Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Je eet ook geen vlees neem ik aan? En die prik muggen waar je 10 muggenbulten van krijgt mogen ook gewoon blijven leven?
Wees blij dat ie dood is, als dat beest je steekt in je slaap ben je een stuk minder vrolijk als je wakker wordt.
LoveGlove schreef:Froukje schreef:Je eet ook geen vlees neem ik aan? En die prik muggen waar je 10 muggenbulten van krijgt mogen ook gewoon blijven leven?
Wees blij dat ie dood is, als dat beest je steekt in je slaap ben je een stuk minder vrolijk als je wakker wordt.
Nee ik dood ook geen muggen. Vlees eet ik wel. Maar ik woon nog thuis. Als ik ouder ben, wil ik in principe zeker wel biologisch vlees eten.
Shanna schreef:Biologisch is vaak minder diervriendelijk dan je denkt. Zo mogen biologische dieren geen antibiotica/ pijnstillers/ medicatie krijgen bij ziekte/ infecties, want dan zijn ze niet meer biologisch..
wortelsussie schreef:Hoe kan je zien aan een Canada Coose jas of die echt of nep is. Via marktplaats?
wortelsussie schreef:Voor de jas, het bont draag ik niet nee.
Maar als jij een andere leuke winterjas weet die het zelfde model heeft, hoge kraag en zwart zondee bont ben je van harte welkom om die te delen!![]()
Ben nu nog enkel aan t oriƫnteren kan geen leuke jas vinden. Denk dat deze ook al te duur zal zijn!!