Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 12:24

Wat fijn.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 13:24

Yenni schreef:
Hier gaat het ook nog onwijs goed. Inmiddels bijna 3mnd aan het daten en beide kant de ouders ontmoet. We willen dit jaar ook samen op vakantie gaan <3
Comminucatie is indd heel belangrijk. Iets wat ik indd bij ons erg waardeer

Ah superfijn :)

Hier ook snel kennis gemaakt met zijn vader, hele leuke man.

Zijn moeder en stiefvader vinden het na een half jaar ook wel tijd en stonden ineens op de stoel toen ik daar was. Man is prima, vrouw deed op dat moment ook aardig maar ik wist al dat wij niet klikten. Toch nog een periode geprobeerd meer contact met hen te hebben omdat mijn vriend dit toen fijn vond, maar nadat ze bij mij voor een tweede keer wat geflikt heeft is zij exit. Gelukkig besloot mijn vriend dit net iets eerder dus daarin liggen we op dezelfde lijn. Zijn moeder en ik matchen gewoon niet.

Maar voor ons werkt dit juist heel erg goed, echt superfijn <3

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 15:30

Wij zijn nu bijna 8 maanden samen en heb nog nooit zo’n fijne relatie gehad. En het contact tussen zijn ouders en mij en hij met mijn ouders is heel goed. Daar ben ik ook echt blij mee, dit was in mijn vorige relatie heel anders.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 15:32

Hier in afronde fase met m'n breeze date. Via de app nog wat besproken en van de week face to face even afsluiten. Jammer, zowel op persoonlijk als fysiek vlak een klik maar hij is niet verliefd, andersom ik ook (nog) niet, maar ik had met andere omstandigheden dat misschien wel kunnen worden denk ik. Wel heel fijn om dit even ervaren te hebben. Maar wil wel een goede basis dus als het niet voldoende voelt wil ik daar niet over 2 jaar e.d. op stuk lopen :) . Ben wel benieuwd als er er nog even over kletsen van de week. Kans is groot dat we elkaar nog tegen komen aangezien hij in m'n werkgebied woont en ik met m'n functie veel in de wijk werk en ook daar regelmatig in het centrum kom. Wel wat verdriet, maar denk meer dat ik wel tot het besef ben dat ik wel graag weer een fijne relatie wil na de intense jaren met mijn ex en liever ook dat verkies dan het scharrelen van afgelopen jaar. Confronterend ook wel. Dus deze maar even een paar weekjes laten landen voor we weer naar wat anders gaan zoeken :')

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 16:34

Jammer steenbok. Maar idd beter om dit nu al te weten dan over twee jaar dat er toch niet meer inzit en je/hij dit eigelijk wel wist.

Hier heerlijk aan het tinderen, veel chats en een aantal bijna dates <<)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 16:38

Wat balen Steenbok!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 16:41

Ik vind het een hele mooie beschouwende post Steenbok en ondanks dat ik het jammer vind voor je, heb ik het idee dat dit je goed gedaan heeft als het gaat om zelfvertrouwen en vooral weten wat je wilt. Volgens mij gaat het goed met je zoals ik het lees. Klopt dat?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:41

pien_2010 schreef:
Ik vind het een hele mooie beschouwende post Steenbok en ondanks dat ik het jammer vind voor je, heb ik het idee dat dit je goed gedaan heeft als het gaat om zelfvertrouwen en vooral weten wat je wilt. Volgens mij gaat het goed met je zoals ik het lees. Klopt dat?

Ja het gaat eigenlijk heel goed met me. Alles op de rit en heb veel rust en geluk op vrijwel alle fronten. Ook de omgang met ex gaat steeds rustiger met ons zoontje met hier en daar een kleine strubbelingen maar die relativeer ik gelukkig ook vrij snel inmiddels.

Ik was best bang of er nog wel mannen zouden bestaan die überhaupt toekomst waardig zouden zijn. Mijn scharrel van 6 maanden was echt een lieverd, geen match vanwege verschillende toekomst wensen, daarop volgende nu deze dates was een mooie aanvulling. Maakt wel dat ik iets meer vertrouwen heb dat ik met iemand nog wel wat op kan gaan bouwen. Of dat nu op korte termijn iemand leer kennen of over een paar jaar.
Beetje jammer dat de intimiteit bij een vast persoon weer even stil valt :') wat dat betreft ben ik redelijk soepel door gerold steeds.

Maargoed eerst maar eens even deze 4 weken richten op mezelf en mijn zoontje en dan zal ik weer eens om mij heen gaan gluren in de kroeg :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 08:19

Fijn dat ik dit goed tussen de regels door had gelezen en dat het dus klopt!
En verstandig even een stapje terug.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 11:42

Wat jammer dat het niet de uitkomst heeft waar je naar op zoek bent, maar het klinkt inderdaad wel als een mooie en verbindende ervaring voor jouzelf. Wat fijn! Nu landen en dan weer net frisse moed, wanneer het weer goed voelt, weer terug op het paard stappen.

Ik zal dan ook maar een kleine update geven over mijn dateleven. Mijn vriend en ik hebben inmiddels 3 maanden officieel verkering en vandaag kennen wij elkaar precies 5 maanden.

Wij zijn net terug van onze eerste vakantie samen, 12 dagen Griekenland en we hebben zo enorm genoten van elkaar. Ik dacht dat ik niet verliefder kon worden, maar dat kan dus wel. Mijn hemel, wat ben ik verliefd op die man <3 het blijkt ook wederzijds en na de vakantie waren wij allebij verdrietig dat we elkaar een paar dagen niet zouden zien. Bij de eerste de beste mogelijkheid hebben we elkaar ook gelijk weer gezien.

