Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 02:21

Slapeloosheid.... Jawel, ziek kind nogsteeds.. en begin zelf ook steeds beroerder te worden...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 03:11

Beterschap.

Ik lig vanaf 02.00 uur kapot te gaan van de buikpijn. Met heb nog geen grote boodschap kunnen doen. %)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:41

Heb een heel vervelend pijnlijk en tranend oog. Moet over een paar uur al naar het ziekenhuis rijden voor wat anders, maar ben zo enorm aan het tranen en heb zoveel pijn dat ik overweeg om de afspraak te verzetten, of te kijken of ik t telefonisch kan doen

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:10

Dat ik vandaag naar therapie moet en dat het 1,5 uur enkele reis is. Dit is de eerste en laatse keer :')
Ik ga daarna wel weer verder als ik thuis ben. En eigenlijk wil ik vandaag na de therapie richting huis := katten en konijnen weer zien <3

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:19

Gister een heerlijke dag gehad, echt genoten met mijn vrienden en we zijn ook nog spontaan voor avondeten gegaan.
Maar ik vergeet nog wel eens dat mijn lichaam grenzen heeft.
En lunch + rijksmuseum + avondeten + bij elkaar 3 uur in de trein gaat vol over die grenzen heen.
Ik voel me zwaar beroerd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:08

Lekker uitrusten vandaag Polorize? Misschien een lichte wandeling? Sterkte!
Wat fijn Spookyskippy!
Sterkte Sterre!
Beterschap Marcella en Jolliegirl!

—-

Ik sport het liefst in de ochtend en niet op een lege maag ook. Dus ik probeer al tijden om te leren ontbijten. Maar ik krijg gewoon weinig weg. Op zich niet erg dan sport ik wat later.

Heb ik vanmorgen opeens honger. Heb m’n halve ontbijt al op. :=

Maar toen besefte ik me dat het waarschijnlijk komt omdat ik gisteren 3800 kcal verbrand heb (volgend mijn sporthorloge en die is best wel accuraat) en dat heb ik zéker niet gegeten. _O-

Ik kan niet elke dag als een idioot gaan duursporten en bewegen zodat ik de volgende ochtend kan ontbijten. :=

Misschien m’n blender maar weer uit de kast trekken en ontbijten met smoothies. :r

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:13

Ik word wakker en het ruikt naar stront (mest).

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:16

@marlinde, helaas zit uitrusten er niet geheel in, ik moet gewoon naar school :') maar doe het idd even een dagje wat rustiger aan.

Niet kunnen ontbijten 's ochtends ken ik, tegenwoordig kan ik twee glutenvrije crackers met kaas weg krijgen en daar ben ik heel trots op _O- eigenlijk mag ik mn adhd medicatie niet op een lege maag nemen, dus ik ben mijzelf maar gaan dwingen om 's ochtends te eten en merk ook wel dat de medicatie dan beter valt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:18

Ik nam m’n Ritalin ook op lege maag. Ik had schijt. Maar dat slik ik gelukkig niet meer. _O-
En ik heb inderdaad nu ook twee dunne volkoren crackers met kaas op. Maar ik moet nog wel wat meer eten voor ik zo ga wandelen. :=

En oh nee, succes op school straks

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:20

Ik heb het heel lang op een lege mag geslikt, maar kreeg dan de rest van de dag amper eten weg en had vreetbuien als het uitgewerkt was :+ dus ja met eerst twee crackertjes erin gaat wel wat beter _O-

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:23

Een afspraak op maandag ochtend bij de huisarts. Dta is garantie voor uitlopen. _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:29

Ik probeer iemand te helpen maar die persoon doet altijd zo verschrikkelijk moeilijk dat ik me afvraag waarom ik er ook alweer op ingegaan ben :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:31

CupCakes_ schreef:
Een afspraak op maandag ochtend bij de huisarts. Dta is garantie voor uitlopen. _O-

Ik zit er ook, ze zeiden van te voren dat het niet lang zou duren :+

Leugenaars….

