Urbanus schreef:Mensen die per se naast je willen zitten in het OV als je tas op de stoel naast je ligt.
Savage
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandarijn schreef:De belastingdienst (of mezelf, ben er nog niet over uit). Ik betaal m'n inkomstenbelasting altijd in termijnen en krijg dan iedere keer een brief als ik iets betaald heb.
Kreeg ik vandaag ineens een hele andere brief, met veel meer info en iets over vervallen termijnen en een ander rekeningnummer.
Dus ik in de stress of ik dan achter liep of verkeerd had overgemaakt of zo.Gebeld, bleek dat het dezelfde brief is, maar in een andere lay-out en met extra info mocht je alsnog in 1x willen betalen. Niks aan de hand dus en stress voor niks.
hwn schreef:Pff, krijg hier plots een oudere man aan de deur die stalling zoekt voor een arabisch veulen. Hij weet nog niet eens of het hengst of merrie is, en heeft geen ervaring met paarden, maar hij is duivenliefhebber, en hij kan duiven ruilen voor een arabisch veulen en zoekt nu stalling. Heb hem proberen duidelijk te maken dat dat niet het beste plan is, maar ja, hij heeft er geen oren naar. Volgens hem is het een prijsbeest, maar ja, dat kan je een leek snel wijsmaken. Spijtig dat zo'n toestanden nog mogelijk zijn (paard is van Polen of Roemenië of zo, hij weet het zelf niet precies).
Plop1997 schreef:hwn schreef:Pff, krijg hier plots een oudere man aan de deur die stalling zoekt voor een arabisch veulen. Hij weet nog niet eens of het hengst of merrie is, en heeft geen ervaring met paarden, maar hij is duivenliefhebber, en hij kan duiven ruilen voor een arabisch veulen en zoekt nu stalling. Heb hem proberen duidelijk te maken dat dat niet het beste plan is, maar ja, hij heeft er geen oren naar. Volgens hem is het een prijsbeest, maar ja, dat kan je een leek snel wijsmaken. Spijtig dat zo'n toestanden nog mogelijk zijn (paard is van Polen of Roemenië of zo, hij weet het zelf niet precies).
Hoezo? Is toch een top idee! Denk dat ik ook maar een paar duiven ga houden als ik ze voor veulens kan ruilen.
Suliko schreef:Ik denk dat maar een deel van het afval dat op straat ligt door jongeren komt. Genoeg volwassenen die er schijt aan hebben, als je ziet hoeveel afval er uit auto’s wordt gegooid.
xPabloBokt schreef:Begin te twijfelen aan de hoofdvraag van mijn onderzoek aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil gewoon dooooooor![]()
![]()
Suliko schreef:xPabloBokt schreef:Begin te twijfelen aan de hoofdvraag van mijn onderzoek aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil gewoon dooooooor![]()
![]()
Aah dat is zo naar! Ik ken je gevoel.
Misschien dat je tot een betere onderzoeksvraag komt als je verder in je theoretisch kader zit?
En soms besef je pas wat eigenlijk de juiste hoofdvraag is als je halverwege het onderzoek zit.
Plop1997 schreef:Suliko schreef:
Aah dat is zo naar! Ik ken je gevoel.
Misschien dat je tot een betere onderzoeksvraag komt als je verder in je theoretisch kader zit?
En soms besef je pas wat eigenlijk de juiste hoofdvraag is als je halverwege het onderzoek zit.
Dit! Ik heb ook nog steeds geen hoofdvraag. Alleen de thematiek en wat prototypes van m’n eindwerk.
__Sannne schreef:Geparkeerd auto geraakt. Gelukkig zelf geen schade maar de andere auto wel (iets met een trekhaak en een bumper). Telefoonnummer achter gelaten maar baal er echt flink van..
_Lois_ schreef:Waarom broeken mij toch nooit fatsoenlijk passen, het bestaat niet dat ik de enige ben met brede heupen...
Broeken vallen altijd te wijd in de taille en mega strak om mijn bovenbenen