Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 22:54

Hopelijk ga ik hier weer wat actiever meepraten, ik ga mijn best doen haha. Op het moment druk met studie maar wel echt motivatie om daarna weer lekker bezig te zijn met fotograferen en instagram!

Net gekeken daiswees, ik vind je logo/profielfoto echt prachtig! <3

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 07:32

Ik heb gister iets goed gedaan met hashtags denk ik... Dit is qua bereik m'n meest succesvolle post tot nu toe volgens mij! Misschien door de combinatie met de persoonlijke noot?
Afbeelding
Afbeelding

Qimm

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 08:41

Ik heb vaak het idee dat foto's met mensen erop het behoorlijk goed doen :j

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:43

Ik heb hem op creator gezet sinds dinsdag maar denk dat dit het verschil is met business? Ik kan verder niks zien qua statistieken. Afbeelding

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 14:26

xLiez schreef:
Ik heb hem op creator gezet sinds dinsdag maar denk dat dit het verschil is met business? Ik kan verder niks zien qua statistieken. [ [url=m/R4ikpA.png]Afbeelding[/url] ]

Ik gebruik creator ook en zie dit:

Afbeelding

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 14:29

Ik heb hem ook op creator staan en zie ook gewoon statistieken. Je kan het wel alleen zien van posts die je na je overstap hebt gemaakt

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 14:29

Oh huh bijzonder haha! Ik heb net een nieuwe post er op gezet maar nu zie ik het wel verschijnen. Misschien dat Instagram in de war was :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 18:22

Ben nu wel een beetje teleurgesteld.. op de juiste tijd echt een mooie foto gepost en totaal geen interactie -O-
Echt zo jammer ik snap ineens dat ik al een paar dagen niet gepost heb.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:25

Hij was nog niet in mijn overzicht geweest volgens mij, Lau. -O-

Ik moet ook weer actief posten ipv mijn verhaal telkens vullen :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 18:49

Nayomie schreef:
Hij was nog niet in mijn overzicht geweest volgens mij, Lau. -O-

Ik moet ook weer actief posten ipv mijn verhaal telkens vullen :')

Haha jaa huphup ga shoots doen! Kan niet meer ruilen met je helaas. Maar wil je wel een keer helpen :D

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:18

Haha wow en ineens zijn we 4 pagina's verder :')
Mooie accounts voorbij zien komen en slimme tips qua hashtags.

Ik vind het ook zo lastig welke foto's ik nu voor mijn feed gebruik en welke foto's voor mijn story's.
Ook de balans vind ik lastig. Ik wil mijn in mijn account echt 'mezelf' uitstralen, als een open iemand die je zo kan aanspreken, maar daarnaast wil ik ook mijn werk (trainen en lesgeven) erin verwerken. Ook zo nu en dan voorproefjes van de hengsten omdat we op den duur met ze gaan dekken. En dan ook weer af en toe foto's van mijn vriend of de kleine om weer het stukje 'persoonlijk' erin te zetten.

Het is dan ook wel heel grappig dat bepaalde foto's bepaalde traffic opleveren, familie en vrienden natuurlijk op foto's van de kleine, en paardenmensen op de foto's van de paarden.

Ben pas heel technisch geweest om mijn insta weer in mijn website te verwerken, zo zie je de laatste foto's van mijn insta op de voorpagina van mijn website (https://www.evy.nl/)

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 13:58

Hee wat leuk guppekop!
Zie dat je eigenaresse bent van het merk Galloping goop! Werkt fantastisch met 2 witjes <3 de potten vliegen er hier doorheen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 17:54

_Snow_White schreef:
kiwiwitje schreef:
ik krijg zo langzaam aan wel t heen en weer van mensen die gesponsord willen worden of samenwerkingen aan willen gaan. 9/10 keer volgen ze mij niet eens en vooral; zijn ze geen klant/ hebben ze nog nooit besteld.. Ik vind dat altijd wel bijzonder...

Dat is inderdaad wel erg apart :=

Nayomie, ik zou een apart account maken met misschien wat crossover in de highlights? Vooral omdat je met een pup altijd zoveel schattige foto's kan plaatsen <3

Ik heb vandaag de 800 followers gehaald, het begint langzaamaan ergens op te lijken *\o/*

Gefeliciteerd! *\o/*

Hmmzzz ik denk inderdaad dat ik een apart account doe.

