Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:37

Dat doen er stiekem veel hoor :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:40

Nou ja het begon al aan de telefoon.. en hij was al onderweg dus kon moeilijk zeggen nee kom toch maar niet. Hij hield ook een heel betoog over zichzelf: ja ik heb deze eigenschappen en deze en deze en deze..... En ja ik heb heel veel zelfvertrouwen en dat wordt vaak als arrogant gezien, maar ik ben niet arrogant hoor. Ik vond hem nogal een opschepper en wel arrogant overkomen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:56

Klinkt zo meer als een sollicitatiegesprek :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:59

Die opmerking maakte ik dus ook op gegeven moment :')
Zegtie ja sorry en blaat die gewoon door :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:25

Yonker schreef:

Jezus, verschrikkelijk :') Vind dat net zo erg als opscheppen over hoeveel geld iemand heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:33

idinn schreef:
Klinkt zo meer als een sollicitatiegesprek :')

Hahahaha, dat inderdaad! :')

Furrow

mirthheee schreef:
Yonker schreef:

Jezus, verschrikkelijk :') Vind dat net zo erg als opscheppen over hoeveel geld iemand heeft

Ja de tinderfoto's met de fancy auto's haha

suikermeisje

Ik heb ook twee x dates gehad die zo waren. En maar blijven opscheppen en zeggen dat ze niet arrogant zijn. Laat maar :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:35

Hahahaha geen foto's met fancy auto's op z'n tinder _O- Wel verteld hij gisteren dat hij twee auto's had, ja dat was dan makkelijk voor mij??? Huh whut?? Ik zeg hoezo heb je 2 auto's beetje onzin. Ja vind ik leuk..... WTF dude???? Als je nou een autoliefhebber bent en het een speciale auto zou zijn.. maar dit was gewoon om op te scheppen :=

Op naar de volgende *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:05

Die vond zichzelf wel heel erg geweldig. Vreselijk! :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:51

Ja ik lees vooral jullie verhalen even mee.

Moet zeggen dat ik er wel lol in heb op het moment maar dat kunnen ook alle pijnstillers zijn.

Ik stel me voor als scarface Etc op Tinder ;) _O-

Vooral eet dates afgesproken als ik weer geheeld ben, maar dat komt omdat de kilo's er op het moment geloof ik afvliegen en ik net een junk ben als ik probeer iets binnen te krijgen.

Morgen ochtend de hechtingen eruit dus hoop dat het dan snel heelt, kan ik hopelijk ook weer m'n mond bewegen.

Wel humor die dates yonder, alleen je komt er vaak weer zo moeilijk van af. ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:40

Yonker schreef:
Gaat t ondertussen beetje beter Thenexttry :(:)

Nou hier gisteren date gehad, geen succes als je het mij vraagt. Als je het hem vraagt wel :') Hij was uhm ja nogal klef.... en had het hele tijd als over "als we een relatie hebben"
Kreeg echt de kriebels := Was een spontane date maar dat doe ik denk ik toch maar niet meer _O-

Hoooo het is ongetwijfeld heel lief bedoeld maar hier zou ik ook even de kriebels van krijgen :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 15:06

Heb vandaag ook niks van hem gehoord (gelukkig) toch nog benieuwd of hij dan toch doorhad dat ik het niet zo vond _O-

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 21:19

Ik kom me hier ook even melden/voorstellen, heb al wel veel meegelezen.

2jr geleden zeer snel na m'n relatiebreuk kwam er iemand op m'n pad.
We hebben het onwijs leuk gehad, hij droeg me op handen en was en had alles wat m'n ex niet had.
Helaas 2 minpunten: hij was een goede vriend van mijn ex en had nog een (slechte) relatie.
Ik heb na enkele weken de knoop door gehakt en alle contact met hem verbroken.
Achteraf had ik misschien wat geduld moeten hebben, zijn relatie ging vrij snel uit.
Ik heb na een jaar nog een keer contact opgenomen, maar ik had hem dusdanig gekwetst dat hij niks zag in een herstart.
Enerzijds wil ik geen "vreemdganger", hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf.
Maar anderzijds, nu ruim 2jr later mis ik hem nog steeds.

