Hierna mocht ze meteen op de grond gaan liggen, dominant mormel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Mijn ouders zien mijn dieren gelukkig vooral als dieren![]()
Een vriendin van mij is vorige week bevallen. Dat had allemaal best wat voeten in aarde, en ook nu is het zeker nog niet allemaal zonder zorgen. Ik hoef zelf geen kinderen, maar ik leef wel echt met haar mee. Ook tijdens de zwangerschap al. Dat ik zelf geen kinderen wil, betekent niet dat ik niet kan in- of meeleven met iemand anders die dat wél wilDe foto's die ze doorstuurt vind ik ook echt oprecht aandoenlijk. Zoals ik dat bij een babybeestje ook vind
![]()
Ik ga vanmiddag ook op kraambezoek. Niet perse voor mezelf, maar zij heeft gevraagd of ik langs wilde komen en vind het fijn dat ik langs kom. Nou, dan doe ik datVoor haar, niet omdat ik zelf zo graag naar pasgeboren baby's loer
oomens schreef:Hangt er maar net vanaf hoeveel suiker je ze die dag gevoerd hebt.Christiene schreef:Ik was met ouders mee NA EEN
Pretpark laatst das nog erger maar dan weet je het dat er kinderen lopen ... dat ga ik niet altijd doen zo.. wat een drukte terwijl het rustig was ivm weer en corona
Zijn kinderen na een pretpark niet juist compleet uitgeteld?
oomens schreef:Christiene schreef:Ik was met ouders mee NA EEN
Pretpark laatst das nog erger maar dan weet je het dat er kinderen lopen ... dat ga ik niet altijd doen zo.. wat een drukte terwijl het rustig was ivm weer en corona
Zijn kinderen na een pretpark niet juist compleet uitgeteld?
Danique_G schreef:Die memes![]()
Mijn vriend legde wat uit aan iemand en die persoon vertelde mijn vriend dat hij een goede vader zou zijn. Mijn vriend keek een beetje verbaasd en zei dat hij al vader is van drie vogels.
Dit laat ook perfect zien wat het probleem is. Ouder zijn is meer dan leuk doen met kinderen. Je moet zo’n mormel vormen tot een functionerende volwassene en dat kan niet iedereen.