Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik zit nog te twijfelen. Heb een poos geleden van een stalgenoten een paar jodphurs gekregen. Netjes gepoetst, zien er keurig uit, duidelijk gedragen maar nog prima bruikbaar. Op het labeltje wat aan de achterkant zit staat alleen "pro zip", en ik heb dus geen idee van merk. Heeft het überhaupt zin om dat op marktplaats te zetten?
En ik heb nog 5 paar schoenen, nieuw, totaal ongedragen, ooit gekocht voor mijn werk maar daar is het nooit meer van gekomen. Wel Scapino kwaliteit. Is daar vraag naar? En voor wat voor prijs dan?
NaomiJouke schreef:Vjestagirl schreef:Ik zit nog te twijfelen. Heb een poos geleden van een stalgenoten een paar jodphurs gekregen. Netjes gepoetst, zien er keurig uit, duidelijk gedragen maar nog prima bruikbaar. Op het labeltje wat aan de achterkant zit staat alleen "pro zip", en ik heb dus geen idee van merk. Heeft het überhaupt zin om dat op marktplaats te zetten?
En ik heb nog 5 paar schoenen, nieuw, totaal ongedragen, ooit gekocht voor mijn werk maar daar is het nooit meer van gekomen. Wel Scapino kwaliteit. Is daar vraag naar? En voor wat voor prijs dan?
welke maat jodphurs?
Kitty1985 schreef:Nog meer mensen problemen met DHL?
Pakje wat ik verstuurd heb op 1-11 is nog steeds niet bezorgd.
En ik zit zelf ook al een paar dagen op pakje te wachten....