Maar aangezien dit mijn 3e cadeaubon van de avond werd (iets met nieuwe switch, PayPal die het niet doet en geen creditcard) dus moet dan met tegoed doen. Heb nu alleen geen idee wanneer dit gedeblokkeerd wordt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maak gewoon iets op en gooi het dan weg.
Nyaleti schreef:Was op puppy bezoek. Ze pakt hem in z'n nekvel op, flikt met de vingers op hem als hij hapt en vergeet even dat het een puppy van 10 weken is.. Vraagt en verwacht veel te veel.
Kwam vooral gezeur uit over hoeveel die wel niet binnen plast en hoeveel die wel niet hapt. 2 weken in huis.
Nyaleti schreef:Was op puppy bezoek. Ze pakt hem in z'n nekvel op, flikt met de vingers op hem als hij hapt en vergeet even dat het een puppy van 10 weken is.. Vraagt en verwacht veel te veel.
Kwam vooral gezeur uit over hoeveel die wel niet binnen plast en hoeveel die wel niet hapt. 2 weken in huis.
En het enige wat je kunt doen is advies geven maar dan moet ze daar wel voor open staan. Die indruk krijg ik niet van je berichten. Arm ding.
wat zielig.
maar zoveel mensen verkijken zich er op.Zoolgangster schreef:denisesilver schreef:
Ach, heb je een bodemmonster genomen?![]()
Hopelijk verder geen schade opgelopen?

Sterre98 schreef:Ik ben ziekgemeld van werk ivm burnout klachten en die voor willen zijn. Nu zijn ze alleen bezig met een verbouwing en wordt elke update in de groepsapp gegooid.
Nu heb ik die meldingen al uit staan, maar toch kan ik het niet laten om het te bekijken.
Morgen gesprek met de arboarts en ik ga eigenlijk gewoon zeggen dat ik niet meer terug wil.
Vind het wel spannend overigens