Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daantjuhhh schreef:DuoPenotti schreef:Dat het na 39 jaar ongesteld worden wel eens op mag houden inclusief alle onzin die erbij hoort...
Ik ben dit jaar 40 geworden dus nu ruim 27 jaar ongesteld.
En ik ben er wel klaar mee. Kan mij niet voorstellen dat ik nog 12 jaar moet.

Lisette0 schreef:En waaaarom ook elke f*ing maand?! Vind dat echt een ontwerpfout van de mens.
Als die ellende niet zo vaak was, waren we wellicht ook niet met zo veel mensen op deze aardbol geweest.
Lisette0 schreef:En waaaarom ook elke f*ing maand?! Vind dat echt een ontwerpfout van de mens.
Als die ellende niet zo vaak was, waren we wellicht ook niet met zo veel mensen op deze aardbol geweest.
Suzanne F. schreef:Nou inderdaad. Doe 1 x per 6 maanden ofzo. Meer dan genoeg.
Ik slik de laatste jaren de pil wat maanden door. Ben er zo klaar mee.

Sanniejtjuh schreef:Raya11 schreef:4 drogisterijen verder, veel te veel tijd aan besteed, en nergens hebben ze de Lucovitaal vitamine B12 in druppels.. Alleen kauw tabletten waar een waslijst aan zoetstof aan toegevoegd is, no thanks.
Nu alsnog tot donderdag wachten..
En net een appje van m'n vader dat ze na jaren ontkomen nu toch covid hebben, dankzij iemand die gewoon niet voorzichtig kan zijn en het blijkbaar niet boeit als anderen ziek worden. Ze zijn heel ziek
Mag ik vragen welke b12 jij gebruikt? Ik heb nu vitakruid (10.000 mg) maar ook zoetstoffen. Kan gewoon niks geschikts vinden.
Jeetje wat schrikken van je ouders. Hoop dat ze toch snel weer opknappen.

Suzanne F. schreef:Lisette0 schreef:En waaaarom ook elke f*ing maand?! Vind dat echt een ontwerpfout van de mens.
Nou inderdaad. Doe 1 x per 6 maanden ofzo. Meer dan genoeg.
Ik slik de laatste jaren de pil wat maanden door. Ben er zo klaar mee.
Roosch schreef:Ze hadden gewoon vanaf het begin moeten vragen of je die dingen wilde gaan gebruiken of niet. Ik ben niet voornemens me voort te planten maar moet wel elke keer boeten. Niet eerlijk.
Siggislief schreef:daantjuhhh schreef:Ik heb een mus op zolder.
En ik ben bang voor vogels.
Als je het raam open kan laten staan zou ik dat doen;.
Britta31 schreef:Dat iemand het raar vind dat ik geen andere meubels koop omdat in de toekomst ik de meubels van mijn vader van nu 90 krijg.Ik hoop dat pa nog heel lang leeft hoor.Mijn vader begon er zelf over waar zijn meubels heen zouden gaan.Hij geeft ook al kleine dingen weg in huis aan ons omdat pa liever bij leven weg geef dan bij dood.Kennelijk is dat raar.