Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 18:32

Arethe schreef:
Stress voor een debat vanavond. We mochten een stelling insturen voor een debat tussen lijst trekkers, de mijne is uitgekozen en ik mag dus vanavond op regionale tv m’n zegje komen doen.. kak.. :

Spannend zeg! Maar ook heel stoer! Gaat goedkomen *\o/*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 18:36

chanicha schreef:
Ineke gefeliciteerd Y)(^)

Dankjewel <3

Arethe veel succes vanavond!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 18:45

@ineke2

Gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*

--
Van die mensen die zogenaamd alles weten over vaccins en hoe gevaarlijk het wel niet is en dat je er dood aan gaat :')

Ik vraag nu ook maar gewoon goh weet je wel hoe een vaccin werkt in het algemeen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 19:10

Ineke gefeliciteerd *\o/*

Cynn
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 19:21

Dat het nog geen maandag is, dan mag ik naar de chiropractor en mijn lijf doet zoveeeeel pijn momenteel. Vandaag ook weer mirgaine door gehad. Top..

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 19:36

Dat de medicatie die misschien kan voorkomen dat ik een harttransplantatie moet niet vergoed wordt. Als ik diabetes patiënt was wel -:(-

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 20:01

Dat stof, wat een nachtmerrie.

Kimberley wat raar. Contact met je zorgverzekering opgenomen?
Heftig vooruitzicht heb jij.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 20:16

MarliesV schreef:
Dat stof, wat een nachtmerrie.

Kimberley wat raar. Contact met je zorgverzekering opgenomen?
Heftig vooruitzicht heb jij.

De cardioloog is er nog mee bezig. En anders bel ik idd de zorgverzekering. Ik betaal mijn andere medicatie ook al zelf omdat ze ineens mijn oude merk niet meer vergoeden.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 20:19

Froukje schreef:
Dat allés in huis onder zo'n laag stof zit |( |( |(
[ [url=m/s3eTSE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat erg :oo verbouwing of?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 20:39

Karuna: wat is een driedubbele internetverbinding?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 20:41

Ik moest drie apparaten met een internet verbinding hebben en die heb ik niet. Ik heb er twee. En ik denk dat heel veel mensen die niet hebben. Gewoon zot. Goddank komt er hopelijk een bankpas over een paar dagen hierheen. Maar de digitalisering maakt het niet heel makkelijker en sluit steeds meer mensen buiten ook

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 20:48

Sanniejtjuh schreef:
Froukje schreef:
Dat allés in huis onder zo'n laag stof zit |( |( |(
[ [url=m/s3eTSE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat erg :oo verbouwing of?

Noodgedwongen een verbouwing van de keuken en er moest een stenen muur uitgesloopt worden.. En laat dat stof nou net in elk hoekje en kiertje gaan zitten ;(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 21:05

Manlief en ik voor oud vuil op de bank, bijna alles ingepakt voor de verhuizing donderdag :):)
Wat heeft een mens een hoop spullen in huis :')

TheNovelist

Dat we een tijd geleden vakantie hebben aangevraagd en een hotel hebben geboekt in Duitsland om naar de kerstmarkt te gaan. We gaan dinsdag, maar nu is het weer in afwachting of de markten doorgaan... maar dan moeten we wel optijd annuleren :( zo vervelend dat je het gewoon niet weet op het moment. Vorig jaar moesten wij ook al onze vakantie annuleren

fjordjes

Automobilisten die steeds seinen naar mij.. Nee de koplampen doen het gewoon, helaas is het plastic wat dof/beslagen waardoor het lijkt alsof ie minder werkt maar is niet zo. Heb ze 2 jaar geleden al eens laten polijsten maar dat heeft dus niks geholpen en is erg duur dus geen idee wat ik er nu mee moet doen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 21:06

TheNovelist schreef:
Dat we een tijd geleden vakantie hebben aangevraagd en een hotel hebben geboekt in Duitsland om naar de kerstmarkt te gaan. We gaan dinsdag, maar nu is het weer in afwachting of de markten doorgaan... maar dan moeten we wel optijd annuleren :( zo vervelend dat je het gewoon niet weet op het moment. Vorig jaar moesten wij ook al onze vakantie annuleren

Duitsland heeft NL weer als hoog risicoland aangemerkt, maakt dat nog verschil?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 21:07

fjordjes schreef:
Automobilisten die steeds seinen naar mij.. Nee de koplampen doen het gewoon, helaas is het plastic wat dof/beslagen waardoor het lijkt alsof ie minder werkt maar is niet zo. Heb ze 2 jaar geleden al eens laten polijsten maar dat heeft dus niks geholpen en is erg duur dus geen idee wat ik er nu mee moet doen.

De koplampen vervangen. Als in, het plastic/de behuizing.

Of weer laten polijsten. Ik moet t jaarlijks doen met mijn koplampen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 21:10

TheNovelist schreef:

Oei gaat dat misschien niet door? Mijn moeder en zusje gaan over 2 weken een weekend.

@_San87_

Als ongevaccineerde en je wilt langer blijven dan 24 uur 10 dagen in quarantaine mits je op doorreis bent. Als gevaccineerde niet in quarantaine , maar je moet wel aangeven dat en waar je gaat verblijven in Duitsland.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 21:12

@Zebrastreep, mijn moeder appte me net dat ze op het nieuws hoorde dat ze er over gaan beslissen of het door gaat of niet. Ik weet alleen niet wanneer en wat.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 21:14

TheNovelist schreef:
@Zebrastreep, mijn moeder appte me net dat ze op het nieuws hoorde dat ze er over gaan beslissen of het door gaat of niet. Ik weet alleen niet wanneer en wat.

Oh op die manier , dan ben ik benieuwd. Mijn moeder zei het al maar om haar humeur maar een beetje leuk en gezellig te houden zal ik dit nog maar niet weer zeggen :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 21:51

fjordjes schreef:

Kitje kopen en het zelf bijhouden (het is echt een werkje van niks) of een nieuwe set koplampen. Afhankelijkheid van je budget en de leeftijd van de auto. Als je kiest voor een kitje even Googlen op "headlight restauration kit", nieuwe koplampen zijn wat prijziger maar blijven hopelijk langer mooi.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 22:05

Ik voel me zo depressief, ik ben echt heel close om de dokter te bellen of psycholoog want het kan niet langer zo :\

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 22:37

In Rotterdam hele grote rellen met ME erbij en zelfs schieten door de politie omdat ze in nood waren!
Zit het nu te kijken op FB!,

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 22:39

karuna schreef:
Ik moest drie apparaten met een internet verbinding hebben en die heb ik niet. Ik heb er twee. En ik denk dat heel veel mensen die niet hebben. Gewoon zot. Goddank komt er hopelijk een bankpas over een paar dagen hierheen. Maar de digitalisering maakt het niet heel makkelijker en sluit steeds meer mensen buiten ook

Ze mogen het je idd niet te ingewikkeld maken om aan je eigen geld te kunnen nee. Bizar.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 22:40

fotolijstje schreef:
Ik voel me zo depressief, ik ben echt heel close om de dokter te bellen of psycholoog want het kan niet langer zo :

Zeker hulp zoeken als je je niet goed voelt! Sterkte!!!