Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphx93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 22:27

Dat ik ontzettend last heb van nachtzweten en niet weet hoe het komt..

Mijn bed is nu nog nat van vannacht. Blugh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 22:33

Mag hopen niet in de overgang :')

Maar ik zweet ook snachts , ik slaap nog steeds niet onder een dekbed omdat ik het anders veel te warm krijg snachts ><

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 22:54

Ah ja dat is zo naar... ik zweet s nachts als een malle door medicatie. Ik ben er inmiddels wel aan gewend, alleen is de winter dan zo beroerd, want dan is het extra koud als je opstaat |(

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 23:04

Banyu schreef:
Trui schreef:
Dat ik eindelijk mn kinderdagverblijf beste vriend heb gevonden na al die jaren en hij niks meer weet...

Tja, ik weet ook niets meer van mijn kinder tijd hoor... ;-)

Is maximaal 10 jaar terug. Ik weet niet alles meer maar hij was mijn eerste beste vriend en bepaalde momenten weet ik nog als dr dag van gister. mijn naam komt hem niet eens meer bekend voor

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 23:10

Could be me... ik vergeet altijd alles. :=
Is niet persoonlijk maar mijn hoofd is chaos.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 23:18

Daphx93 schreef:

Ik heb hier ook met periodes last van. Echt super vervelend en ook geen idee wat het is...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 23:20

MarlindeRooz schreef:

Jup, elke random gek zou naar mij toe kunnen komen en zeggen dat we samen op het kinderdagverblijf zaten.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 23:23

En de buren hebben weer een feestje ofzo... keihard lachen, praten en doen. Alsof ze naast mn bed staan.

Zucht.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 23:26

Kapot moe zijn en niet kunnen slapen.

Heb al in bed gelegen van half 8 tot half 10. Nu weer op de bank tot ik weer moe genoeg ben.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 23:27

Lau schreef:
MarlindeRooz schreef:

Jup, elke random gek zou naar mij toe kunnen komen en zeggen dat we samen op het kinderdagverblijf zaten.

Haha same!

Het enige wat ik me daar nog van kan herinneren is dat er een keer een feestje was en toen was er groene ranja. Dat vond ik echt bizar!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 23:30

Van het kinderdagverblijf kan ik ook niemand meer voor de geest halen. Geen namen en ook geen gezichten. Het enige wat ik me daar nog van kan herinneren is dat ik een keer cupcakes met van dat eetbare papier (of hoe dat ook heette) trakteerde. Blijkbaar erg veel indruk op me gemaakt :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 23:32

Ik ken nog maar 1 iemand van het kinderdagverblijf, dat persoon woont dan ook wel al bijna 21 jaar naast mij :') voor de rest kan ik mij niemand meer herinneren, zo gek is dat dus niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 23:43

Wespen _-:( al in de keuken 1 en op de overloop net 1

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 23:52

Dat mijn hond een ingescheurde duimnagel heeft, maar hij zit nog wel zo vast dat ik hem er niet zelf af krijg. Op zich al een pijnlijk iets, en ze is ook nog ontzettend kleinzerig, vind het zo sneu -O-
Hopen dat ik morgen op tijd terecht kan bij de dierenarts.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-19 23:54

Morgen laatste tentamen van het meest rottige vak wat ik volg. En al om 09.30 terwijl de rest van mijn tentamens om 14.00 was.

Could this be any worse :')

@Black_Kelpie heb je iets om het te zwachtelen zodat het niet meer kan bewegen op zichzelf? Wellicht verlicht dat de pijn, dat ze er nergens mee tegenaan stoot ofzo.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 00:18

xPabloBokt schreef:
@Black_Kelpie heb je iets om het te zwachtelen zodat het niet meer kan bewegen op zichzelf? Wellicht verlicht dat de pijn, dat ze er nergens mee tegenaan stoot ofzo.