Helaas een moeilijk en eenzaam jaar achter de rug, en nu dus maar gaan Tinderen.
Wie weet wat ik tegen kom, ook al ben ik voor mijn gevoel nog niet toe aan een relatie, nieuwe contacten opdoen zal niet verkeerd zijn.
Sowieso zal een nieuwe relatie aangaan niet simpel zijn, ik ben niet de makkelijkste (bijna extreem onafhankelijk) ben nu 30jr en heb een kind.
Maar hey, wie niet waagt, die niet wint toch?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 21:56

Spannend dat je de stap genomen hebt, wellicht kom je wat tegen op Tinder. Ik sta soms verstelt wat voor een leuke mannen er voorbij komen (en niet alleen qua uiterlijk :+ )

Ik ga vrijdag samen met m'n date naar mijn paard. En zaterdag gaan we uiteten en naar de film. Het appen wordt ook steeds serieuzer. Dus ben benieuwd wat hier verder uit voor komt. Ik ben nog niet over m'n oren als ik hem zie. Maar wellicht komt dat nog. Ik word normaal gesproken vrij snel verliefd, als iemand mij maar een beetje aandacht geeft :')

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:13

haha geweldig noa :+

Ik vind trouwens mee naar het paard nog wel spannender dan naar de ouders. Bij mn paard zit ik echt helemaal 'in mn eigen ding' daar iemand bij hebben is toch anders ofzo... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:19

Oh dat zou ik ook niks vinden. Even langs om te laten zien wat nu een paard is en weer weg prima. Maar echt wat doen en rijden. No way... sowieso loop ik er altijd als halve zwerver bij op stal. Alhoewel misschien juist een goede test :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:01

Hoe gaat het met jullie dates?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:32

Furrow schreef:

Met mijn date gaat het geloof ik wel goed. :j we praten nog elke dag.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:41

Resistance schreef:
Furrow schreef:

Met mijn date gaat het geloof ik wel goed. :j we praten nog elke dag.

Dat is gewoon een goed teken, onzekerheid vervaagt sowieso na een lange tijd.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 16:21

Toch klink je niet heel enthousiast Resistance?

Mee naar paard zou ik ook spannender vinden dan naar m'n ouders! Paard is echt heilig en naast ontspanning ook een heel sociaal stuk van mijn leven. 'Kan hij mee naar stal' is dan ook een vraag die met 'ja' beantwoord moet worden voor ik het serieus laat worden. En dan hoeft hij dus niet eens paarden leuk te vinden, maar hij moet wel overeind kunnen blijven op stal :)) :')

Hier al tijdje geen dates. Geen zin in ook, blijf met moeite zelf overeind, laat staan dat ik nog leuk moet doen tegen een date :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 17:05

Berdien schreef:
Hier al tijdje geen dates. Geen zin in ook, blijf met moeite zelf overeind, laat staan dat ik nog leuk moet doen tegen een date :=

Hier net zo, wil savonds lekker in de pyama op de bank met een dekentje ipv haar in de krul, lipjes getuit en borstjes voor uit :o? :o?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 17:09

Mijn verzorgpony negeerde mijn vriend volledig. Hij liep zover mogelijk om hem heen. :') Heerlijk zo'n autistje! <3

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 18:50

Nou ik neem liever mn date mee naar mn paard als naar mn ouders hoor :')
Ik heb een eigen stalletje waar we met zn 2e staan en ik dus eigenlijk altijd alleen ben.

Een ex van mij wilde toendertijd graag mee en ook een rondje rijden haha primaaaa. Maar zou zelf niet gaan rijden, even wandelen of ff eten geven kan dan nog wel.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 18:58

Haha ik sta op een kleine pensionstal, met een aantal supergezellige meiden. En de tofste staleigenaren. Maar als die zien dat ik met een man op het erf rond wandel, dan staan ze binnen 0,1 nanoseconde buiten om hem te keuren. Wat dat betreft zijn ze erger dan mijn ouders. Arme jongen :') :')