Pfoe, gisteravond was ik aan het jammeren dat wij niks kregen. Ineens out of the blue begon het te donderen. Mooie lichtshow gezien, van alle kanten werd het om en om verlicht. Ik stond lekker op m'n kamer uit het raam te hangen om te kijken, regende wel knetterhard haha Toen sloeg het in 1 straat verderop, keiharde knal, viel van schrik bijna uit het raam. Holy guacamole, schrok me dood. Verder stelde het niet heel veel voor. Na 20 minuutjes was het weg, was die bui/onweer van de 28e toch beter.
Dit had het land echt zó nodig.Het regent nu weer,maar het word wel lichter.
poetser
Geplaatst: 06-08-13 11:20
Hier ook grijs, af en toe een spetje regen en erg fris.
Agossie
Geplaatst: 06-08-13 11:20
Hier is na gisterenavond, die wolkbreuk, niets meer gevallen, helaas. Wel even in één keer goed veel, maar daarna niets meer. Verder is het hier bewolkt, maar ook met af en toe zon. Prima dus.
Hier hebben we ook lekker regen gehad vannacht, en onweer. Nu is het droog, het zonnetje komt tussen de wolken door. Het waait en beetje en een lekker temperatuurtje.
Op nu.nl een nieuwsbericht over het noodweer Friesland, verschrikkelijk! Caravans weg gewaaid, een boot uit het water gerukt en dan dat meisje..
gohya
Geplaatst: 06-08-13 13:45
Is die foto helemaal echt uit Knokke? wauw die is echt prachtig. Hier schijnt de zon nu ook,maar ook wolken zijn aanwezig, 22 graden nu. Er was een windhoos in Friesland gisteravond zeiden ze.