Onderweg naar Lemmer zag ik vanmorgen een hele fraaie rij Helmholtz wolken. Jammer genoeg kon ik de auto niet aan de kant schuiven om er een foto van te maken. Beeldmateriaal erbij was wel erg vet geweest! Het was erg imposant om te zien
Gohya, ik zit een KM of 30 bij jullie vandaan hè. Misschien wat minder. Geen idee of we t over dezelfde klap hebben. Maar hier knalde t ook een keer goed. Ons huis stond echt te schudden (nu doet ie dat nogal makkelijk maar goed, hahah).
Balen zeg dat ze ermee stoppen, als iemand een andere site heeft, graag
Jolien, super vet! Had ze in IJsland ook gespot, helemaal gelukkig werd ik daarvan dus ik snap je gevoel
Siamsmeesje
Geplaatst: 29-04-16 13:29
Getver..... Heb ik ze net ontdekt stoppen ze er mee Heel jammer dat ze niet precies willen zeggen waarom en of iemand ze misschien zou kunnen helpen.
Maar ook hier, als iemand nog andere linkjes heeft waar we mee kunnen kijken, dan graag!
Annash
Blogger
Geplaatst: 29-04-16 13:51
Severe Studios, Storm Scape Live en volgens mij nog wel wat, maar die weet ik zo niet uit mijn hoofd. Even Google gebruiken dan vind je er vast wat. Reed Timmer streamt vaak via Facebook en zo zijn er nog wel wat.
Regen? Hier is t de hele dag stralend zonnig [ Afbeelding ]
Tss!
Hier ook mooi weer!
Annash
Blogger
Geplaatst: 30-04-16 18:42
Ik was boodschappen aan het doen, kwam de supermarkt uit en maakte er een chase van...
Helaas is de kwaliteit erg slecht... denk dat ik even een gesprek aan moet met mijn telefoon. Foto's zijn helaas net iets te groot om hier te plaatsen, dus even linkjes: