Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:22

Sansevieria schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik moet tanken deze week.
Ik ga echt uitkijken aankomende tijd en meer proberen te sparen. Ben bang dat als de oorlog doorgaat, we een moeilijke tijd krijgen. Misschien denk ik te negatief.

Ben je niet de enige.
Boerderijwinkel bij ons vertelde gisteren dat de inkoop voor een bloemkool al omhooggeschoten was naar 3.50. Dat koopt toch geen mens meer straks...
Als dat een voorbode is van wat ons te wachten staat...dan gaan we wellicht toch maar weer de eigen moestuin opstarten :')

Dan zou ik eigenlijk nu alvast beginnen met zaaien. Veel kan nu al.:) hier staan, vanwege de kleine ruimte, de potten ook al klaar.:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:35

Heb nu 18 sla en 6 andijvie staan op het balkon. En ik gok dat de sla bijna allemaal tegelijk klaar zijn. _O-

Wel onder kap.

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:51

Zaai je niet met een week tot 10 dagen tussenpoze?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:56

denisesilver schreef:
Mijn zus gaat rijden. Is natuurlijk helemaal prima, maar mijn paard ploegt haar hele stal om als er een paard weggaat, en ik heb gisteren uitgemest

Dan zet ze dat paard buiten? Kan dat?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:09

rien10 schreef:
Zaai je niet met een week tot 10 dagen tussenpoze?

Ik heb gewoon wat gezaaid in bakje. En deze keer kwam de sla beter op dan de andijvie. Is ouder zaad.

En sloop nog wel eens plantjes met mijn vingers. O:) Zijn er zeker 10 overleden met overpotten. _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:14

Jolliegirl schreef:
denisesilver schreef:
Mijn zus gaat rijden. Is natuurlijk helemaal prima, maar mijn paard ploegt haar hele stal om als er een paard weggaat, en ik heb gisteren uitgemest

Dan zet ze dat paard buiten? Kan dat?

Hebben we eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar ik ga ervan uit dat ze dan ook langs de draad gaat lopen rennen.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:26

Buren...

De een had gister tot na 12en vrienden over de vloer op standje luid, waardoor ik de gesprekken kon volgen.
De ander bedacht dat 8 uur sochtends in het weekend een goede tijd is om te gaan timmeren/zagen op het balkon..

De gene van vrienden over de vloer is ontwaakt en kijkt nu een serie.

Wilde vandaag in rust op de bank hangen en even niks doen, maar toch ook maar zelf een film aan zodat ik mij niet stoor aan het geluid bij de buren.

Ik heb ook leuke buuren, vorig jaar waren ze allemaal leuk! Maar nu zijn er twee nieuw en die zijn toch echt een stuk minder leuk...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:16

M’n ouders hebben de houtkachel aan (en die is extra, vloerverwarming doet het altijd). En de zon staat op het huis. Dus ik zit hier te sterven in een shirtje. _O-

De teckel zit zelfs in de zon. Die vindt 23 graden fantastisch.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:34

Dat de paarden het nieuwe hooi niet eten. 42 pakjes van liggen dus ze krijgen vanzelf wel honger. Het ruikt goed en het is droog. Niets mis mee. En de wei met vers gras kunnen ze voorlopig ook vergeten.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:50

Stomme opmerking vandaag van een kennis die ik toevallig tegenkwam. Zit er al een paar uur over te malen en het vergalt m'n hele dag zo _-:(

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:01

Ex die afspraken vergeet. Hij zou onze naar school brengen zodat ik een lang weekend weg kan. Ik bel net om te bevestigen, blijkt dat ie vroege dienst heeft en helemaal niet kan. Dus moet ik vandaag weer terug ipv morgen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:03

Britta31 schreef:
Dat de paarden het nieuwe hooi niet eten. 42 pakjes van liggen dus ze krijgen vanzelf wel honger. Het ruikt goed en het is droog. Niets mis mee. En de wei met vers gras kunnen ze voorlopig ook vergeten.

Het zijn geen honden he. Als ze niet eten hebben ze zo koliek.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:11

Marocje schreef:
Ex die afspraken vergeet. Hij zou onze naar school brengen zodat ik een lang weekend weg kan. Ik bel net om te bevestigen, blijkt dat ie vroege dienst heeft en helemaal niet kan. Dus moet ik vandaag weer terug ipv morgen.

