Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-23 15:41

Urbanus schreef:
Mensen die per se naast je willen zitten in het OV als je tas op de stoel naast je ligt.

Savage

hwn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 15:47

Pff, krijg hier plots een oudere man aan de deur die stalling zoekt voor een arabisch veulen. Hij weet nog niet eens of het hengst of merrie is, en heeft geen ervaring met paarden, maar hij is duivenliefhebber, en hij kan duiven ruilen voor een arabisch veulen en zoekt nu stalling. Heb hem proberen duidelijk te maken dat dat niet het beste plan is, maar ja, hij heeft er geen oren naar. Volgens hem is het een prijsbeest, maar ja, dat kan je een leek snel wijsmaken. Spijtig dat zo'n toestanden nog mogelijk zijn (paard is van Polen of Roemenië of zo, hij weet het zelf niet precies).

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 15:58

Mandarijn schreef:
De belastingdienst (of mezelf, ben er nog niet over uit :+ ). Ik betaal m'n inkomstenbelasting altijd in termijnen en krijg dan iedere keer een brief als ik iets betaald heb.
Kreeg ik vandaag ineens een hele andere brief, met veel meer info en iets over vervallen termijnen en een ander rekeningnummer.
Dus ik in de stress of ik dan achter liep of verkeerd had overgemaakt of zo. :oo Gebeld, bleek dat het dezelfde brief is, maar in een andere lay-out en met extra info mocht je alsnog in 1x willen betalen. Niks aan de hand dus en stress voor niks. :')

Ja ik had exact hetzelfde! Ik moet mijn zorgtoeslag terugbetalen en ze krijgen gewoon elke maand een bedrag van me en nu ineens ook zo'n brief, of ik het ook in 1x wilde betalen en anders een regeling treffen. Dacht huh ik heb al een regeling. Maar ik laat het mooi zo staan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-23 16:02

Begin te twijfelen aan de hoofdvraag van mijn onderzoek aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil gewoon dooooooor -O- -O- -O-

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 16:09

Waarom broeken mij toch nooit fatsoenlijk passen, het bestaat niet dat ik de enige ben met brede heupen...
Broeken vallen altijd te wijd in de taille en mega strak om mijn bovenbenen -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 16:12

xPabloBokt schreef:
Begin te twijfelen aan de hoofdvraag van mijn onderzoek aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil gewoon dooooooor -O- -O- -O-

Oh. Da's een soort van K.U.T. zeg maar.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-23 16:16

Tsja nu kan het nog, ik moet nog beginnen met het echte onderzoek (sta aan de start van mijn theoretisch kader). Moet maar even overleggen met mijn praktijkbegeleider.

Het onderwerp hoeft niet helemaal omgegooid te worden, maar ik twijfel aan de invalshoek. De hoofdvraag focust zich nu op verzuim, maar ik vraag me af of ik hem niet beter vanuit duurzame inzetbaarheid kan insteken.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 16:32

hwn schreef:
Pff, krijg hier plots een oudere man aan de deur die stalling zoekt voor een arabisch veulen. Hij weet nog niet eens of het hengst of merrie is, en heeft geen ervaring met paarden, maar hij is duivenliefhebber, en hij kan duiven ruilen voor een arabisch veulen en zoekt nu stalling. Heb hem proberen duidelijk te maken dat dat niet het beste plan is, maar ja, hij heeft er geen oren naar. Volgens hem is het een prijsbeest, maar ja, dat kan je een leek snel wijsmaken. Spijtig dat zo'n toestanden nog mogelijk zijn (paard is van Polen of Roemenië of zo, hij weet het zelf niet precies).

Hoezo? Is toch een top idee! Denk dat ik ook maar een paar duiven ga houden als ik ze voor veulens kan ruilen. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 16:32

Plop1997 schreef:
hwn schreef:

Hoezo? Is toch een top idee! Denk dat ik ook maar een paar duiven ga houden als ik ze voor veulens kan ruilen. :+

Denk dat jij een paar nullen te weinig aan de duiven toekent. _O-

Een of andere Belgische duif is verkocht voor 1,6 miljoen bijvoorbeeld. :=

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 16:49

Zojuist feedback gehad op m’n afstudeer project en ik ben goed bezig maar het is het compleet tegenovergestelde van wat de andere docent vorige week zei. :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 16:51

Suliko schreef:
Ik denk dat maar een deel van het afval dat op straat ligt door jongeren komt. Genoeg volwassenen die er schijt aan hebben, als je ziet hoeveel afval er uit auto’s wordt gegooid.

