Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moestuin schreef:We hebben net te horen gekregen dat ze ons niet uit ons huis gaan zetten. De voorwaarden hier rond moeten wij nog horen, daar komt nog een gesprek voor. Maar dat is toch al een hele geruststelling!
Heb er ook nog 10 1 literflessen en 10 0,5 flessen bij besteld. Hoop dat dat voorlopig voldoende is. Ik wist dus totaal niet dat je door dit te gebruiken jou sap direct conserveert. Had dit anders al veel eerder gekocht
Marcella schreef:Bestel er nog maar wat flessen erbij hoor is verslavend en zo vol.
Laatst nog 40x 1 liter, 15x 0,5 liter en 30x 250 ml besteld. Drink nog steeds ook van vorig jaar.
Oh en eigenlijk met vers rijp fruit reken dan maar per kilo 1 liter min ongeveer 2/3 liter.
Maar, we hebben een adres gekregen waar ze slachten en we hebben nu even geïnformeerd. Zou handig zijn moesten we ook het ook kunnen laten doen.
En nu hadden ze 10% korting ivm solden maar helaas al wat uitverkocht. Heb de laatste 1 liter flessen gekocht
Nu bestelde ik de opzet voor te ontsappen daar ook al dus met de lopende kortingen en gratis verzenden werd het wel erg leuk
Ze vullen vrij vlot aan dus ik gok dat ik volgende week wel nog flessen bij bestel. Mis enkel kelderruimte