Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 12:57

Deniseevy schreef:
Mijn Liebster Award staat erop! https://equinonline.wordpress.com/2015/02/23/de-liebster-award/#more-892

Ik heb genomineerd:

Tazzey, Chanelle en Conchita & Willemijn!
Veel succes met de vragen beantwoorden *\o/*

Dankjewel, wij moeten alleen even kijken wanneer en hoe wij de liebster award op onze site gaan inplannen. Wij zijn namelijk al 5x genomineerd. Dus we moeten even een plan de campagne maken hoe wij dit gaan oplossen. Daarnaast staan onze post al tot eind maart klaar.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zat zelf te denken aan een post met blogs die wij leuk vinden en daarin dan ook de mensen te benoemen die ons hebben genomineerd. Dan verplicht ik niemand om door te posten. Ik lees namelijk op verschillende fora op internet (plus facebookgroepen). Dat mensen een beetje klaar zijn met de verplichting om door te posten.

sietje22

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 12:59

Corrina heel veel sterkte. Hoe gaan het nu met je?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:22

Ik ben ook al 4x genomineerd voor de Liebster en heb er ook nog altijd niet over gepost := Gewoon geen tijd voor gehad.

Sietje, en anders publiceer je de post over Liebster gewoon einde maart? Het is sowieso geen verplichting dat je hem binnen x aantal dagen moet posten. Om je hele kalender om te gooien voor zo'n post is ook weer wat.

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:57

HippoLogic schreef:
Corrina: een rontgenfoto vind ik niks aan. Ook niet echt als toevoeging voor mij als lezer, dan. Een rontgenfoto is nogal ... onpersoonlijk. Kan iedereen zijn. ;)

Liever een foto waarop het bewijs geleverd wordt dat je nog leeft: een van jou met een mitella ofzo. Zo van: enigszins goed afgelopen, ik leef nog.
Veel beterschap en ik hoop dat het niet al te veel pijn meer doet. Y;(

Ik heb het overwogen maar ik denk dat een foto van mij pas echt shockerend was :P ik kreeg m'n shirt gisteren niet goed aan, m'n haar niet geborsteld en ik had wallen van hier tot tokio, ik denk day m'n vrienden en familie zich dan helemaal een ongeluk schrokken :') zelf vind ik röntgen foto's wel interessant, maar ik ben ook nogal into biologie etc.

En het gaat nu wel, ik kan een beetje met mijn rechter hand typen, ik moet niet m'n arm te ver optillen, dat gaat niet. En ook niet te veel proberen te bewegen xD
Maar ik heb nu alle tijd om te schrijven, ik heb jullie als het goed is allemaal gevolgd op Bloglovin :P en de social media dingen bijna allemaal op m'n blog gezet. :)
Verder erger ik mij kapot dat ik veel hulp nodig heb en niet naar buiten kan. Want ik krijg niet zelf mijn jas en schoenen aan en mijn vriend gaat zo werken.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:20

Ach, ik vind een röntgenfoto hartstikke interessant dus ik vind het niet erg dat hij geplaatst is, haha. Ziet er wel heel nasty uit zeg, bot is goed verschoven. Geen operatie dus? Als ik de foto zo zie zou ik zeggen waarom niet, haha :P

Rot voor je, en dan was het ook nog helemaal geen spectaculaire val! Hihi

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:23

Nee het was echt een stomme val >< en toen ik de foto zag begreep ik ook niet waarom ze niet wilden opereren.
Ben ook nog in Rotterdam voor een second opinion gegaan, maar daar wilden ze niet aan beginnen... Vrijdag moet ik voor controle en dan hopen ze dat het allemaal wat meer op z'n plek geschoven is.
Ik denk dat het gewoon zo als het nu is aan het vastgroeien is xD We zien het wel. Komt wel weer goed. Ben nu de hele dag blogs aan het lezen enzo.

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 14:47

sietje22 schreef:
Deniseevy schreef:
Mijn Liebster Award staat erop! https://equinonline.wordpress.com/2015/02/23/de-liebster-award/#more-892

Ik heb genomineerd:

Tazzey, Chanelle en Conchita & Willemijn!
Veel succes met de vragen beantwoorden *\o/*

Dankjewel, wij moeten alleen even kijken wanneer en hoe wij de liebster award op onze site gaan inplannen. Wij zijn namelijk al 5x genomineerd. Dus we moeten even een plan de campagne maken hoe wij dit gaan oplossen. Daarnaast staan onze post al tot eind maart klaar.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zat zelf te denken aan een post met blogs die wij leuk vinden en daarin dan ook de mensen te benoemen die ons hebben genomineerd. Dan verplicht ik niemand om door te posten. Ik lees namelijk op verschillende fora op internet (plus facebookgroepen). Dat mensen een beetje klaar zijn met de verplichting om door te posten.

