ik heb er een mail van. Laat ik het zo zeggen
Anoniem
Geplaatst: 01-02-15 22:14
Precies dat idd Rebec.. Niet per se kapot maken maar omg wat moeten m'n voeten koud worden. En stel je voor dat ze water doorlaten ofzo. Moet er niet aan denken Wil ze sowieso nog even passen omdat ik ergens heel bang ben dat m'n voeten er veeeeel te groot voor zijn. Heb best dunne enkels dus met fijne sneakers ziet dat er altijd een beetje maf uit met m'n massieve benen
xRoosss
Geplaatst: 01-02-15 22:18
Zwarte waren ook €90 net als de zomer versie
Als je er voor wil gaan moet je niet te lang meer wachten. Heb echt goed moeten zoeken voor een maat 39 want waren bijna overal uitverkocht en wordt niet meer aangevuld.. Nike kondigt ook al een tijdje nieuwe edities aan met lichte kleuren, gaan echt weer richting het voorjaar
En thanks voor de code Enefde! heb al eeuwen niet bij de only gekeken omdat ik de collectie te kinderlijk vond. Eens zien of dat nog zo is
Ik ben de site een beetje in de gaten aan het houden voor een leuk jurkje. Maar zie er zo niks tussen zitten. Code duurt tot 22 februari zo uit mijn hoofd..
Lijkt me stug dat hij tot 22 februari duurt, eerder 2 februari (morgen dus). Het is vanavond Super Bowl Sunday en ik denk niet dat ze die acties over de hele maand uitrekken, dan waren ze er wel een maand voor de Superbowl mee begonnen
enefde
Geplaatst: 01-02-15 22:24
Ik heb de mail pas vandaag binnen gekregen. Dus dat lijkt mij weer sterk.. Ik zal even controleren!
Serieus? Vreemd... Zou niet eens zo heel gek zijn als hij morgen afgelopen zou zijn omdat de Superbowl maar 1 wedstrijd is, en die wordt vannacht gespeeld
Oh en nog even een vraagje, ik ben namelijk echt een leek als het op kleurcombinatie aan komt. Voor morgen wil ik mn hakken aan. Maar die zijn beige. En ik wil gewoon chill mijn fijne grijze trui met zwarte broek aan. Alleen geen idee of dit bij elkaar staat. In het ergste geval switch ik de broek voor panty met zwart rokje maar hakken en een rokje vind ik altijd een no go. Wordt me te netjes.
Maarja. Ik zit dus heel erg met de kleurcombinatie hiervan. Let niet op hoe de trui nu valt, Verbergt je hele figuur maar ik ben zooo blij met dat ding. Te gebruiken als trui maar ook als jurk http://nl.tinypic.com/r/2najthv/8
Ik vind de trui en de broek zo wel heel erg leuk staan, maar heb je de hakken er nu al onder? Dan zou ik het imo niet doen. Zou er eerder een zwart laarsje onder dragen of een sneaker. Je hele outfit is behoorlijk casual door de oversized trui die je toch voornamelijk aan als je niet zo veel zin hebt om meer kleding te dragen dan nodig zeg maar. Hakken eronder vind ik toch altijd een beetje misplaatst, ook bij de outfits die pinterest meisjes dragen Vind het beige ook niet zo mooi bij het zwart en het grijs.
Macyy
Geplaatst: 01-02-15 22:47
Ik vind de kleuren combinatie niet zo geslaagd, i'm sorry.
En oeh die roshe runs! Ik heb er momenteel écht geen geld voor, anders had ik sowieso een paar besteld. Ik heb echt een zwak voor mooie sneakers. Slechte eigenschap. Nog eventjes doorsparen denk ik!
enefde
Geplaatst: 01-02-15 22:48
Dat moest ik precies even horen. Ik draag dit normaal inderdaad altijd met zwarte laarsjes. Dan geen broek maar panty en zwart rokje. Heb ook wel zwarte hakken maar die wil ik toch meer voor echt net bewaren. Deze beige hakken zijn mijn voor alles en nog wat momenten Gebruik de trui trouwens niet om de reden zoals je boven zegt. Ik ben echt wel op zoek geweest naar een trui die ik als trui aan kon maar ook als jurk. Ben deze toen tegen gekomen en was spontaan verliefd. En hij was toen in de aanbieding. Maar zoals ik al zei. Normaal combineer ik hem met een panty en een rokje. Hij is namelijk wel te kort om zonder rokje eronder aan te kunnen. Dat vereffent voor mijn gevoel het oversized weer een beetje.