Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 12:15

Marktplaats.... ik word er soms een beetje moe van. Er staan bij mij veel spullen op, voornamelijk originele merk kleding/accessoires.
Ik krijg weinig tot geen reactie, en als ik een mail krijg is het vaak met een bod van meer dan de helft minder (ondanks de vaste prijs vermelding), gewoonweg omdat bieden niet opschiet omdat je 9 van de 10 keer niets meer hoort.

Heb nu bijv. een partij nieuwe Victoria's Secret kleding (voornamelijk shirts in gangbare maten) 8 stuks voor €50, een DKNY armband voor €15 en D&G horloge voor €30. Schappelijke vaste prijzen lijkt mij. Maar toch de helft minder blijven bieden.
Ik snap het soms ook niet, sommige spullen zijn binnen no-time weg terwijl dat i.m.o. echt de grootste troep is.

Marktplaats en ook de Bokt markt is echt niet meer zo als vroeger, waar je alle spullen aan de lopende band verkocht.
Hebben jullie tips??

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:30

molenhoek, wat waardeloos!! en als de mensen er nu gewoon eerlijk over zijn (ik kan het pas dan en dan weg brengen en het gaat via kiala want dat is goedkoper én dat dan ook aan jou doorberekenen :P )
Hoop ook dat je het snel alsnog ontvangt!

linzzzz, helaas geen tips. Heb het al eerder aangegeven, maar de vernieuwde mp heeft volgens mij de zaken ook geen goed gedaan :P
En wat je zegt, 'de grootste troep' loopt wel! Snap daar ook niets van.

hahahatsjoe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:47

Wat is de link naar jouw Marktplaats Linzzzz?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:58

Ahhh goed dat ik dit topic zie :) herrinnert mij er weer aan dat ik nog 2 nieuwe winterdekens op mp moet zetten.
Hopelijk geen onzin biedingen of rare mensen die niet meer reageren via mail.

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:12

Wat ik gister toch weer had.. :')
Had afgesproken met een man om 19.00 uur om iets op te halen wat hij van mij wou kopen. Krijg ik om 18.55 een mailtje: een buitje weerhoud mij. Ik wacht tot het over is oké?
Ik had t mega druk en vind afspraak is afspraak. Hou er niet van om voor jan banketstaaf te zitten wachten dus ik stuur terug: heb je geen paraplu? Ik heb het best druk en zit te wachten maar als t 10 minuutjes is, vind ik t niet erg.
Krijg ik terug: je hoeft niet meer te wachten zoek maar een andere koper.
:')
Dus ik stuur een mail dat ik dat niet netjes vind, dat ik speciaal thuis ben gekomen omdat hij dat perse gister op wou halen en ik zat te wachten.. Krijg ik 10 minuten later terug: ik ga nu fietsen. Ben er met 5 min.
:+

Wat een kneus zeg. Hij wist zich ook echt geen houding te geven maar hij deed niet zo vriendelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:21

Kentaro schreef:
molenhoek, wat waardeloos!! en als de mensen er nu gewoon eerlijk over zijn (ik kan het pas dan en dan weg brengen en het gaat via kiala want dat is goedkoper én dat dan ook aan jou doorberekenen :P )
Hoop ook dat je het snel alsnog ontvangt!

linzzzz, helaas geen tips. Heb het al eerder aangegeven, maar de vernieuwde mp heeft volgens mij de zaken ook geen goed gedaan :P
En wat je zegt, 'de grootste troep' loopt wel! Snap daar ook niets van.

Nou, via kiala is het pas vandaag in het sorteercentrum gekomen en de melding is: Het bedraagt enkele dagen eer het in het land van bestemming is. Denk dat ik het pas ergens eind volgende week ga hebben. Baal er echt flink van. 4 weken na bestelling ga ik mijn spullen hebben.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 07:40

Pffffffff DeMolenhoek... belachelijk!

Had gisteren idd ook een afspraak om een dekje op te komen halen. Elke keer vlak voordat ze zou komen kreeg ik een mail dat het later werd. Om 22u nog niemand, dus richting bed gegaan. Kreeg ik rond half 12 een mail: ik doe het toch maar niet, je woont toch te ver weg... 8)7 wat?!?!? echt hoor! Ik geloof dat ik het liever weggooi dan hier nog mee doorga.... _-:(

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:37

Gisteren gebeld dat over een advertentie. D'r staat duidelijk vermeld dat het een vaste prijs is, maar toch proberen af te gaan dingen. Aan de telefoon door gegeven dat de prijs vast is. Artikel is nieuw en al € 65.00 goedkoper dan in de winkel.
Betreffende persoon moest lachen en zei "was te proberen".
Komt het later op de dag vandaag ophalen, ben benieuwd.

