Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nick_en_ik schreef:Ik reed vandaag terug naar huis van werk, en ik zag wel een stuk of 5, 6 paardentrailers richting Driebergen rijden. Meestal zie ik er niet zoveel in zo’n korte tijd, dus ik was benieuwd waar ze allemaal naartoe gingen. Waarschijnlijk een wedstrijd in de buurt of iets dergelijks, denk ik. Iemand die dat toevallig weet?![]()
Heb al gekeken op startlijsten.nl of daar iets in de buurt gaande was maar niks kunnen ontdekken.
Verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig hoor
gerlindie schreef:Ik heb twee geiten en heb twee lammetjes gekregen.
Nu moeten de lammetjes nog oormerken in, maar volgens mij kan ik die alleen per 50 bestellen. Wat wat overdreven is voor twee lammetjes
Kan ik gewoon aan mijn buurman vragen of ik van hem twee oormerken mag hebben (die heeft ze liggen voor zijn koppel schapen), of staan ze al bij bestellen van oornummers op naam (dus op naam van de buurman)?
Of weet iemand ergens waar je losse oormerken kan kopen?
Missy_ schreef:meintje schreef:Hollands nieuwe?
Ja dat dacht ik eerst ook inderdaad! Maar in die reclame zitten ook echte mensen, de reclame die ik in mijn hoofd heb ik volledig geanimeerd.
Ergens denk ik ook dat ik mezelf nu een plaatje in m'n hoofd heb aangepraat en dat deze reclame helemaal niet bestaat
gerlindie schreef:Ik heb twee geiten en heb twee lammetjes gekregen.
Nu moeten de lammetjes nog oormerken in, maar volgens mij kan ik die alleen per 50 bestellen. Wat wat overdreven is voor twee lammetjes
Kan ik gewoon aan mijn buurman vragen of ik van hem twee oormerken mag hebben (die heeft ze liggen voor zijn koppel schapen), of staan ze al bij bestellen van oornummers op naam (dus op naam van de buurman)?
Froukje schreef:gerlindie schreef:Ik heb twee geiten en heb twee lammetjes gekregen.
Die staan bij hem op naam. Maar er vanuit gaande dat je zelf gewoon een ubn nummer hebt kan de buurman ze wel geboortemelden en dan afmelden naar jou zodat je ze zelf kunt aanmelden.
Zijn ze alleen niet op jou adres geboren volgens het systeem.
gerlindie schreef:Froukje schreef:Die staan bij hem op naam. Maar er vanuit gaande dat je zelf gewoon een ubn nummer hebt kan de buurman ze wel geboortemelden en dan afmelden naar jou zodat je ze zelf kunt aanmelden.
Zijn ze alleen niet op jou adres geboren volgens het systeem.
Maar je hoeft niet in te voeren bij welk moederdier ze geboren zijn?
Want ik dacht dat het daar dan spaak ging lopen. Of maakt dat niet zoveel uit?
Jolliegirl schreef:Aan wie moet je het contract laten zien...?
Ik snap er niets van wat je bedoeld.