Ik kwam er vandaag achter dat letterlijk vier minuten fietsen van mijn huis een boulder gym zit, en dat wil ik al heel lang proberen. Morgen even informeren wanneer ze een plekje hebben voor een intro les.
Heerlijk rustig dagje op werk gehad, waardoor ik alle losse eindjes heb kunnen instoppen. Nu lekker in de trein op weg naar huis, naar mijn katten, Nightwish in m'n oren en even bedenken wat ik vanavond ga eten. En dit weer jongens, genieten!
Ondanks dat ik corona heb toch heerlijk genieten van de blauwe lucht en stralende zon achter m'n raam is het ook heerlijk warm
taartjee
Geplaatst: 07-03-22 14:51
Bij een super leuk tentje American pancakes gegeten met een vriendinnetje die morgen jarig is, alvast voor haar verjaardag omdat we daar morgen geen tijd voor hebben. Was echt super lekker!
fotolijstje
Geplaatst: 07-03-22 16:08
8,6 voor een toets waarvoor ik echt zenuwachtig was
Buschauffeurs die netjes wachten als ik met krukken kom aanstrompelen. Behoorlijk zwaar, met krukken lopen, dus blij dat ik niet nog een half uur later thuis ben
Vandaag was een perfecte dag voor mij en ik dacht dat ik niet meer in mijn rijbroeken zou passen maar ze passen prima! Heb zelfs het idee dat ze wat minder strak zitten
7 maanden into long covid en ik worstel nog steeds dagelijks met fysieke, cognitieve en mentale klachten. Vandaag liep mijn emmertje weer over, dus de boel de boel gelaten en met pijn en moeite op mijn paard geklommen.... dit is genieten
Ik kreeg van die pillen zo veel honger de eerste tijd dat ik 3 kilo oid aankwam ondanks dat ik 15.000 stappen zette en ruim 3000 kcal verbrande. Echt honger dat als je niet eet je gaat spugen.
Blij met mijn verloofde en dat hij zo goed bij me past. Hij houdt dit gevoel van uitsluiting en er niet bij horen draaglijk. Fijne herinnering dat er wel mensen zijn die mij begrijpen
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 08-03-22 13:11
Na 8 dagen koppijn eindelijk hoofdpijn vrij!! Joepie!!
Na maanden slecht slapen, wat zeg ik.. jaren.. Heb ik begin vorige week melatoninepilletjes gehaald. Inslapen gaat prima maar doorslapen is echt een hel. Lag regelmatig 3x per nacht een uur wakker.
Ik moest na 4 dagen slikken stoppen want kreeg ineens echt puisten niet normaal.. Maar het lijkt wel alsof mijn lichaam 'ge-reset' is want sindsdien slaap ik als een.. ja als wat..
Maar echt, ik slaap in en word alleen wakker om even naar het toilet te gaan, en slaap gelijk weer door tot de wekker gaat of de vogeltjes buiten me wekken. Ik voel me ook zoveel beter!