Niet alleen uit auto's. Kijk maar eens naar de gemiddelde toegangsdeur van een bedrijf of winkel: vol met al dan niet uitgetrapte peuken.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 16:55

xPabloBokt schreef:

Aah dat is zo naar! Ik ken je gevoel.

Misschien dat je tot een betere onderzoeksvraag komt als je verder in je theoretisch kader zit?

En soms besef je pas wat eigenlijk de juiste hoofdvraag is als je halverwege het onderzoek zit. :')

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 16:58

Suliko schreef:
xPabloBokt schreef:

Misschien dat je tot een betere onderzoeksvraag komt als je verder in je theoretisch kader zit?

En soms besef je pas wat eigenlijk de juiste hoofdvraag is als je halverwege het onderzoek zit. :')

Dit! Ik heb ook nog steeds geen hoofdvraag. Alleen de thematiek en wat prototypes van m’n eindwerk.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 17:03

Plop1997 schreef:
Suliko schreef:

Dit! Ik heb ook nog steeds geen hoofdvraag. Alleen de thematiek en wat prototypes van m’n eindwerk.

Is trouwens helemaal niet gek als je een inductieve benadering gebruikt (vaak bij kwal. onderzoek), dan heb je meer een circulair proces, in plaats van lineair met vaststaande stappen, en keer je regelmatig terug naar je vraag en theoretisch kader om die te herzien door nieuwe bevindingen.
Maar goed, dat ligt een beetje aan de insteek van je onderzoek en of het gaat om toetsen van een theorie of voortbouwen op theorie.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 17:33

Geparkeerd auto geraakt. Gelukkig zelf geen schade maar de andere auto wel (iets met een trekhaak en een bumper). Telefoonnummer achter gelaten maar baal er echt flink van..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:07

Mijn pet die op de moestuin in de sloot waaide nu knallende koppijn.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:20

__Sannne schreef:
Geparkeerd auto geraakt. Gelukkig zelf geen schade maar de andere auto wel (iets met een trekhaak en een bumper). Telefoonnummer achter gelaten maar baal er echt flink van..

Netjes van je.
Iemand heeft onlangs met zijn trekhaak in de voorbumper van m'n nieuwe wagen gezeten en is vertrokken zonder iets achter te laten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:30

Momenteel een programma "Ik snap niet waar de haat naar onze honden vandaan komt!" Mevrouw, het zijn husky's en het zijn er zeven :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:30

_Lois_ schreef:
Waarom broeken mij toch nooit fatsoenlijk passen, het bestaat niet dat ik de enige ben met brede heupen...

Ik ken je probleem. Ik heb zelf lipoedeem dus het is een hel.
Ik loop soms de hele dag te hijsen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:32

denisesilver schreef:
Momenteel een programma "Ik snap niet waar de haat naar onze honden vandaan komt!" Mevrouw, het zijn husky's en het zijn er zeven :')

In een woonwijk, zeker :=.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:33

_San87_ schreef:
denisesilver schreef:

In een rijtjeshuis, en de beesten mogen overdag lekker in de buiten kennel alles onder schijten en zeiken :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:35

denisesilver schreef:
_San87_ schreef:

In een rijtjeshuis, en de beesten mogen overdag lekker in de buiten kennel alles onder schijten en zeiken :j

Snap niet dat dat overlast geeft voor mensen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:36

Moet gewoon kunnen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:41

Urbanus schreef:
Moet gewoon kunnen.

Precies. Gewoon oordoppen in en een luchtmasker op buiten.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:52

_Lois_ schreef:

https://www.jolinejolink.com/collection ... aded-black
Niet goedkoop, de naam ballon jeans moet je negeren O:) , maar zit fantastisch.