Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Aan elektrische mountainbikes.
Ik schrik me iedere keer kapot omdat je ze niet hoort aankomen.
Kan vaak nog net op tijd weg springen om niet als roadkill te eindigen
Zebrastreep schreef:Cayenne schreef:Aan elektrische mountainbikes.
Ik schrik me iedere keer kapot omdat je ze niet hoort aankomen.
Kan vaak nog net op tijd weg springen om niet als roadkill te eindigen
De asociale mountainbikerIk snap zelf als mountainbiker nog steeds niet wat er mis is met even gas terug en zeggen dat je eraan komt en netjes groeten en weer door. Ik heb dus ook nooit vervelende situatie of boze mensen aan mijn fiets hangen.
DiscoDipp schreef:Aan het feit dat mij net gewoon geweigerd werd om 2 pakken bloem te kopen. Echt waar hoor, in welke wereld leven wij man. Mensen kopen karren vol zooi maar ik mag niet 1 pak extra meenemen wat ik daadwerkelijk nodig heb. Nee daar moest ik dan morgen voor terug komen.
Alsof t verschil maakt of ik er vandaag en morgen een koop of vandaag gewoon 2? Onzin.
Cayenne schreef:MarlindeRooz schreef:Ik voel me echt 65+ maar de ANWB fietsrouteplanner doet het niet goed en ik word er super chagrijnig van.
Waarom moet ik meteen hier aan denken?
[ Video ]
_San87_ schreef:DiscoDipp schreef:Aan het feit dat mij net gewoon geweigerd werd om 2 pakken bloem te kopen. Echt waar hoor, in welke wereld leven wij man. Mensen kopen karren vol zooi maar ik mag niet 1 pak extra meenemen wat ik daadwerkelijk nodig heb. Nee daar moest ik dan morgen voor terug komen.
Alsof t verschil maakt of ik er vandaag en morgen een koop of vandaag gewoon 2? Onzin.
Dat staat toch bij t schap? Hier mag je ook maar 1 pak bloem en 1 fles zonnebloemolie per transactie kopen. Ik snap t wel, er is schaarste.