Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Nou hier hebben we 3 torenhoge bomen staan. Populieren geloof ik maar weer het niet meer zeker.
Ze zijn alle 3 dood en harstikke rot. Als ze om gaan liggen ze over een drukke weg en op het huis van de buren. Eerdere kapvergunning afgewezen en nu na maanden zeuren eindelijk rond. Dus zelfs voor zoiets doen ze hier al moeilijk.![]()
-
"Vanmiddag" afgesproken met iemand. Nog geen tijd. Ik ben eigenlijk ook te stug om te appen (lang verhaal) maar ga nu heel de middag onrustig zijn omdat ik ergens vandaag nog weg moet
Bloodymary schreef:Roosch schreef:Ik erger me, want moet eigenlijk mn haar nog verven en daar heb ik helemaal geen zin in. Zondag maar dan..
Hahaha, herkenbaar. Ik ben het aan het uitstellen tot vlak voor mijn vakantie volgende week. Dan maar een paar dagen voor schut, of een petje op tegen de uitgroei.
Britta31 schreef:De eerste 2 delen van The Hobbit gezien,maar snap er niets meer van.Er gebeurt zoveel.Ben ik hiervoor te oud? Volgens mijn dochters wel.Dadelijk toch maar deel 3 kijken.
Britta31 schreef:Wat nu het doel is van de zoektocht.
Britta31 schreef:Wat nu het doel is van de zoektocht.Smeagel kwam ook nog voorbij.Dus de 2 verhalen(boeken) hebben wat met elkaar te maken.Is Gollum dan niet Smeagel?
marleen_88 schreef:Smeagol is de lieve versie van Gollum.