Van de week ook iemand die wat kwam ophalen en minder geld dan afgesproken mee had genomen. Of het overige bedrag overgemaakt mocht worden.
Nou u kunt daar en daar pinnen, netjes gedaan en terug gekomen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:33

molenhoek, wat waardeloos zeg!! is het via een particulier gekocht of bedrijf?

:+ Blond he..... Ik kreeg de laatste dagen steeds een mailtje 'Hierbij bied ik ... op jouw... Ik hoor graag of je daarmee akkoord gaat. M.vr.groet' (wel andere bedragen, op andere dingen en andere naam)
Vond het zo apart, dacht dat het steeds dezelfde persoon was, onder een andere naam. Doe ik net zelf een bod ergens op, genereerd MP het zelf sinds kort, zo'n mailtje als je een bod ergens op doet..... :+

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:43

Nee dat heeft marktplaats ingevoerd

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:09

wrs naar aanleiding van het geklaag hier over die korte reacties die er soms komen :))

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:38

:') Als ze dan álle goede tips even meenemen.... :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:44

Vorige week kreeg ik weer een bod en toen kreeg ik die mail weer niet. Is het een optie die je kunt aanvinken als je een bod doet ofzo? Ik keek de eerste keer wel echt vreemd op, toen kreeg ik een enorm onzinbod (10% van de vraagprijs) en dan zo'n veel te serieuze mail 'of ik ermee akkoord ga' :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:57

Ik kon hem net zelf niet aanvinken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:39

Heb nog voor morgen een discman nodig, dacht dat ze overal op internet zouden staan, not. :')

Iemand zou iets komen ophalen gisteren, is gewoon niet gekomen. Altijd leuk.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:44

Een discman...? Bestaan die dingen nog?

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:47

Anoniem schreef:
Heb nog voor morgen een discman nodig, dacht dat ze overal op internet zouden staan, not. :')

Iemand zou iets komen ophalen gisteren, is gewoon niet gekomen. Altijd leuk.

Kringloop heb ik ze een tijdje geleden nog gezien :j

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 12:31

Ook ik ben weer rustig aan begonnen met ads plaatsen.
Diverse biedingen, dus tot zover gaat het goed.
Nu nog zien of de mensen het ook echt op komen halen...

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 12:38

Ik heb allemaal koffers op marktplaats mogen plaatsen gisteren. Kijken of er iemand nog naar iets op zoek is :=

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 14:44

ik vind die belachelijke biedingen altijd zo vervelend :roll:

had laatst iemand die mn hoofdstel wilde overnemen voor de vraagprijs *\o/* zo fijn, de vraagprijs was al erg laag vond ik zelf dus was er erg blij mee :)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 16:04

Whahahaaa!
Ad stond er net vanmorgen op, bod gehad, akkoord en is net opgehaald.
Binnen een paar uur weg!
Doe mij ze allemaal maar zo! ;)

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 16:17

Hoi ik heb even een vraagje ik heb sinds ik geen paarden meer kan houden nog heel veel paarden spullen te koop van zadel tot deken tot noem het maar op en nu dacht ik kan ik het gratis op Mp zetten of moet ik daar nog voor betalen? heel me zolder ligt dus vol met van alles en nog wat :)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 16:42

Kan gratis op mp

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:12

Zeeuwtje68 schreef:
Hoi ik heb even een vraagje ik heb sinds ik geen paarden meer kan houden nog heel veel paarden spullen te koop van zadel tot deken tot noem het maar op en nu dacht ik kan ik het gratis op Mp zetten of moet ik daar nog voor betalen? heel me zolder ligt dus vol met van alles en nog wat :)

Kan gratis op Marktplaats, behalve zadels zover ik weet!

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 21:10

Ik heb ook weer iets geks. Bucas vliegendeken te koop met slechts een klein beetje klitteband schade verder helemaal goed. Vraagprijs 25 euro en werd ook direct 25 geboden. Ik al helemaal blij, blijkt dat mevrouw eerst 15 euro wil betalen en als de deken aangekomen is de rest en de verzendkosten, maar alleen als de deken aan haar verwachtingen voldoet. Ben ik nou gek als ik dat belachelijk vind? Ik ben dan echt bang dat ik naar de rest van mijn centen kan fluiten, omdat zij hem straks te beschadigd vindt ofzo.