Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 17:23

Ook ik kom even onder mijn meelees-steen vandaan! Ging donderdag shoppen en heb deze broek en shirt kunnen scoren!
Afbeelding
Afbeelding
Broek is van Monki en het shirt van Pull&Bear!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 18:41

Believe schreef:
Even een vraagje, zijn er hier mensen die vaak wat op boohoo bestellen?
Ze hebben daar nu 50% korting op alles en ik zie daar veel leuke dingen,
maar lees op internet hele slechte recensies wat betreft kleding terug sturen en je geld terug krijgen, dus ik twijfel een beetje. :=

Ze zijn wel oke. Maar ben er geen groot fan van. Iedere keer toch teleurgesteld in de kwaliteit die ze leveren. Dan haal ik het wel zelf uit China via alieexpress :')

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 19:19

Bedankt voor jullie meningen! Heb er toch maar niet besteld. :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:06

Aight, heeft de pull & bear of forever 21 niet zulke jassen?

Ik heb ook een vraag. Als iemand weet waar je zo’n trui kan vinden hoor ik het graag :D Ook zo breed bij de schouders.

Afbeelding

Of ervaring met deze winkel. Ze hebben zulke mooie spullen maar ken niemand die er ook daadwerkelijk iets besteld heeft..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-17 16:30

Afbeelding
Afbeelding

<3

:$ :$

-O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 16:32

Nann__ schreef:

Ik heb ook een vraag. Als iemand weet waar je zo’n trui kan vinden hoor ik het graag :D Ook zo breed bij de schouders.

[ [url]Afbeelding[/url] ]

Of ervaring met deze winkel. Ze hebben zulke mooie spullen maar ken niemand die er ook daadwerkelijk iets besteld heeft..

Die trui <3 liefde

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:56

TheNovelist schreef:
Ook ik kom even onder mijn meelees-steen vandaan! Ging donderdag shoppen en heb deze broek en shirt kunnen scoren!
[ [url=m/kiXKlo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R9AK4a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Broek is van Monki en het shirt van Pull&Bear!

Super lief shirtje! :D Waar heb je trouwens je sokken vandaan? Ik 'spaar' gekke sokken en deze zien er briljant uit :').

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:42

De sokken had ik gekregen van een vriendin uit Amerika, dus weet helaas niet waar ze precies vandaan komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:47

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 14:47

Nann__ schreef:

[ [url=m/vpbpKV.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zag hem net op vouchervandaag, levert altijd prima. In verschillende kleuren trouwens :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 15:39

Ik heb nog steeds geen mooie winterjas gevonden, en het wordt steeds kouder ;( :=

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 15:43

Frummels schreef:
Ik heb nog steeds geen mooie winterjas gevonden, en het wordt steeds kouder ;( :=

Waar ben je precies naar opzoek? Model, kleur, kraag...

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 15:51

Ik moet een deel van mijn bestelling bij BooHoo terug sturen op de site staat een ander retour label (Zwolle) dan in de zak (internationaal dus terug naar de UK) .

de site zegt

Citaat:
1. Re-pack the item in its original packaging or in a secure, waterproof package with labels and tags still attached.

2. Cover your address label with the boohoo returns label found on the bottom right of your delivery note, or download a new one from below.

welke moet ik nou doen :') iemand ervaring?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:16

sauffi schreef:
Frummels schreef:

Een lang en net/chique model, bij voorkeur een wollen jas maar dan met een goede voering (de meeste wollen jassen zijn ijskoud door het gebrek aan goede voering :brr: ) met kraag, maar capuchon mag ook als dat bestaat.. Kleur heb ik nog niet in gedachten, denk zwart/grijs/camel/blauw/bruin.. Sta overal voor open :+

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:53

Thanks meiden! Ik ga m bestellen!

Ik ben heel erg benieuwd naar je jas Frummels, zo'n jas wil ik ook! Vriendinnetje heeft er een 5 jaar geleden ongeveer gekocht bij de Zara. Met capuchon en hij is warm en echt een heerlijke jas. Helaas de daarop volgende jaren nooit meer zo'n jas gevonden..

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 17:50

Frummels schreef:
sauffi schreef:

Een lang en net/chique model, bij voorkeur een wollen jas maar dan met een goede voering (de meeste wollen jassen zijn ijskoud door het gebrek aan goede voering :brr: ) met kraag, maar capuchon mag ook als dat bestaat.. Kleur heb ik nog niet in gedachten, denk zwart/grijs/camel/blauw/bruin.. Sta overal voor open :+

Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb er een van de Scotch & Soda! Enorm fijn ding, heerlijk warm en ook chique, misschien waard om een kijkje te nemen?

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 18:09

Waar ben je precies naar opzoek? Model, kleur, kraag...[/quote]

Een lang en net/chique model, bij voorkeur een wollen jas maar dan met een goede voering (de meeste wollen jassen zijn ijskoud door het gebrek aan goede voering :brr: ) met kraag, maar capuchon mag ook als dat bestaat.. Kleur heb ik nog niet in gedachten, denk zwart/grijs/camel/blauw/bruin.. Sta overal voor open :+[/quote]

Zoiets wat?
Afbeelding

Ik heb op Zalando gezocht op Mantels en vervolgens geselecteerd op prijs tot 160 euro. (Zie link)
https://m.zalando.nl/dames/?q=mantels&price_to=157

Misschien dat je hier zelf nog wat tussen kan vinden. Verder zou ik het zo ook niet weten. Dan kom je denk ik bij de wat duurdere kleding winkels uit inplaats van een Zara of H&M. Je zou nog wel online kunnen kijken bij Vero moda en River Island.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 19:58

Ah die rode kleur van de jas is zo mooi! Heeft iemand nog tips voor leuke zomerkleding? Ga binnenkort naar Azië en in de stad hangt niks meer (logisch haha)

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 20:57

Weten jullie iets van de verzendtijd etc van Forever21? Had er wat leuks gezien, maar wil het het liefste deze week nog hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:04

Pluisje1998 schreef:
Weten jullie iets van de verzendtijd etc van Forever21? Had er wat leuks gezien, maar wil het het liefste deze week nog hebben.

Als je het nu bestelt heb je het wel voor vrijdag binnen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:34

xWouter schreef:
Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb er een van de Scotch & Soda! Enorm fijn ding, heerlijk warm en ook chique, misschien waard om een kijkje te nemen?

Ik wil er maximaal € 200,- aan uitgeven. Kan ik daar bij scotch mee uit de voeten? Ik ken het merk wel maar heb eigenlijk nooit op hun prijzen gelet.

@sauffie: ik heb laatst een stuk of 6 wollen mantels bij Zalando besteld, maar helaas allemaal met een slechte/dunne voering :( ik heb eigenlijk nog nooit een wollen mantel gevonden met een goede voering :=

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:57

Mijn scotch mantel was 180,- en omdat ik mij aangemeld had voor de nieuwsbrief kreeg ik nog 10% korting.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 09:04

Oh dat klinkt goed! Ik ga eens kijken. :) Dankje voor de tip

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 10:29

Iemand die weet waar deze (of soortgelijke) jas te koop is? Aflevering 8 van models in paris, Michelle zwaar draagt hem. Hij lijkt hier groenig maar hij is oaker geel. Ik heb haar al een berichtje gestuurd op instagram maar ze reageert niet :’)

Afbeelding
Afbeelding