Net gekeken daiswees, ik vind je logo/profielfoto echt prachtig!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Snow_White schreef:kiwiwitje schreef:ik krijg zo langzaam aan wel t heen en weer van mensen die gesponsord willen worden of samenwerkingen aan willen gaan. 9/10 keer volgen ze mij niet eens en vooral; zijn ze geen klant/ hebben ze nog nooit besteld.. Ik vind dat altijd wel bijzonder...
Dat is inderdaad wel erg apart
Nayomie, ik zou een apart account maken met misschien wat crossover in de highlights? Vooral omdat je met een pup altijd zoveel schattige foto's kan plaatsen
Ik heb vandaag de 800 followers gehaald, het begint langzaamaan ergens op te lijken
guppekop schreef:Haha wow en ineens zijn we 4 pagina's verder![]()
Mooie accounts voorbij zien komen en slimme tips qua hashtags.
Ik vind het ook zo lastig welke foto's ik nu voor mijn feed gebruik en welke foto's voor mijn story's.
Ook de balans vind ik lastig. Ik wil mijn in mijn account echt 'mezelf' uitstralen, als een open iemand die je zo kan aanspreken, maar daarnaast wil ik ook mijn werk (trainen en lesgeven) erin verwerken. Ook zo nu en dan voorproefjes van de hengsten omdat we op den duur met ze gaan dekken. En dan ook weer af en toe foto's van mijn vriend of de kleine om weer het stukje 'persoonlijk' erin te zetten.
Het is dan ook wel heel grappig dat bepaalde foto's bepaalde traffic opleveren, familie en vrienden natuurlijk op foto's van de kleine, en paardenmensen op de foto's van de paarden.
Ben pas heel technisch geweest om mijn insta weer in mijn website te verwerken, zo zie je de laatste foto's van mijn insta op de voorpagina van mijn website (https://www.evy.nl/)
Trui schreef:ik vind insta soms echt heel vaag, ik post actief en er gaan volgers af, en k post niet en krijg zomaar 5 volgers er bij