Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Trui schreef:Dat ik eindelijk mn kinderdagverblijf beste vriend heb gevonden na al die jaren en hij niks meer weet...
Tja, ik weet ook niets meer van mijn kinder tijd hoor...
Lau schreef:MarlindeRooz schreef:Could be me... ik vergeet altijd alles.
Is niet persoonlijk maar mijn hoofd is chaos.
Jup, elke random gek zou naar mij toe kunnen komen en zeggen dat we samen op het kinderdagverblijf zaten.
xPabloBokt schreef:@Black_Kelpie heb je iets om het te zwachtelen zodat het niet meer kan bewegen op zichzelf? Wellicht verlicht dat de pijn, dat ze er nergens mee tegenaan stoot ofzo.
black_kelpie schreef:xPabloBokt schreef:@Black_Kelpie heb je iets om het te zwachtelen zodat het niet meer kan bewegen op zichzelf? Wellicht verlicht dat de pijn, dat ze er nergens mee tegenaan stoot ofzo.
Ik heb het vanavond ingepakt met een gaasje, een pluk watten en vetwrap, maar ik heb niet het idee dat ze er nu minder last van heeft. Dit is de eerste keer in bijna 9 jaar dat ik met mijn kleine mietje naar de DA moet voor iets anders dan entingen, arm schaap![]()
[ [url=m/Jwkh7t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Succes met je tentamen morgen
Anoniem schreef:Aan de garage die mijn autobanden onterecht wilde afkeuren. Ja ik ben een vrouw, nee ik heb géén verstand van auto's, ja het is een leaseauto. Maar nee, je gaat niet onterecht geld verdienen hieraan. Gruwelijke hekel aan oneerlijke praktijken.![]()
Zonder iets te zeggen bij een andere garage langs gereden en door twee mensen, waaronder 1 keurmeester laten checken.
Op het slechtste punt 2.5, waar 1.6 wettelijk minimum is.
Garage 1 werd zeer onvriendelijk toen ik meer info vroeg en met andere feiten kwam. Hun slechtste meting kwam overigens op 2.2.