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:36

Sterkte en beterschap bij de huisarts allemaal :+

Ik heb echt overal spierpijn. Dat kon ik zien aankomen, aangezien ik gisteren gesport heb ondanks dat ik weer ongesteld ben. Op de een of andere manier gaan mijn spieren dan altijd helemaal naar de ***** :=

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:55

fjordjes schreef:

sorry! dat is bij ons Y;(

niet echt ergernis, maar gewoon heel verdrietig. Gisteren is hier een lieve oude pensioenpony ingeslapen vanwege koliek.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:19

Gisteren vergeten geld te pinnen, dus ik moet zometeen alsnog de paarden vasthouden, zodat mijn zus even op en neer kan naar de geldautomaat. Gelukkig is de tweeling vooralsnog braaf :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:03

juval schreef:
fjordjes schreef:

sorry! dat is bij ons Y;(

niet echt ergernis, maar gewoon heel verdrietig. Gisteren is hier een lieve oude pensioenpony ingeslapen vanwege koliek.

Ach sterkte!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:10

ach, wat verdrietig.
Sterkte.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:18

Dat ik even niet kan bolwerken hoe ik alles moet regelen en inplannen met een operatie van mijn paard en een castratie van mijn veulen. Opzich is dat laatste bijna rond (zeer goede dierenarts ben echt heel blij met haar)

Operatie van mijn paard moet in een andere kliniek. Maar dat is nog wel even een geregel qua vervoer en revalidatie.

Maar met een burnout voelt alles als teveel en extra. Ik wou het juist wat rustiger maar elke keer gebeurd er weer wat dat ik stress ervaar. Maar ik maak het in mijn hoofd dan ook groter dan wat het werkelijk is.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:36

Polarize schreef:
Ik heb het heel lang op een lege mag geslikt, maar kreeg dan de rest van de dag amper eten weg en had vreetbuien als het uitgewerkt was :+ dus ja met eerst twee crackertjes erin gaat wel wat beter _O-

Dit is precies hoe er bij mij 20kg bij is gekomen -O-

Sterkte Juval..

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:37

Zebrastreep schreef:
Dat ik even niet kan bolwerken hoe ik alles moet regelen en inplannen met een operatie van mijn paard en een castratie van mijn veulen. Opzich is dat laatste bijna rond (zeer goede dierenarts ben echt heel blij met haar)

Operatie van mijn paard moet in een andere kliniek. Maar dat is nog wel even een geregel qua vervoer en revalidatie.

Maar met een burnout voelt alles als teveel en extra. Ik wou het juist wat rustiger maar elke keer gebeurd er weer wat dat ik stress ervaar. Maar ik maak het in mijn hoofd dan ook groter dan wat het werkelijk is.

Helpt het om het gewoon in stukjes te delen en op te schrijven, zodat je maar 1 actie per keer hebt en niet tegen een hele berg acties tegelijk op kijkt? Dus zoiets als: zoek telefoonnummer kliniek op, schrijf op wat je af wil spreken, bel ze op enz. Zo vervelend, een hoofd dat op hol slaat :(:)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:54

Ik mis 500-800 euro op m'n loonstrook, door een roosterfoutje.. Komt wel weer goed, maar moet dan wel tot volgende maand wachten.

Net WOZ bezwaar ingediend. M'n appartementje is volgens de gemeente 25% meer waard geworden in een jaar.. Terwijl dat van de buren (precies het zelfde, zelfde onderhoud) minder waard is geworden volgens de WOZ. Die hebben het gekocht afgelopen jaar en is een van de referentie woningen.. De gemeenste kennende zullen ze het bezwaar wel afweren, maar kan het altijd proberen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:03

Sterkte Juval :(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:03

En nog altijd niet ingeroosterd voor di-wo-do....
Leuk die planners

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:12

Snoraly schreef:
Polarize schreef:

Dit is precies hoe er bij mij 20kg bij is gekomen -O-

Sterkte Juval..

Ja ik bedacht me ook dat mijn kilootjes erbij daardoor kwamen, sinds ik eerst even wat eet zijn de vreetbuien weg en is er ook weer een paar kilo af. En ik heb een veel minder erge crash nadat de medicijnen zijn uitgewerkt

Sterkte Juval!