Laat die ex dat probleem oplossen want het ligt dáár en niet bij jou!
Of ben ik nou erg?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:20

Suzanne F. schreef:
Sintara schreef:

En toch heeft ze wel gelijk. Het is een eigen keuze om te kiezen voor het leven wat je leidt. Ik merk dat veel mensen in een slachtofferrol gaan omdat dat het makkelijkste is. Dan hoef je niet naar je eigen aandeel in zaken te kijken en wat hier zelf aan zou kunnen doen/veranderen.
Heb je er vrede mee? Prima? Zo niet, doe er dan wat aan.
Misschien heeft Froukje wel volledig vrede mee met het feit dat alle zorg op haar komt. Helemaal goed dan.

Inderdaad ik ben het er ook mee eens. Zeker als werkgever zou ik ook echt niet blij zijn als mijn werknemer continue degene is die weg moet, en ik dat dus A mag gaan betalen en B ook de gemiste inkomsten heb. Duur grapje.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:07

cissy schreef:
Marocje schreef:

Laat die ex dat probleem oplossen want het ligt dáár en niet bij jou!
Of ben ik nou erg?

Snap de gedachte, denk er nl ook zo over. Maar helaas is er altijd al een communicatie probleem met hem (hij met iedereen) oa vanwege de taal. Dit hadden we dus mondeling afgesproken en normaal stuur ik altijd een app om dit ook schriftelijk vast te leggen. Nu niet gedaan en hij zei vandaag dat ie het niet meer wist. Omdat ik dit had kunnen weten zie ik het als mijn fout hier niet nog duidelijk een app over te hebben gestuurd. Les voor mij dus.

Maar ik ga hier nog wel over appen en betrek zijn vriendin er ook bij. Daar kan je nl wel goede afspraken mee maken en die kan hem weer beter uitleggen hoe iets zit. Dus vandaar appen en dan een afspraak maken om weer eens om de tafel te gaan zitten met zijn drieën.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:48

Marocje wijs om toch te appen voortaan.
Maar balen is het wel.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:06

En nu 64,9 kilo met kleren zonder sloffen. Ene kant blij ermee en aan de andere kant de reden waarom.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:49

Ik heb voor ruim 300 euro hooi gekocht van dezelfde hooiboer als altijd. Ga geen 42 pakken wegdoen. Het word met lange tanden gegeten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:07

Ze wennen er vaak snel genoeg aan. Het zijn soms net varkens :')

Echt de hele dag geen fiets uitgevoerd voor mijn gevoel. Terwijl ik toch echt even boodschappen ed ben wezen doen.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:11

Dat ik vanmiddag mijn oude auto zag rijden en bijna moest janken. :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:31

luuntje schreef:
Marocje wijs om toch te appen voortaan.
Maar balen is het wel.

Nou, ik had idd in onze groepsapp (die al bijna een jaar inactief was) een bericht geplaatst dat ik graag wilde praten binnenkort en zijn vriendin erbij. Prompt zei ex bij ophalen dochter dat ie ging zorgen dat hij haar voortaan naar school brengt de maandag na zijn weekend (dus weekend verlengt). Superfijn! Ik vermoed dat zijn vriendin met ex heeft gesproken en duidelijk heeft gemaakt wat afspraken zijn :Y)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:45

Morgen weer werken na een weekje vakantie en heb nu gewoon bijna paniek daardoor :=
Na ruim 2 jaar thuis zitten, voelt een weekje vakantie meer gewoon aan dan dat het werken gewoon voelt. En daar baal ik van.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:59

nicole_floor schreef:
Dat ik vanmiddag mijn oude auto zag rijden en bijna moest janken. :')

Herkenbaar, haha. Ik moest ook ontzettend huilen toen ik mijn oude gebakje inruilde :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:13

Er wordt of geracet buiten, of ze proberen *iets* aan te trekken met een auto en het lukt niet. Ik hoop iig maar dat het geknal wat ik erbij hoor uit de uitlaat komt :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:26

Hoofdpijn.