Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SophievdV schreef:Toch ben ik dan nieuwsgierig naar de reden waarom je geen relatie wilt.. Als iets fijn is, dan kan je toch ook exclusief zijn voor elkaar? Volgens mij zien jullie elkaar heel regelmatig en dat hoeft dan toch niet te veranderen?
F_Orumster schreef:SophievdV schreef:Toch ben ik dan nieuwsgierig naar de reden waarom je geen relatie wilt.. Als iets fijn is, dan kan je toch ook exclusief zijn voor elkaar? Volgens mij zien jullie elkaar heel regelmatig en dat hoeft dan toch niet te veranderen?
Ik wil ook geen relatie,ben nog niet klaar met mijn me-time. De laatste relatie had daar nogal een aanslag op
xLeoniee schreef:Ik zit sinds kort ook wat rond te kijken op tinder en heb vanavond mn 1e date.. En ik kan zeggen dat ik enorme stress hebIk ben helemaal geen date persoon dus ik stap weer eens flink uit mn comfortzone want als ik steeds maar niet durf blijf ik een eenzaam kattenvrouwtje
Rytir schreef:Goh berdien, als ie toch bezig is; ik heb nog een loodzware twijfelaar uitschuifbed in mijn schuur staan die al 2 jaar weg moet![]()
Ik zit in een behoorlijk dubio. Ben al een maand aan het appen met iemand en 2,5 dates gehad. Hij is een echte goedzak, we hebben heel veel gemeen en ondanks wat tegenslagjes die ik heb gehad is hij mij nog niet zat. Maar ik mis de klik/ chemie geef het maar een naam. Iemand ervaring mee? Ik dacht dat ik m gewoon moestleren kennen en dat ik over de whohoo met vlindersfase heen was gegroeid. Totdat ik dus die collega tegenkwam en t meteen bazinga was zeg maar. Dat was echt weer voor het eerst sinds 2 jaar...
Zou zoiets nog kunnen komen of groeien?
Relaxed schreef:Nou date zou vandaag bij me komen, appt ie nu dat ie gaat werken en dat ie daarna komt, rond 19 uur.. En dat is zijn bijbaan, waar hij "alleen maar werkt als hij dat wil en kan" Prio is dus duidelijk, ben er alweer klaar meeDan wil ie wel blijven slapen, maar dat vind ik dus niks als ik morgen gewoon moet werken
Ik geloof dat ik te goed ben in single zijn
Relaxed schreef:Nou blijkbaar niet leuk genoeg, anders haak ik niet zo gauw af.. dat hij nog op paiq actief was vond hij normaal, om met andere mensen te praten.. en zijn werk ging nu toch wel voor.. prima, maar zeg dan niet eerst iets anders. Dus heb hem veel succes gewenst verder
SophievdV schreef:Na 2 keer al aansturen op een relatie vind ik dan weer veel te voorbarig hoor.. daar krijg ik echt jeuk vanDoe even normaal.. je kent elkaar net.