Je mag zelf weten wat je doet haha. niets is verplicht :P Misschien leuk om dat dan onder een ander kopje te plaatsen? Dan kunnen de mensen die dat leuk vinden er ook aan meedoen :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:04

Wauw Corrina wat een foto, dit zit er echt niet goed uit. Zo vreemd dat ze niet wilde opereren, ik zou net denken van wel bij zulke gevallen. Hoe voel je je nu ?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:34

oef, ziet er inderdaad niet fijn uit, die foto! Heel naar, maar in elk geval heb je nu niet ook nog de ellende van een operatie, misschien is dat stiekem ook wel een voordeel ;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:46

Worden jullie soms zelf geïnspireerd door jullie eigen blogberichten ? Ik wel, shame on me hahaha :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 17:21

Corine, ik vind die röntgenfoto ook net interessant! Helemaal niet shockerend, zeker laten staan. Beterschap trouwens, klinkt zeer pijnlijk :(:)

Morrow_Less, nee hoor, ik heb het ook! Ik lees graag mijn eigen posts nog eens terug en dan krijg ik vaak weer nieuwe ideeën :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:31

Oh gelukkig, ik dacht al dat ik het topje van egoïsme had bereikt haha :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:40

Morrow_Less schreef:
Worden jullie soms zelf geïnspireerd door jullie eigen blogberichten ? Ik wel, shame on me hahaha :D

Nee hoor niets om je voor te schamen. Goed toch dat je jezelf kunt inspireren!
Soms lees ik mezelf terug en denk ik: wat heb ik dat ontzettend goed verwoord! :D

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:49

Haha Morrow_Less is juist top als je dat zo kan doen, niks om je voor te schamen!
Auwie corine, veel beterschap!
Ik ben inmiddels ook een paar keer genomineerd voor de Liebster, maar je ziet het momenteel zo onwijs veel dat ik er even niet aan mee doe. Ik lees in de groepen ook dat iedereen er een beetje gek van wordt. Als het straks weer wat rustiger is wat betreft die nominaties ga ik er eens een maken! Overigens heb ik er wel een gemaakt toen ik net begonnen was met mijn blog!

Ik heb een inspiratie artikel gemaakt over mijn nieuwe favoriete kleding kleur, lichtblauw!
http://www.fajez.nl

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 04:43

Rebloggen... doen jullie dat? Waarom wel/niet?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 08:59

Rebloggen? Als in een post helemaal opnieuw schrijven?
Heb ik wel 1x gedaan, was niet tevreden met de oude foto's. Dus opnieuw gemaakt en oude post verwijderd.

Ooohh ik heb zo'n gave <3 <3
Hoopla

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 09:22

Rebloggen heb ik nog nooit gedaan, ik vind dat ergens wat flauw naar mijn lezers denk ik... (En ik heb stiekem altijd toch al veel te veel om over te schrijven :D )
Iemand hier die er wel goede ervaringen mee heeft?

Een beetje laat deze maand, maar de Urban Bee Update staat er weer op! :)

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 09:25

Ik ben er wel over aan het denken dat te doen bij een paar posts. Ben niet helemaal tevreden met de foto's en heb nieuwe (in mijn ogen betere) klaarliggen. Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik een nieuwe post maak of de oude gewoon aanpas. Maar het wordt denk ik een nieuwe post.

En trouwens, heb september vorig jaar mijn hele blog verwijderd en opnieuw begonnen omdat ik er niet tevreden over was ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 09:34

Ik doe het eigenlijk nooit.
Heb genoeg oude posts staan waarvan ik de foto's echt niet mooi vind, maar dat vind ik juist ergens ook wel weer wat hebben.
Altijd leuk om de ontwikkeling te zien op je blog :D

Vandaag een lakje van een Nederlands indie merk.
Niet alleen erg gaaf, maar altijd leuk om een merk uit eigen land te steunen!

Dark Days Vamp

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:02

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:36

Ik reblog ook niet (behalve op Tumblr dan :') )

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:46

Het gaat in mijn geval overigens om een paar foto's waar de kleur van de nagellak eigenlijk nauwelijks klopt. Ik denk dat ik wel nieuwe foto's post, maar dan in een nail-art, of een vergelijking ofzo. Ik ga geen hele post opnieuw schrijven, dat vind ik geen aanvulling.
Was net nog een beetje slaperig denk ik :') zoals ik het net plaatste lijkt het net alsof ik de hele post opnieuw wil doen. Maar dat vind ik zonde.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:47

Mijn tweede post staat inmiddels ook weer online. Zie onderschrift. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:04

Ik ga zo weer even jullie blogs lezen.

Ik heb vandaag OPI Shine for Me op mijn blog. Ik vind hem leuk.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 13:48

Oeh nagellakjes, hier heb ik altijd een zwak voor gehad ;)