Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
netjuh6 schreef:Justme_Lisaa schreef:Dat ik nergens zegels van de AH voor de bakjes kan vinden op marktplaats wat een beetje in de buurt zit
Volgens mij kun je een soort tikkie sturen voor t digitaal sparen. Ik heb ze wel voor je. 5 volle en de 6e op 2 na vol. Stuur anders maar pb.
AnnexUdith schreef:chanicha schreef:Misschien is dit een optie AnnexUditH![]()
[ [url=m/aCthQy.png]Afbeelding[/url] ]
Ik zat serieus al na te denken over zo'n ding maar omdat het verbrand is is dat weer niet zo handig krabben maakt het nog weer erger maar het liefst zat ik met zo'n ding hahah
MyWishMax schreef:Waarom zitten er ineens allemaal spinnen in het zicht? Ik dacht dat die in het voorjaar naar buiten gingen, maar deze week alleen al bijna 10 tegen gekomen in huis. En ik ben echt doodsbang, zo erg dat ik niet op mijn slaapkamer durf te slapen als ik er daar 1 kwijt raak. Nu ik alleen woon wordt het erger, want ik moet het zelf oplossen
Marije_1997 schreef:MyWishMax schreef:Waarom zitten er ineens allemaal spinnen in het zicht? Ik dacht dat die in het voorjaar naar buiten gingen, maar deze week alleen al bijna 10 tegen gekomen in huis. En ik ben echt doodsbang, zo erg dat ik niet op mijn slaapkamer durf te slapen als ik er daar 1 kwijt raak. Nu ik alleen woon wordt het erger, want ik moet het zelf oplossen
Heb ik ook. Zag er laatst een naast m'n bed lopen. En geen kleine ook. Ik moet dan letterlijk alles gaan schoonmaken etc. En nu zitten er overal van die kleine soringspinnetjes. Ik heb een kruimeldief nodig voor spinnen hahahaha
MyWishMax schreef:Marije_1997 schreef:
Heb ik ook. Zag er laatst een naast m'n bed lopen. En geen kleine ook. Ik moet dan letterlijk alles gaan schoonmaken etc. En nu zitten er overal van die kleine soringspinnetjes. Ik heb een kruimeldief nodig voor spinnen hahahaha
Ik durf ze niet op te zuigen met een stofzuiger, straks komen ze er weer uitgelopen.Ken je die meme van een brandend huis, omdat er een spin zat? Zo ben ik
Steeph schreef:Een elektrische vliegenmepper is mijn held