Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:02

Oh vaasjes... Brrrr. Een kast met kleding is dan wel weer minder. Hoe lang geleden is het uit gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:04

Een jaar.. denk dat het meer luiheid is van het niet regelen.. ze gaan nog goed met elkaar om. Maar ga er nog wel ff naar vragen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:21

Een jaar :oo
Zou er idd ook naar vragen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:46

Oh al die spullen van zijn ex nog in huis haha! Gewoon even vragen inderdaad :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:06

SophievdV schreef:
Toch ben ik dan nieuwsgierig naar de reden waarom je geen relatie wilt.. Als iets fijn is, dan kan je toch ook exclusief zijn voor elkaar? Volgens mij zien jullie elkaar heel regelmatig en dat hoeft dan toch niet te veranderen?

Ik wil ook geen relatie,ben nog niet klaar met mijn me-time. De laatste relatie had daar nogal een aanslag op :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:24

F_Orumster schreef:
SophievdV schreef:
Toch ben ik dan nieuwsgierig naar de reden waarom je geen relatie wilt.. Als iets fijn is, dan kan je toch ook exclusief zijn voor elkaar? Volgens mij zien jullie elkaar heel regelmatig en dat hoeft dan toch niet te veranderen?

Ik wil ook geen relatie,ben nog niet klaar met mijn me-time. De laatste relatie had daar nogal een aanslag op :D

Hoe lang ben je nu single?

Volgende week zondag is het voor mij precies een jaar geleden dat mijn laatste relatie over ging (een jaar single zijn is voor mij nogal een mijlpaal haha :') ). En inmiddels merk ik dat ik het alleen zijn helemaal niet erg vind en dat het zeker ook voordelen heeft. Ik zou alleen wel graag dingen willen delen met een fijne man die ik helemaal het einde vind. Dat geeft zo'n positieve vibe :D En natuurlijk is een relatie echt niet alleen maar leuk, dat besef ik me heel goed.

Ik heb twee kindjes, een paard, een eigen huis en een baan waar ik nu graag tijd in steek om verder te komen binnen het bedrijf waar ik werk. Waar ik voorheen het liefst 24/7 bij iemand wilde zijn., is dat nu simpelweg geen optie en dat voelt beter. Alsof ik meer in control ben :) Kan dus ook geen man of relatie gebruiken die van me verwacht dat ik alle tijd aan hem besteed. Dus ik snap je wel met de me-time.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:30

Ik zit sinds kort ook wat rond te kijken op tinder en heb vanavond mn 1e date.. En ik kan zeggen dat ik enorme stress heb :oo Ik ben helemaal geen date persoon dus ik stap weer eens flink uit mn comfortzone want als ik steeds maar niet durf blijf ik een eenzaam kattenvrouwtje :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:36

Sophie, ik ben nu 16 maanden single. Een jaar was hier indd ook wel een bewust momentje :)

Spannend Leonie! Gaan jullie wat drinken ergens?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:53

Goh berdien, als ie toch bezig is; ik heb nog een loodzware twijfelaar uitschuifbed in mijn schuur staan die al 2 jaar weg moet O:)

Ik zit in een behoorlijk dubio. Ben al een maand aan het appen met iemand en 2,5 dates gehad. Hij is een echte goedzak, we hebben heel veel gemeen en ondanks wat tegenslagjes die ik heb gehad is hij mij nog niet zat. Maar ik mis de klik/ chemie geef het maar een naam. Iemand ervaring mee? Ik dacht dat ik m gewoon moest leren kennen en dat ik over de whohoo met vlindersfase heen was gegroeid. Totdat ik dus die collega tegenkwam en t meteen bazinga was zeg maar. Dat was echt weer voor het eerst sinds 2 jaar...