Ik dacht gisteren, laat ik eens een bericht promoten. Oke veel volgers levert het niet op, maar heb er wel een stuk meer likes op dat bericht. :))

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 23:42

Ik heb door dat ik smorgens vroeg of savonds laat moet posten. Dan krijg ik of Europese of Amerikaanse volgers haha.

Vandaag de 1000 gehaald *\o/*

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 07:57

Gefeliciteerd *\o/*

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 17:15

guppekop schreef:
Haha wow en ineens zijn we 4 pagina's verder :')
Mooie accounts voorbij zien komen en slimme tips qua hashtags.

Ik vind het ook zo lastig welke foto's ik nu voor mijn feed gebruik en welke foto's voor mijn story's.
Ook de balans vind ik lastig. Ik wil mijn in mijn account echt 'mezelf' uitstralen, als een open iemand die je zo kan aanspreken, maar daarnaast wil ik ook mijn werk (trainen en lesgeven) erin verwerken. Ook zo nu en dan voorproefjes van de hengsten omdat we op den duur met ze gaan dekken. En dan ook weer af en toe foto's van mijn vriend of de kleine om weer het stukje 'persoonlijk' erin te zetten.

Het is dan ook wel heel grappig dat bepaalde foto's bepaalde traffic opleveren, familie en vrienden natuurlijk op foto's van de kleine, en paardenmensen op de foto's van de paarden.

Ben pas heel technisch geweest om mijn insta weer in mijn website te verwerken, zo zie je de laatste foto's van mijn insta op de voorpagina van mijn website (https://www.evy.nl/)

Oeh gaan jullie ooit dekken met jullie hengsten <3 <3 Nu hoop ik dat mijn veulen een merrie wordt.. :Y)

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 17:31

Ik kon het niet laten en heb ook een paarden instagram aangemaakt. Ik zou eigenlijk wachten totdat mijn tweede veulen geboren is en we verhuist zijn maar ik dacht dat het miss wel leuk is om ook foto’s van de verhuizing en de eerste paar maanden van de veulens te plaatsen.

Ik ga jullie even allemaal volgen!
Mijne is: https://www.instagram.com/theduckiesfamily/

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 01:18

Ik ben je gaan volgen :)

Ik snap er nu dus ook niks van. Hoe zit je aan (met moeite) 300likes met 10.000 volgers. Dan heb ik nog liever dat de helft ontvolgt ofzo?
Het niet weten hoe het komt/gebrek aan logica irriteert me nog het meest van allemaal _O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 02:14

Dat is wel heel beperkt ja, heb je wel een groot bereik?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 08:06

Nog 2 volgers en ik heb 200 volgers en voor iemand die niet steady post vind ik dat redelijk netjes.
Ik was ff een tijdje mijn motivatie kwijt. Maar die begint langzaam terug te komen. Ik post nu gewoon om de dag of om de 2 dagen zodat ik mijn Posts ook lekker kan uitwerken :D

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 09:17

Qimm schreef:
Dat is wel heel beperkt ja, heb je wel een groot bereik?

Nee 1670, er zijn filmpjes geweest waar dat 43000 was maar de laatste tijd zit het tussen de 3500-5000. Het maakte me eigenlijk nooit echt uit maar begint een beetje demotiverend te worden nu haha

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 09:21

Ik had de laatste tijd ook best vaak posts met het bereik van een baksteen, vet irritant vooral omdat ik even daarvoor meerdere posts achter elkaar had met een enorm bereik. Het verschil ligt niet bij mijn foto's of tags.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 09:30

Het bereik is opzich prima bij mij maat de likes zijn zo ontzettend ruk.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 12:07

ik vind insta soms echt heel vaag, ik post actief en er gaan volgers af, en k post niet en krijg zomaar 5 volgers er bij

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 12:58

Trui schreef:
ik vind insta soms echt heel vaag, ik post actief en er gaan volgers af, en k post niet en krijg zomaar 5 volgers er bij

Nou precies hier heb ik de laatste tijd last van. Maak ik een super leuke post ( al zeg ik het zelf .. :') ) krijg je in verhouding weinig likes en volgers. Post je niks, of even iets van "opvulling".. gaat het viral :+ Ik snap er nu echt even helemaal niks meer van.