kiki1976 schreef:DHL zijn wij vanuit de webwinkel mee gestopt, teveel gezeur (trage leveringen, vaak adres onbekend bij bestaand adres).
Moest van de week stiekem wel lachen. Ik heb een partij nieuwe rijlaarzen (pvc) op MP staan. Prijs voor 20 paar is bieden vanaf € 150.-
Heb daar best grappige mailtjes over gehad, oke een enkeling met een klein ergernisje (maar ach dat hou je toch haha).
*(zij)Zijn het leren rijlaarzen?
(ik)Nee deze laarzen zijn van pvc.
(zij)Ohhh geen leren dus? Nee dan vind ik 20 paar voor 150 echt veel en veel te duur!
(ik) Voor rijlaarzen nieuw in doos is dat niet duur, komt uit op slechts € 7.50 per paar.
(zij)Ohhhh ze zijn nieuw, dan bied ik € 75.- incl verzenden
(ik) Sorry maar daar gaan ze niet voor weg, zoals vermeld bieden vanaf € 150.-
(zij) Ja maar ik heb niet meer geld, wilt u ze dan aan mij verkopen op afbetaling? Dan probeer ik ze te verkopen en als ik dan de rest heb verdiend betaal ik u terug.
(ik) Nee sorry daar begin ik niet aan.
(zij) Ja maar ik moet toch ergens beginnen met geld verdienen en ik zou het super waarderen als u mij daarin zou willen steunen.
Ik ben uiteindelijk maar gestopt met terug mailen, heb wel betere dingen te doen.
Nou vooruit om je op pad te helpen wil ik jou wel 10 paar verkopen voor die 75 Euro, zou ik mailen.