Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Mijn nummer 1, mijn aller beste vriendje, mijn steun en toeverlaat, de enige die mij op de been hield, is niet meer.
Ik kan niet in woorden omschrijven wat ik voel. Ik heb hier geen vrede mee en ik ben heel bang voor het verdriet en het gat wat komen gaat.
Het is zo oneerlijk.
[ [url=m/RwGiBO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat hij op een plek mag zijn zonder onweer en vuurwerk, met onbeperkt eten en oneindig veel plassen om in te springen.
Nyaleti schreef:Mijn nummer 1, mijn aller beste vriendje, mijn steun en toeverlaat, de enige die mij op de been hield, is niet meer.
Ik kan niet in woorden omschrijven wat ik voel. Ik heb hier geen vrede mee en ik ben heel bang voor het verdriet en het gat wat komen gaat.
Het is zo oneerlijk.
Dat hij op een plek mag zijn zonder onweer en vuurwerk, met onbeperkt eten en oneindig veel plassen om in te springen.
Het is zo oneerlijk.
Merlen schreef:Ben ik nou de enige die het niet normaal vind dat de dochter van de huisbaas al direct aannemers wil langs sturen.De aangetekende zending heb ik maandag pas ontvangen en woensdag stuurde ze al berichten hiervoor.De opzeg van 6 maanden is nog niet begonnen,die gaat pas in op 1 april.