Zou zoiets nog kunnen komen of groeien?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:59

Ik heb dat Wow gevoel ook nodig Rytir. Heb ik dat niet, dan komt het ook niet.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 12:00

xLeoniee schreef:
Ik zit sinds kort ook wat rond te kijken op tinder en heb vanavond mn 1e date.. En ik kan zeggen dat ik enorme stress heb :oo Ik ben helemaal geen date persoon dus ik stap weer eens flink uit mn comfortzone want als ik steeds maar niet durf blijf ik een eenzaam kattenvrouwtje :')

Leuk!! Ik vond het ook mega spannend afgelopen vrijdag, maar super leuk uitgepakt bij mij! Ga er van genieten en als het niks is, dan ben je ook zo weer weg! :))

Ik zie haar trouwens woensdag weer, mogelijk iets eerder als haar werk het toe laat. Helaas zitten we wel in een beetje ongemakkelijke positie want ik ga heel binnenkort voor een langere tijd weg voor mijn werk. Daar balen we allebei nu wel flink van.. maar goed, wisten we van tevoren en vooralsnog lijkt dat geen issue te zijn, buiten het feit om dat het stom is :))

Rytir, lastig.. ik denk dat zoiets wel kan groeien, maar heb het zelf nooit meegemaakt. Ik vind altijd de 1e chemie en klik juist belangrijk.. lastig zeg. Ik denk dat ik het ook niet zou kunnen zonder de vlinders en de happy feelings.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 12:17

Vlinders zelf had ik in het begin maar af en toe, maar ik had wel alles daarnaast (van de happy feelings tot nergens anders aan kunnen denken). Maar het eerste gevoel en die klik moet er wel zijn. Ik vond mijn vriend de eerste date wel interessant, maar merkte dat hij wat de kat uit de boom moest kijken, tweede date ook wel wat en daarna was het klaar en was die vonk helemaal over gesprongen. En het wordt nu alleen maar beter, we zijn echt vet gelukkig samen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 13:50

Nou date zou vandaag bij me komen, appt ie nu dat ie gaat werken en dat ie daarna komt, rond 19 uur.. En dat is zijn bijbaan, waar hij "alleen maar werkt als hij dat wil en kan" Prio is dus duidelijk, ben er alweer klaar mee :+ Dan wil ie wel blijven slapen, maar dat vind ik dus niks als ik morgen gewoon moet werken :n Ik geloof dat ik te goed ben in single zijn :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 13:54

Misschien was er iemand ziek of moest hij onverwachts? Je moet hem ook wel een béétje een kans geven he :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 14:03

Haha inderdaad. Of misschien heeft hij gewoon geld nodig? Vind dat niet zo gek hoor!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 14:14

Rytir schreef:
Goh berdien, als ie toch bezig is; ik heb nog een loodzware twijfelaar uitschuifbed in mijn schuur staan die al 2 jaar weg moet O:)

Ik zit in een behoorlijk dubio. Ben al een maand aan het appen met iemand en 2,5 dates gehad. Hij is een echte goedzak, we hebben heel veel gemeen en ondanks wat tegenslagjes die ik heb gehad is hij mij nog niet zat. Maar ik mis de klik/ chemie geef het maar een naam. Iemand ervaring mee? Ik dacht dat ik m gewoon moestleren kennen en dat ik over de whohoo met vlindersfase heen was gegroeid. Totdat ik dus die collega tegenkwam en t meteen bazinga was zeg maar. Dat was echt weer voor het eerst sinds 2 jaar...

Zou zoiets nog kunnen komen of groeien?

