Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 10:42

Ja klopt maar bij die winkel vond ik ze de vorige keer super onaardig. Breng daar wel een gedeelte heen. En een gedeelte zet ik op UW.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 10:42

Mijn witte meubilair en mijn katten die op dit moment in de modder aan het spelen zijn :')

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 11:10

Dat ik nergens zegels van de AH voor de bakjes kan vinden op marktplaats wat een beetje in de buurt zit :(

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 11:12

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik nergens zegels van de AH voor de bakjes kan vinden op marktplaats wat een beetje in de buurt zit :(

Volgens mij kun je een soort tikkie sturen voor t digitaal sparen. Ik heb ze wel voor je. 5 volle en de 6e op 2 na vol. Stuur anders maar pb.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 11:13

netjuh6 schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Volgens mij kun je een soort tikkie sturen voor t digitaal sparen. Ik heb ze wel voor je. 5 volle en de 6e op 2 na vol. Stuur anders maar pb.

Oh dat zou super zijn, heb je gelijk een PB gestuurd! :)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 11:35

Dat alles hier al dagen naar rook stinkt. Met heel veel luchten en continu wassen draaien, wordt het langzaam steeds een beetje minder. Toch komt er in sommige hoeken steeds weer een vlaag tevoorschijn en blijkt het ook in de kasten te zitten die nog niet open waren geweest.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:03

chanicha schreef:
Misschien is dit een optie AnnexUditH _O-
[ [url=m/aCthQy.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zat serieus al na te denken over zo'n ding maar omdat het verbrand is is dat weer niet zo handig krabben maakt het nog weer erger maar het liefst zat ik met zo'n ding hahah

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:07

Dat ik mezelf zo zit op te naaien over de bloedtest van morgen. Ik moest me geen zorgen maken volgens de huisarts, want het zou niks ernstigs zijn maar ze wilde ook niet zeggen waarvoor ze wilden testen.
En ik maakte me al zorgen en nu al helemaal, mag toch wel weten wat er onderzocht wordt. -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:15

AnnexUdith schreef:
chanicha schreef:
Misschien is dit een optie AnnexUditH _O-
[ [url=m/aCthQy.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zat serieus al na te denken over zo'n ding maar omdat het verbrand is is dat weer niet zo handig krabben maakt het nog weer erger maar het liefst zat ik met zo'n ding hahah

Zou er gewoon een halen hoor, echt wel!
Beterschap met je verbrandde rug Y;(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:20

Een teek die over mijn arm liep. Voel nu overal wat kriebelen. Ik haat teken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:23

Waarom zitten er ineens allemaal spinnen in het zicht? Ik dacht dat die in het voorjaar naar buiten gingen, maar deze week alleen al bijna 10 tegen gekomen in huis. En ik ben echt doodsbang, zo erg dat ik niet op mijn slaapkamer durf te slapen als ik er daar 1 kwijt raak. Nu ik alleen woon wordt het erger, want ik moet het zelf oplossen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:28

Dat ik op reddit iets gezien heb wat ik nooit, nooit had willen zien. Ik heb gelijk geen honger meer.

Dit ga ik nooit van mijn leven van mijn netvlies af krijgen :r

Edit: en dat ik vannacht om 5 uur wakker werd, super verkouden. Neus dicht. Heb nog nooit zoveel snot geproduceerd in mijn hele leven. Kon niet meer in slaap komen voor twee uur omdat ik niet door mijn neus kon ademen maar ik het haat om door mijn mond te ademen. Hopelijk trekt het snel weg want ik wil niet ziek worden
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 24-05-20 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:29

MyWishMax schreef:
Waarom zitten er ineens allemaal spinnen in het zicht? Ik dacht dat die in het voorjaar naar buiten gingen, maar deze week alleen al bijna 10 tegen gekomen in huis. En ik ben echt doodsbang, zo erg dat ik niet op mijn slaapkamer durf te slapen als ik er daar 1 kwijt raak. Nu ik alleen woon wordt het erger, want ik moet het zelf oplossen

Heb ik ook. Zag er laatst een naast m'n bed lopen. En geen kleine ook. Ik moet dan letterlijk alles gaan schoonmaken etc. En nu zitten er overal van die kleine soringspinnetjes. Ik heb een kruimeldief nodig voor spinnen hahahaha

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:39

Marije_1997 schreef:
MyWishMax schreef:

Heb ik ook. Zag er laatst een naast m'n bed lopen. En geen kleine ook. Ik moet dan letterlijk alles gaan schoonmaken etc. En nu zitten er overal van die kleine soringspinnetjes. Ik heb een kruimeldief nodig voor spinnen hahahaha

Ik durf ze niet op te zuigen met een stofzuiger, straks komen ze er weer uitgelopen. := Ken je die meme van een brandend huis, omdat er een spin zat? Zo ben ik :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:43

Een elektrische vliegenmepper is mijn held _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:49

MyWishMax schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik durf ze niet op te zuigen met een stofzuiger, straks komen ze er weer uitgelopen. := Ken je die meme van een brandend huis, omdat er een spin zat? Zo ben ik :+

Ik zet de stofzuiger dan snel weer beneden neer hahahaha. Ja die meme ken ik. Zo ben ik ook hoor. Heb er echt een fobie voor. Vraag m'n ouders ook nog regelmatig om een spin te killen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:50

Spinnen dood, walhalla voor andere insecten *\o/*!

Doe mij de spinnen maar. Lekker nuttig.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:50

Haha als ik hem beneden neerzet heb ik mezelf ermee. Mijn ouders komen helaas geen kwartier gereden om spin te killen, gemeen eigenlijk :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:51

Steeph schreef:
Een elektrische vliegenmepper is mijn held _/-\o_

Dit en mijn katten. :j

Maar heb er ook wel een beetje mee leren leven zolang ze maar buiten blijven. :+ Op stal stikte het ook altijd van de spinnen en nu op de moestuin ook (meest bizarre kleuren/formaten). :=

Dat mijn bruine zachte bolletjes beter gelukt zijn dan mijn witte bolletjes. -O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 13:55

De reden is dat er binnen en buitenspinnen zijn.En een binnenspin zal weer als het kan naar binnen komen.Gewoon als ze boven je bed zitten verplaatsen naar de gang.De spin zoekt zijn plekje wel weer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 14:04

Britta31 schreef:
De reden is dat er binnen en buitenspinnen zijn.En een binnenspin zal weer als het kan naar binnen komen.Gewoon als ze boven je bed zitten verplaatsen naar de gang.De spin zoekt zijn plekje wel weer.

Het grootste deel zie je ook nooit.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 15:20

Dat ik super prikkelbaar ben en mezelf nu maar op mijn slaapkamer heb opgesloten om te voorkomen dat ik ontplof door wat dan ook

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 15:51

Ik heb gereageerd op MP op iets dat ik HEEL graag wil hebben, ik kan het alleen niet zelf ophalen. Dus ik hoop heel hard dat ze het willen komen brengen. Ik heb ongeveer een halve minuut geleden gereageerd en ik heb nog steeds geen antwoord en het duurt te lang :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 16:15

Al een ruime week met vlagen gruwelijk misselijk met zo'n knoop in m'n maag :=

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 16:21

Mn onzekerheid om het zelfgemaakte brood naar de buren te brengen. Ik heb veel te veel door een foutje, het past niet meer in de vriezer. Maar wat als ze het vreselijk vinden