Laatste strohaal, laatste kans. Oranje heeft het zelf nog in de hand. De Duitsers eerst, dan Portugal Met z'n allen langzaam klimmend uit het dal,
Oooh
Laat ze praten laat ze schrijven laat ze doen.
Maar aan het einde Kampioen...
Dus voel het in je hart, denk aan '88. Eerst een valse start, daarna oppermachtig Zo simpel ging het toen, een volly van van Basten
En daarna Kampioen!
Maar ladingen Kritiek, een laf opportunisme Zet het nou maar op, in positivisme.
We winnen absoluut! Let op de Duitsers in de laatste minuut...
En blijf er nou maar in geloven! Net, net als wij En blijf er nou maar in geloven! Net, net als wij En blijf er nou maar in geloven! Net, net als wij En blijf er nou maar in geloven! Net, net als wij
Ik heb ook anders 'zin' in de wedstrijd doordat ik eigenlijk bang ben dat ze gewoon verliezen en eruit liggen. Zou ik echt balen vinden!!
Shani_1984
Geplaatst: 13-06-12 10:57
Nell_ schreef:
Ik heb ook anders 'zin' in de wedstrijd doordat ik eigenlijk bang ben dat ze gewoon verliezen en eruit liggen. Zou ik echt balen vinden!!
same
Yonker
Geplaatst: 13-06-12 11:00
Nell_ schreef:
Precies!! Ik heb er wel zin in... maar als duidelijk wordt na 15 min dat we het echt niet gaan winnen dan ben ik waarschijnlijk de hele avond shago Maar ik voel me wel zenuwachtig nu al Hoezo inlevingsvermogen...