Ik heb het vanavond ingepakt met een gaasje, een pluk watten en vetwrap, maar ik heb niet het idee dat ze er nu minder last van heeft. Dit is de eerste keer in bijna 9 jaar dat ik met mijn kleine mietje naar de DA moet voor iets anders dan entingen, arm schaap :=

Afbeelding

Succes met je tentamen morgen ;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 00:25

xDenies schreef:
En de buren hebben weer een feestje ofzo... keihard lachen, praten en doen. Alsof ze naast mn bed staan.

Zucht.

En nog steeds gezing en gelach. Puppy die er van wakker word. Ik heb koppijn ondertussen zo erg galmt de boel hier... man man man.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 01:22

Brandalarm wat net random begon te piepen. Zaten beiden rechtop in bed |(

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 03:54

Dat we net zusje en moeders opgehaald hebben van Schiphol en dat ik nu klaar wakker ben :Y)

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 06:58

Dat mijn salaris nog niet gestort is waardoor ik mijn ochtendje shoppen heb moeten afzeggen... Normaal staat het er al de 21e op dus begin mij ook wat zorgen te maken. :=

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 07:49

Daphx93 schreef:

Paracetamol geslikt? Ik krijg dat daar vaak van. Ook als ik naar bed ga met hoofdpijn en gebruik paracetamol word ik dan zwetend wakker.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 11:34

black_kelpie schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik heb het vanavond ingepakt met een gaasje, een pluk watten en vetwrap, maar ik heb niet het idee dat ze er nu minder last van heeft. Dit is de eerste keer in bijna 9 jaar dat ik met mijn kleine mietje naar de DA moet voor iets anders dan entingen, arm schaap :=

[ [url=m/Jwkh7t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Succes met je tentamen morgen ;)

Ach, kijk hoe zielig nou. :(:) Ben je al bij de DA kunnen passeren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 11:46

Aan de garage die mijn autobanden onterecht wilde afkeuren. Ja ik ben een vrouw, nee ik heb géén verstand van auto's, ja het is een leaseauto. Maar nee, je gaat niet onterecht geld verdienen hieraan. Gruwelijke hekel aan oneerlijke praktijken. :evaw:
Zonder iets te zeggen bij een andere garage langs gereden en door twee mensen, waaronder 1 keurmeester laten checken.
Op het slechtste punt 2.5, waar 1.6 wettelijk minimum is.
Garage 1 werd zeer onvriendelijk toen ik meer info vroeg en met andere feiten kwam. Hun slechtste meting kwam overigens op 2.2.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 11:49

Anoniem schreef:
Aan de garage die mijn autobanden onterecht wilde afkeuren. Ja ik ben een vrouw, nee ik heb géén verstand van auto's, ja het is een leaseauto. Maar nee, je gaat niet onterecht geld verdienen hieraan. Gruwelijke hekel aan oneerlijke praktijken. :evaw:
Zonder iets te zeggen bij een andere garage langs gereden en door twee mensen, waaronder 1 keurmeester laten checken.
Op het slechtste punt 2.5, waar 1.6 wettelijk minimum is.
Garage 1 werd zeer onvriendelijk toen ik meer info vroeg en met andere feiten kwam. Hun slechtste meting kwam overigens op 2.2.

Maar moet je met een lease auto niet naar een bedrijf wat samenwerkt met het lease bedrijf ook?
Wij hebben telkens contracten van 2 jaar voor de auto's die uit de fabriek gerold komen, dus we hoeven nooit keuringen te doen met onze lease auto's bv.

Maar echt vreselijk irritant hoe verschillend garages kunnen zijn en velen je echt proberen af te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 11:59

Klopt, ik was bij een garage met een contract met de leasemaatschappij voor de Apk. En waar ik daarna voor de 2nd opinion ging is waar we alleen een bandencontract hebben.
Ik was twee weken geleden daar voor een lekke band, toen zijn alle banden gecheckt en was er niets aan de hand verder. Vandaar dat ik me nu afvroeg of het wel klopte en heb laten checken.

Wij hebben 4jaarscontracten. Mijn APK staat nu op maandag, maar op vrijdag krijg ik een andere auto. :+