Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:24

Primera _O- _O- _O-

Maar aangezien dit mijn 3e cadeaubon van de avond werd (iets met nieuwe switch, PayPal die het niet doet en geen creditcard) dus moet dan met tegoed doen. Heb nu alleen geen idee wanneer dit gedeblokkeerd wordt.

zonnebloem18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:23

Kleine irritatie door mijn man die heel goed is in dingen bijna opmaken. Een wc rol met 2 velletjes laten hangen, 3 deobussen op het plankje 2 bijna leeg en 1 vol. Zelfde geldt voor douchegel en tandpasta. |o maak gewoon iets op en gooi het dan weg. 8)7

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:26

Was op puppy bezoek. Ze pakt hem in z'n nekvel op, flikt met de vingers op hem als hij hapt en vergeet even dat het een puppy van 10 weken is.. Vraagt en verwacht veel te veel.
Kwam vooral gezeur uit over hoeveel die wel niet binnen plast en hoeveel die wel niet hapt. 2 weken in huis.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:27

Nyaleti schreef:
Was op puppy bezoek. Ze pakt hem in z'n nekvel op, flikt met de vingers op hem als hij hapt en vergeet even dat het een puppy van 10 weken is.. Vraagt en verwacht veel te veel.
Kwam vooral gezeur uit over hoeveel die wel niet binnen plast en hoeveel die wel niet hapt. 2 weken in huis.

Ah ja heerlijk... Hadden ze verder totaal niet kunnen weten ook als je een puppy in huis haalt.

Mijn kat veegt even haar hele reet door mijn appartement want er hing nog een drolletje aan. Onderburen zullen blij met me zijn.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:57

Nyaleti schreef:

Oh verschrikkelijk :x En het enige wat je kunt doen is advies geven maar dan moet ze daar wel voor open staan. Die indruk krijg ik niet van je berichten. Arm ding.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:29

|( wat zielig.
Arm kleintje

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:00

Wat sneu. Waarom mag iedereen zomaar kinderen en huisdieren nemen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:34

Arme pup. ;(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:43

Ik had hoop dat ik het in m'n hoofd allemaal erger had gemaakt; zij met een puppy. Maar helaas..
Als m'n vriendin er al zo mee om gaat op een avondje dat wij rustig zitten te kletsen op de bank, ben ik benieuwd hoe het er aan toegaat als ze gestresst of moe is (wat vaak is).
Beestje was toch ook wel erg klein en veel Maltezer. Ja uh, je had er ook een nachtje over kunnen slapen..

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:58

Ach nee..arm beestje
Volgens mij had je het ook al eerder gezegd maar is die ook niet veel te jong bij de moeder weggegaan? Als ie nu 2 weken in huis is was die 8 weken oud?

Nu hebben wij altijd honden gehad die we hebben overgekocht als zulk soort mensen na een half jaar besloten dat het echt niks voor hun was, maar als ik het zo hoor ga ik verbaasd zijn als zij het een half jaar vol houden

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:08

Arme pup!

--

Het gaat sinds een paar dagen weer veel slechter met mij. Ik voel mij zon ontzettend rot....

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:10

Ze waren bij broodfok gaan kijken, die waren idd te vroeg van de moeder af. Gelukkig hebben ze die afgewezen.
Deze pup is als het goed is wel met 8 weken het nest uit gegaan.

Ja, wij hebben ook altijd herplaatsers gehad. Een pup is gewoon niet leuk de eerste maand :+ maar zoveel mensen verkijken zich er op.
Het is ook maar een frummeltje van nu nog geen 2kg. Dus oppakken en in de bench duwen is ook makkelijk gedaan. Of gedrag signalen missen is ook makkelijk als alles zo klein is.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:12

Zoolgangster schreef:
denisesilver schreef:
Nee, het is best lekker weer
[ Afbeelding ]
Leuke hobby hebben we toch :')

Ach, heb je een bodemmonster genomen? :(:)

Hopelijk verder geen schade opgelopen?

Nee, dat is nog het ergste. Ik ben er niet bij gaan liggen, zo nat en smerig was het :+

Ik wil eigenlijk naar het strand, maar heb eigenlijk geen zin om weg te gaan. Misschien dat ik vanmiddag ff rijd.

