Maar je moet het nog wel gefinancierd krijgen. Dan moet je echt wel erg ruim boven modaal zitten lijkt mij. (En zulke bijzondere banen hebben ze niet).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Misschien een erfenis oid of wat hulp van familie. Of juist altijd heel erg zuinig geleefd waardoor ze veel gespaard hebben, je weet het niet.Ja ik begrijp ook wel hoe een hypotheek werkt
Maar je moet het nog wel gefinancierd krijgen. Dan moet je echt wel erg ruim boven modaal zitten lijkt mij. (En zulke bijzondere banen hebben ze niet).
karuna schreef:Verbouwingsgeld toch wel. Die krijg je niet zomaar meegefinancieerd
LaPluche schreef:Ik heb een vraag, al lange tijd ook![]()
Wat gebeurd er als nmr2 van een Partij meer stemmen heeft dan de nmr 1? Komt nmr 2 dan op 1 te staan??
Blijheid schreef:LaPluche schreef:Ik heb een vraag, al lange tijd ook![]()
Wat gebeurd er als nmr2 van een Partij meer stemmen heeft dan de nmr 1? Komt nmr 2 dan op 1 te staan??
Er gebeurd niks, de leden van de politieke partij hebben de volgorde van de lijst vastgesteld en dat wijzigt niet als nummer 2 meer voorkeursstemmen krijgt dan nummer 1. Het wordt wel gezien als een beetje een afgang voor de nummer 1.
Recentste voorbeeld dat ik ken is Rita Verdonk, nummer 2 bij de vvd, die in 2006 meer stemmen haalde dan lijsttrekker Rutte
https://www.trouw.nl/nieuws/verdonk-beh ... ~b291926c/
SimoneeM schreef:Precies. Ik vind mensen die alles voor een habbekrats NU willen hebben en het dan via allerlei discutabele kanalen halen veel erger dan iemand die hard gewerkt en gespaard heeft en dat in een (droom)huis steekt. Je moet er toch elke dag naar kijken, dus of je het nou meteen onder handen neemt of na 10 jaar maakt echt geen barst uit imo. Leef en laat leven, of beter nog: gun een ander eens wat. Ik had hier ook liever de keuken er meteen uit gesloopt en iets nieuws erin gezet, maar ik ben hier maar voor een paar maanden, dus dat geld steek ik liever in een huis waar ik voor langere tijd blijf, maar als die keuken of badkamer me ook niet aanstaat, gaat die er ook meteen uit.Ik zou als ik dingen eruit sloopte die nog goed zijn idd wel proberen weg te geven of te verkopen, dat wel.
Maar verder; als jij gordijnen die erin zitten niet mooi vindt, of de vloer niet mooi vindt of wat dan ook, dan mag je dat toch prima vervangen? Als ik een huis koop, wil ik daar ook mijn eigen plekje van maken, met spullen die ik graag wil.
Zomaar weggooien vind ik ook zonde, maar vind het ook wat overdreven om te zeggen dat je dan maar direct verwend bent als je vrij nieuwe dingen eruit haalt. Werk hard zat voor mn geld, dus als ik daarvan dan dat soort dingen wil doen, moet dat kunnen lijkt me
DuoPenotti schreef:Oh van mij mogen ze hoor,
zolang ze mij niet op een lening vragen gaan ze hun gang maar.
Maar begrijpen zal ik het niet
Blijheid schreef:Maar de situatie met Rutte en Verdonk was al behoorlijk uniek. Vrijwel altijd gaat de ruime meerderheid naar de nummer 1 omdat mensen die zich er minder in verdiepen standaard op de nummer 1 stemmen, onafhankelijk van de persoon. Dus de kans dat dit gebeurt met een partij die maar één zetel haalt is wel extreem klein.
iirrssjjee schreef:Mijn telefoon (Samsung Galaxy A41) heeft pas een update gedaan. Sinds de update, kan ik op sommige websites (vaak linkjes via Facebook), niet meer een lekkere swipe geven om door te pagina te scrollen. Als ik dat doe, gaat hij een klein stukje naar beneden en dan meteen weer terug naar boven. Op Facebook zelf en op bv bokt heb ik hier geen last van... Iemand enig idee of dit in de instellingen veranderd kan worden?
Bnet schreef:iirrssjjee schreef:Mijn telefoon (Samsung Galaxy A41) heeft pas een update gedaan. Sinds de update, kan ik op sommige websites (vaak linkjes via Facebook), niet meer een lekkere swipe geven om door te pagina te scrollen. Als ik dat doe, gaat hij een klein stukje naar beneden en dan meteen weer terug naar boven. Op Facebook zelf en op bv bokt heb ik hier geen last van... Iemand enig idee of dit in de instellingen veranderd kan worden?
Ik vrees dat dit een bug is. Helaas ook sinds een paar dagen last van.