Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:45

Nou ik snap zelf niks van sommige vrouwen _O-
Ik weet heel goed wat ik wil en verander niet per seconde of dag :D
Gewoon de goede tegenkomen! Maar goed mannen kunnen er ook wat van :=
Ik tref vaak ook mannen die uiteindelijk niet weten wat ze willen.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:46

Wij willen gewoon een man die op elke mood-wing kan inspelen :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:51

Exitium schreef:
Jibbel schreef:
Exitium, vrouwen weten heel goed wat ze nodig hebben. Alleen is dat de ene dag wat anders dan de andere dag _O-

Verschilt dat per dag of per minuut? :+ *rent*

Dat houdt t spannend toch? _O- _O-

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 12:28

Zijn rare wezens die mannen
Dat is me al langer duidelijk aan t worden
Maar nu helemaal...

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 12:33

Wat dan??

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 13:02

Ik dacht dat de R in vrouw juist voor raar stond :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 13:48

Sophie, ja zo sta ik er ook wel in hoor. Alleen bij deze is het geval dat we 3 maanden geleden een date hebben gehad (met goede afloop := ) en sindsdien aan het appen/bellen/videobellen zijn, omdat hij niet in Nederland woont maar dat wel van plan is. Nu woont hij dus in BE maar komt er ineens weinig meer van..

Anne, ja ik geef hem nu het voordeel van de twijfel. Wil hem in ieder geval weer een keer IRL gezien hebben anders is al die moeite van 3 maanden lang contact houden ook 'voor niks'. Maar ik heb een beetje het gevoel te maken te hebben met een rasechte narcist. Ik ga het zien, vanochtend hem weer even gesproken maar nog geen woord gerept over het weekend. Verbinding viel alleen weg en nu ben ik aan het werk, dus heb hem nu maar gevraagd wat zijn plannen voor de komende dagen zijn... Er is nog niet gereageerd. Ik moet er dus weer zelf achter aan en daar erger ik me echt groen en geel aan. Hij was van het begin al best heel duidelijk in zijn 'gevoelens' voor mij en ik was nog heel voorzichtig daarin, maar nu is daar amper wat meer van te merken. Ik krijg nu steeds meer het gevoel dat hij me wilde gebruiken om naar NL te komen en nu dat dus niet gelukt is het allemaal niet zo interessant meer is. Ik vertel mezelf al 100 keer dat ik me niet zo druk moet maken maar ik ben een planner en ik vind het gewoon vervelend niet te weten waar ik nu aan toe ben.

Nu af en toe nog een beetje aan het swipen, maar ik vind het wel lastig om een interessant gesprek aan te knopen met anderen, meestal na 5 zinnen 'koetjes-en-kalfjes' haak ik (of de ander) weer af en ben ik er wel weer klaar mee. Heb al met mijn huisgenote afgesproken dat zij binnenkort mijn telefoon maar eens moeten overnemen en een date voor me moeten gaan regelen :') . Lijkt me overigens best geinig eigenlijk.

Cintaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 15:58

Na een tijdje stil meelezen, kom ik me nu toch ook eens aanmelden. Zelf ben ik niet meer zo actief op Tinder vooral omdat ik het zo moeilijk vind om een oordeel te vellen op enkel een foto.
Vaak was het 'oh nee, veels te knap voor mij' ofwel heb ik een match maar begint die meteen oneerbare voorstellen te doen. Ik heb dus echt een probleem met een goed beeld te vormen bij het profiel van iemand (beetje zoals SophievdV ook al zei)

Voor mij werkt het het beste om gewoon iemand IRL tegen te komen want ik heb ook niet echt één bepaald type waar ik op val. Zo heb ik toevallig vanavond een afspraak met iemand (ik weiger het een date te noemen, zogezegd geen verwachtingen creëren bij mezelf :') ) maar ik was vergeten hoeveel stress zoiets met zich mee brengt (wat aan te doen, wat te zeggen, wat te doen, etc.) :D

Linda_Fleur : wat vervelend dat hij nu op deze manier reageert (of juist niet reageert eigenlijk)! Ik snap wel helemaal wat je bedoelt, ik ben zelf namelijk ook een planner. Probeer het toch een beetje los te laten, ook al is dat vanaf de zijlijn natuurlijk makkelijk gezegd. Wat betreft die date door je huisgenoten: ik denk eigenlijk dat zo'n 'opgezette' date wel kan werken!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 16:11

Cintaria, welkom! Ja het liefst kom ik ook in real life een leuk iemand tegen waar ik mee kan daten maar zo makkelijk is dat niet (meer) merk ik. Ik ga niet meer vaak stappen en zo kom je weinig 'nieuws' tegen. Daarnaast heb ik ook wel het gevoel dat ik een leeftijd begin te bereiken waar de keuze al wat minder begint te worden omdat er natuurlijk veel zijn die settlen.
Maar dat hele vleeskeuring gedoe op Tinder vind ik eigenlijk ook niet echt wat. Natuurlijk zijn er wel uiterlijkheden die ik meer en minder aantrekkelijk vind, maar hoe iemand is en in het leven staat is voor mijn nog 100x belangrijker en dat zie je inderdaad niet aan een foto en de summiere omschrijvingen en kom je ook via chatgesprekken over koetjes en kalfjes niet echt achter. Pfoe ik vind het maar een intensieve tijdbesteding.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 19:17

@Iruss Hoe is het inmiddels met jouw date? Nog contact gehad, en eventuele plannen voor een tweede date? Dat is dus ook de reden waarom ik altijd zenuwachtig ben voor dates, die stiltes... Maar goed zolang ze niet té lang duren :Y) .