Edit: arme pup. Doet me weer denken aan de hond van een collega, die ze ook niet langer dan een paar maanden hebben gehad, omdat het te zwaar was. Begreep laatst dat hij het over kinderen had gehad. Had al tegen een andere collega gezegd; ze kunnen nog niet voor een hond zorgen 8)7

Veel respect voor mensen die herplaatsers nemen!
Laatst bijgewerkt door denisesilver op Vandaag, 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:15

8 weken is nog steeds te vroeg. :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:30

Mijn wasmachine maakt een raar geluid en ik heb bijzonder weinig zin om met de oorzaak of de gevolgen daarvan te dealen. :+

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:12

Zebrastreep schreef:
Het gaat sinds een paar dagen weer veel slechter met mij. Ik voel mij zon ontzettend rot....

:knuffel:

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:34

Alle bagger op mijn fb tijdlijn, alsof het hele land naar de verdoemenis gaat omdat d66 ‘gewonnen’ heeft. Want het is vast allemaal doorgestoken kaart.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:43

Ik wil met m’n oppashondje in het bos lopen maar overal waar ik graag loop lopen veel wolven. En het is niet mijn eigen hond dus ik wil het risico minimaliseren. :+

Dus m’n brein is nu hard aan het denken wat de beste plek is. :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:46

Ik ben ziekgemeld van werk ivm burnout klachten en die voor willen zijn. Nu zijn ze alleen bezig met een verbouwing en wordt elke update in de groepsapp gegooid.

Nu heb ik die meldingen al uit staan, maar toch kan ik het niet laten om het te bekijken.

Morgen gesprek met de arboarts en ik ga eigenlijk gewoon zeggen dat ik niet meer terug wil.

Vind het wel spannend overigens

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:55

Sterre98 schreef:
Ik ben ziekgemeld van werk ivm burnout klachten en die voor willen zijn. Nu zijn ze alleen bezig met een verbouwing en wordt elke update in de groepsapp gegooid.

Nu heb ik die meldingen al uit staan, maar toch kan ik het niet laten om het te bekijken.

Morgen gesprek met de arboarts en ik ga eigenlijk gewoon zeggen dat ik niet meer terug wil.

Vind het wel spannend overigens

Kun je het gesprek niet tijdelijk archiveren? Dan zie je het niet meer.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:58

Zou kunnen, maar heb ook een aantal gesprekken die ik niet meer wil zien op gearchiveerd staan :+

En ergens ben ik stiekem wel nieuwsgierig. Al heb ik het vooral gehad :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:59

Ben m’n eigen brein spuugzat vandaag.

Gisteren ging een wandeling door het bos fout (mijn schuld). Het was grotendeels langs een drukke weg en langer dan gepland.

En dat duwde me over m’n grens heen en ben al de hele dag ziek er van. Het gaat soms even beter maar ik kan weinig geluid verdragen. Normaliter kan ik wel podcasts luisteren maar ik kan m’n koptelefoon niet eens op hebben. -O-

Mn eigen lichaam overprikkelt me al. %)

En dan morgen weer werken… parttime moeten werken is leuk joh. Minder salaris maar alsnog je drie vrije dagen in het teken zetten van uitrusten en je huishouden. -O-

Heb afgelopen weekend / week 0,000 sociale afspraken gehad want dat kan niet.

(Gemiddeld gezien gaat het goed en voel ik me gelukkig maar op dagen als vandaag baal ik gewoon even van m’n gezondheid)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:16

Internet kabel van computer kapot :\

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:21

Ik ga naar een concert vanavond en heb telkens het gevoel dat ik iets vergeten ben. Wil constant checken voor mijn kaartjes maar een vriendin heeft die :')

En een positief puntje, de geplande eindtijd van het concert is 21:45, dus ik hoef me niet te haasten of het laatste nummer te missen voor de laatste trein! Dat is echt zo nice, ik wil dat echt vaker hebben

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:47

Twijfel of mini portie patat maken. Waar ik wel lekkere trek in heb of een blik soep open trekken, maar dan ben ik wel even bezig, want vind te weinig groenten en vermicelli erin vaak. :+

Ben van de goed gevulde soep.