Ik had dat met mijn eerste ex niet maar wl 3,5 jaar mee samen geweest. Dat moest echt groeien. Me andere ex wel hoteldebotel maar die was ik na een half jaar dus al zat haha

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 14:52

Relaxed schreef:
Nou date zou vandaag bij me komen, appt ie nu dat ie gaat werken en dat ie daarna komt, rond 19 uur.. En dat is zijn bijbaan, waar hij "alleen maar werkt als hij dat wil en kan" Prio is dus duidelijk, ben er alweer klaar mee :+ Dan wil ie wel blijven slapen, maar dat vind ik dus niks als ik morgen gewoon moet werken :n Ik geloof dat ik te goed ben in single zijn :')

Oh ik snap je :') Maar als hij leuk is, geef ‘m een kans... 19.00 is nog niet extreem toch?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 14:54

Pepperrr schreef:
En vanmiddag Formule 1 kijken :)

Kan een leuke middag worden als de motor van Max het houdt. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 14:55

Nou afspraak is bij mij afspraak.. Als zijn baas dan belt of hij kan werken, dan kan je dus niet, want je hebt een afspraak.. Toch? Vooral omdat hij zelf over dit werk praat als een bijbaan en dat ie alleen werkt als hij kan en wil. Maar goed, de twijfel zat er al sinds vrijdag, ivm de kleding enz van ex.. En gisteravond zat ik ff op paiq om mijn account te verwijderen en was ie heel recent ook nog gewoon online geweest.. Terwijl hij degene is die al zit aan te sturen op een relatie :+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 15:48

Niet zo in je hoofd zitten, maar gewoon kletsen erover misschien? Ik ben het wel met je eens hoor :j, maar wellicht zijn er goede redenen. Als je twijfelt moet je het vooral niet doen en je gevoel volgen, maar als hij leuk is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 15:51

Nou blijkbaar niet leuk genoeg, anders haak ik niet zo gauw af.. dat hij nog op paiq actief was vond hij normaal, om met andere mensen te praten.. en zijn werk ging nu toch wel voor.. prima, maar zeg dan niet eerst iets anders. Dus heb hem veel succes gewenst verder :+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 15:55

Relaxed schreef:
Nou blijkbaar niet leuk genoeg, anders haak ik niet zo gauw af.. dat hij nog op paiq actief was vond hij normaal, om met andere mensen te praten.. en zijn werk ging nu toch wel voor.. prima, maar zeg dan niet eerst iets anders. Dus heb hem veel succes gewenst verder :+

Ahh wel jammer! Maar begrijpelijk :j

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 16:55

Afspraak is afspraak, dat heb ik ook. Maar ik vind wel dat als je elkaar net kent, werk nog wel voor gaat op een date en bovendien stelt hij een alternatief voor.

Na 2 keer al aansturen op een relatie vind ik dan weer veel te voorbarig hoor.. daar krijg ik echt jeuk van :') Doe even normaal.. je kent elkaar net.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:00

SophievdV schreef:
Na 2 keer al aansturen op een relatie vind ik dan weer veel te voorbarig hoor.. daar krijg ik echt jeuk van :') Doe even normaal.. je kent elkaar net.

Ahhh ik word altijd al helemaal -O- -O- -O- als iemand voor je elkaar ontmoet hebt al kus-smilies en zoen-smilies gaat sturen. Brrr! Zelfde categorie. Even rustig aan ajb.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:09

Hahaha ja dat! Vre-se-lijk! Dan hoef ik al helemaal niks meer whaha! En stiekem ben ik dan teleurgesteld.. 'ben jij er zo eentje?' :roll:

Ik moet een beetje kunnen jagen ofzo. Dat onzekere stukje maakt hem juist interessant. Maar gevaar ligt op de loer, want foute mannen laten je ook jagen. En dan vang je dus bot.

EDIT: zijn met de merrie op pad geweest. Kids mee op de wagen, super leuk! Maar man man man.. wat was ze fris! Ze liet wel hele goede stukken zien overigens maar reageerde overal heftig op :') Bijna een motorrijder omver gebeukt die van achteren aan kwam rijden met een te hoge snelheid. Ging echt maar net goed. Maar dan springt ze dus zomaar opzij. Doet ze anders nooit :7 Kinderen zeiden: "joh mam, dat was wel een onstuimig ritje!" :')