Hier is het nu ook dicht getrokken,maar nog steeds droog.Het was vanmiddag heerlijk in de zon,jammer van die harde wind.
Pandora2 schreef:Heb ik dat lekker naar jullie geblazen Zou je willen he. Het was al voorspeld die regen,onweer en storm.
Had inderdaad gisteren avond uiteindelijk regen met paard voeren. En nu flinke wind met regen en smerig koud.En te weinig uren in een dag.
Nattig en het waait En zie nu dat het morgen ook regent , zou mooi weer zijn.En voor donderdag en zondag staat er nog een flinke plens
Net in een enorme hoosbui hond moeten uitlaten... Pfff... 'k Word minder nat onder de douche... Nu lijkt het wel bewolkt, maar ook de zon doet zijn best.
Mijn hondje gaat voor geen ton naar buiten met dit weer!Kan dus gewoon een droge periode afwachten en hopen dat hij het ophoudt
De mijne gelukkig wel, maar duikt wel meteen in de handdoek als we thuis komen! Nu hier dus inderdaad zon, maar ik zie wel alweer bewolking aankomen...
Heel apart, maar de buien ontstaan gewoon terwijl je naar de lucht staat te kijken. "Blauw! Oh beetje sluierbewolking. Oh nee, een echte wolk. Oh shoot! Donkere wolk! Hagelbui!" en dat binnen een paar minuten...