@Anne Als je er echt kriebels van krijgt niet doen uiteraard, maar zo niet kan een keertje afspreken geen kwaad toch? Knappe mannen zijn niet per definitie altijd van die opgeblazen egootjes. Verder me je huidige date niet teveel nadenken! Genieten zolang het leuk is, en mijn ervaring is dat mannen sowieso heel anders appen dan wij. Dus zou achter die wisselende appjes niet zoveel zoeken, zolang het in het echt maar leuk is toch?

@Linda Lijkt me wel lastig die twijfels. Maar wie weet is ie nu gewoon even druk met verhuizen/settelen en komt het daarna wel goed? Wel goed dat je geen rekening meer met hem houdt, vindt dat als ie echt wil dat ie wel wat duidelijker mag zijn. Ook op momenten dat het misschien niet zo lekker uitkomt. Twijfels over iemand intenties is zo vervelend, zeker na zo'n tijdje wachten.

Mijn date was verplaatst naar vanmiddag, dus is wel doorgegaan ja! De vader van een vriendin heeft hem getraind een tijdje met ijshockey en hij zei dat ie best stil is in het echt ook. Dus ik was al bang voor ongemakkelijke momenten. Maar het was echt gezellig! Eigenlijk vanaf de eerste minuut begon hij al te kletsen en het was meteen goed. De klik was er meteen al. Uiteindelijk ongeveer 2,5 uur in de stad geweest en bijna geen stiltes. Dus zeer zeker voor herhaling vatbaar. Gelukkig van zijn kant uit ook. En mijn god hij was zo knap <3 .

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 15:03

Leuk Floor! Geniet ervan :D

Ik ben nu onderweg naar België :')

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 15:31

Linda_Fleur schreef:
Leuk Floor! Geniet ervan :D

Ik ben nu onderweg naar België :')

Veel plezier!!

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:24

Ik had afgesproken om een dagje naar amsterdam te gaan met een gozer die ik al vaker heb gezien maar nog niet zeker van weet wat ik met hem wil :') Zegt ie vorige week dat ie werken moet.. Oke, kan gebeuren, gaan we na je werk. Dat was prima Inmiddels zit ik nog steeds thuis te wachten en ik moet anderhalf uur rijden :') Denk dat ik maar skip.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:30

*zwaait vanuit Amsterdam* :P

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:31

En hij heeft niet afzegt/gezegd dat het later wordt?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:32

_O- ik zie een vrijwilliger!!!

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:37

Nope Floor :p Dus ik ga maar eten koken en zie wel wanneer hij appt dat ik komen kan en ik zeg, nope. Het is inmiddels een kleine anderhalf uur na zijn werktijd en ik heb nog niks gehoord :')

Achja hahah! Daarom was ik dus single voor een jaar of 4 en genoot ik er zo van :p Geen gemier.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:38

Bah zo triest, heb dan op zn minst de ballen om even af te zeggen of iets te laten horen. Precies, gewoon lekker je ding doen.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:43

Veel plezier Linda_Fleur :D

Hmm wat een eikel Minimus, lekker je eigen ding doen!

Ik ga ook verder daten.. mijn scharrel wil geen relatie en ik vind het verwarrend dat hij wel relatiedingen wil doen (hand vasthouden en kussen in openbaar, zijn vrienden en familie over mij vertellen) :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:46

Ik ken m al een paar maanden en hij heeft niet eerder zoiets geflikt.

En precies, luisterboek op, eten koken. I'll be fine :')

Darah: weet hij ook dat je dat verwarrend vind?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 18:16

Exitium schreef:
*zwaait vanuit Amsterdam* :P

Ben jij hier ook al?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 18:17

:j ik heb gezegd dat zijn gedrag niet overeenkomt met wat hij zegt

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 18:21

Oke. Dan lekker verder kijken :) Iets met fish en sea..

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 18:22

Ah ja Darah heel herkenbaar. Ik heb ook drie maanden met een jongen van tinder gedate, ging vaker mee met zijn vriendengroep, kende zijn familie en andersom en zagen elkaar meerdere keren per week. En toen kreeg ik opeens een appje nog wel, dat hij toch niks serieus wilde. :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 18:26

Zit jullie ook niet mee hè :(:)

Maar inderdaad, de keuze is reuze :+ ;)