Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polarize schreef:Het is blijkbaar omgekeerde dag bij mij thuis
Één kat op schoot, één kat in de bench en de hond ligt op de bankleuning
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
denisesilver schreef:denisesilver schreef:Ah mensen, ik ben naar The North geweest, wat een goede film zeg! Mooie symboliek, fantastisch acteerwerk terwijl er nauwelijks in werd gesproken. Echt heel erg goed!
Die film ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik weet niet hoe lang die nog draait. In Breda was hij er al uit, dus vandaar dat ik naar Tilburg moest.
Ik kan niet wachten. denisesilver schreef:Kan ik me ook heel goed voorstellen haha. Als ik het aan andere vertel dan zeg ik ook "Ze lopen alleen maar"

Alja schreef:MarlindeRooz schreef:De helft van m’n schoonmaak to do list afgewerkt!
Dat de andere 8 taken 10x zo lang zijn dat negeer ik.
Als je niet zo groot woont ben je toch wel eens klaar met schoonmaken?
Verbaas me echt over jou berichten dat je zo vaak schoon maakt
Je mag ook lekker relaxen en niks doen hè
Geeft een goed gevoel.

Alja schreef:Vroeger stond ik om 22 uur nog de badkamer schoon te maken en was ik snachts meerdere keren eruit omdat mijn kinderen slechte slapers zijn.
Toen heb ik besloten dat ik best wat liever voor mezelf mocht zijn want een schoon huis staat ook hoog op mijn prio lijst.
Heb nu ook bijna 1.5 jaar een vaste schoonmaakster waar ik heel blij mee ben maar de weg ernaartoe was wel heftig met verschrikkelijke kneuzen

Shenavallie schreef:denisesilver schreef:Kan ik me ook heel goed voorstellen haha. Als ik het aan andere vertel dan zeg ik ook "Ze lopen alleen maar"
Dat deel vond ik juist niet storend, maar begrijpelijk. Je kreeg zo mee hoe pittig de afstand is en waar ze mee moesten dealen. Vooral ook over de slechte (of eigenlijk geen) communicatie tussen die twee en de verschrikkelijke hedendaagse telefoonverslaving. Alleen het einde vond ik niks.