Broek is van Monki en het shirt van Pull&Bear!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Believe schreef:Even een vraagje, zijn er hier mensen die vaak wat op boohoo bestellen?
Ze hebben daar nu 50% korting op alles en ik zie daar veel leuke dingen,
maar lees op internet hele slechte recensies wat betreft kleding terug sturen en je geld terug krijgen, dus ik twijfel een beetje.
Nann__ schreef:Aight, heeft de pull & bear of forever 21 niet zulke jassen?
Ik heb ook een vraag. Als iemand weet waar je zo’n trui kan vinden hoor ik het graagOok zo breed bij de schouders.
[ [url]Afbeelding[/url] ]
Of ervaring met deze winkel. Ze hebben zulke mooie spullen maar ken niemand die er ook daadwerkelijk iets besteld heeft..
TheNovelist schreef:Ook ik kom even onder mijn meelees-steen vandaan! Ging donderdag shoppen en heb deze broek en shirt kunnen scoren!
[ [url=m/kiXKlo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R9AK4a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Broek is van Monki en het shirt van Pull&Bear!
Nann__ schreef:Aight, heeft de pull & bear of forever 21 niet zulke jassen?
Ik heb ook een vraag. Als iemand weet waar je zo’n trui kan vinden hoor ik het graagOok zo breed bij de schouders.
[ [url=m/vpbpKV.png]Afbeelding[/url] ]
Of ervaring met deze winkel. Ze hebben zulke mooie spullen maar ken niemand die er ook daadwerkelijk iets besteld heeft..
Citaat:1. Re-pack the item in its original packaging or in a secure, waterproof package with labels and tags still attached.
2. Cover your address label with the boohoo returns label found on the bottom right of your delivery note, or download a new one from below.
sauffi schreef:Frummels schreef:Ik heb nog steeds geen mooie winterjas gevonden, en het wordt steeds kouder![]()
Waar ben je precies naar opzoek? Model, kleur, kraag...
Frummels schreef:sauffi schreef:
Waar ben je precies naar opzoek? Model, kleur, kraag...
Een lang en net/chique model, bij voorkeur een wollen jas maar dan met een goede voering (de meeste wollen jassen zijn ijskoud door het gebrek aan goede voering) met kraag, maar capuchon mag ook als dat bestaat.. Kleur heb ik nog niet in gedachten, denk zwart/grijs/camel/blauw/bruin.. Sta overal voor open
xWouter schreef:Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb er een van de Scotch & Soda! Enorm fijn ding, heerlijk warm en ook chique, misschien waard om een kijkje te nemen?