Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirsha schreef:Wat is dit een briljant topic, ik ga echt stuk om sommige namen
Even terugkomend op Fockeline/Fokkelien/aanverwanten, dat is hier in Friesland echt een hele normale naamNet als Jan Janssen, Kees Keesma, whatever. Volgens mij is dat hier traditie ofzo, ik ken echt een heleboel mensen met zo'n naam.
Ik zat een paar jaar geleden bij een Former in de klas. Die had ik ook nog nooit gehoord, en daarna ook nooit weer trouwens.
Kirsha schreef:Wat is dit een briljant topic, ik ga echt stuk om sommige namen
Even terugkomend op Fockeline/Fokkelien/aanverwanten, dat is hier in Friesland echt een hele normale naamNet als Jan Janssen, Kees Keesma, whatever. Volgens mij is dat hier traditie ofzo, ik ken echt een heleboel mensen met zo'n naam.
Ik zat een paar jaar geleden bij een Former in de klas. Die had ik ook nog nooit gehoord, en daarna ook nooit weer trouwens.
_Nadia_ schreef:Kirsha schreef:Wat is dit een briljant topic, ik ga echt stuk om sommige namen
Als dat een transseksueel is wordt het een transformer..