Ik voel mij zo rustig bij hem. In de afgelopen maanden ben ik zachter geworden in mijn energie naar anderen en mijzelf. Ik voel dat ik mentaal en emotioneel groei en dat komt echt door de tijd die ik met hem doorbreng. Het leven voelt ook niet helemaal compleet meer als hij er niet is. Alles is leuker samen met hem.

Gisteren waren we op een BBQ met vrienden van hem, waar trouwen ter spraken kwam en hij in dat gesprek er rustig tussendoor fietste dat hij met mij wilt trouwen. Hier hebben we het in prive wel met elkaar over gehad, maar zo had hij het nog nooit uitgesproken. Eigenlijk had ik gesputter van de omstanders verwacht, maar dat bleef uit. Ze reageerde allemaal juist heel instemmend, alsof het super logisch is dat wij gaan trouwen. En eerlijk is eerlijk, daar ben ik helemaal voor in, hij is echt mijn maatje en ik kijk er naar uit om het leven met hem te delen.

Langzaam aan krijgt alles steeds meer vorm. Het idee van langzaam aan richting samen wonen te gaan speelt ook stiekem steeds meer en van grappige opmerkingen op de achtergrond verplaatst het gesprek zich steeds meer naar de voorgrond.

Ik merk dat ik niet in woorden kan omschrijven hoe blij ik ben dat ik hem een kans gegeven heb en die eerste date (nadat ik hem afgezegd had) toch opnieuw ingepland heb. Hoe blij ik ben dat wij in elkaars leven zij gekomen en we elkaar zo enorm goed aanvullen <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 11:47

Jeetje Peelie, proficiat, dit klinkt als dat je jouw geliefde en soulmate hebt gevonden. Heel erg tof!

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 12:03

Oh superfijn Peelie! <3

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 13:19

Echt super fijn Peelie! Ik gun je het ontzettend <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 14:06

Dat klinkt fijn Peelie!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 14:35

Klinkt heel fijn Peelie!

Ik herken het wel wat jij zegt, dat je elkaar zo mist als je niet samen bent. Dat hebben wij ook. We kunnen niet wachten om samen te gaan wonen (door omstandigheden kan dat nu nog niet) maar hebben wel besloten om dat begin volgend jaar te doen. Voor mij is hij ook echt de liefde van mijn leven <3

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 14:41

Wat fijn Peelie! <3

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 15:18

Wat een heerlijk bericht zeg!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 15:23

Wat een heerlijk bericht!!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 17:18

Zo leuk voor je **\O/** <3 lekker blijven delen deze updates!

Mijn grootste liefde is nog steeds de reflectie in de spiegel. Binnenkort heb ik met vriendinnen weer een performance review van Q2 2025. Zal wel weer confronterend worden _O-

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 17:31

Wat is dat een performance review van Q2 2025.
Met googelen kom ik op het tweede kwartaal van een fiscaal jaar. Dat bedoel je vast niet _O- :=
Gaan jullie "het jaar evalueren" met elkaar?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 19:22

Wat leuk zeg Peelie!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 12:30

Raineri schreef:
Zo leuk voor je **\O/** <3 lekker blijven delen deze updates!

Mijn grootste liefde is nog steeds de reflectie in de spiegel. Binnenkort heb ik met vriendinnen weer een performance review van Q2 2025. Zal wel weer confronterend worden _O-

Ik wil daar bij zijn :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 14:30

pien_2010 schreef:
Wat is dat een performance review van Q2 2025.
Met googelen kom ik op het tweede kwartaal van een fiscaal jaar. Dat bedoel je vast niet _O- :=
Gaan jullie "het jaar evalueren" met elkaar?

Ah ja je hebt helemaal gelijk, was beetje te vaag. Afgelopen winter zag ik mijn beste vriendinnen heel weinig dus ik zei voor de grap dat we meteen maar een kwartaalafsluiting moesten doen omdat we zoveel hebben bij te praten. Nu doen we dit standaard elke drie maanden. We evalueren dus het afgelopen kwartaal van ons leven, maar we doen dit op een manier zoals we het ook op werk zouden doen. We geven elkaar ook enorm professionele feedback.
Dit zijn mijn eerste drie slides. Slide3 zijn nog aantekeningen }:0

Eigenlijk vond ik de laatste keer zo confronterend dat ik direct wat aanpassingen heb gemaakt ik het volgende kwartaal. Je ziet best snel de relatie tussen je wat minder voelen en gebeurtenissen die hebben plaatsgevonden. Hierdoor anticipeer ik ook beter dat stel er gebeurt iets onverwachts, dat ik ook daadwerkelijk beter voor mezelf zorg

Afbeelding

Ik heb nog meer ideeën voor leuke ppt avondjes. Ik wil het verzoek indienen om je eigen complot theorie te bedenken. De mijne zal zijn: labradors zijn simulaties.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 14:52

Geweldig zeg. Blij dat ik het gevraagd heb en bedankt voor de uitleg.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 20:33

Ik heb nu een paar dates gehad met een man die ik ergens heb ontmoet waar het echt wel goed mee klikt op zich. Alleen is hij een vluchteling uit Syrië en loopt zijn asielprocedure nog. Waardoor alles erg onzeker is. Mijn verstand zegt mij dat ik afstand moet nemen. Maar mijn gevoel zegt wat anders. Lastig hoor..