Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Hond 1 had diarree, ermee naar de DA geweest spuit gezet en pillen meegekregen. Hond 1 was weer ok.
Hond 2 begint na een paar dagen aan de race. Pillen gegeven en na een dag of 3/4 weer ok.
Nu is hond 1 weer aan de race. Helemaal happy vrolijk, geen koorts, gewoon vreten als een hooischuur. Ik heb hem nu 3 dagen op pillen, een dag uitgehongerd en terug zijn vorige voer gekocht maar het is nog niet beter. Gisteren is hij een hele dag gewoon binnen gebleven zonder kramp maar vannacht en vanmorgen was het weer prijs.
Nog even het weekend doortrekken en maandag maar naar de DA als het nog niet over is, dan loopt die er weer bijna een week mee en geen flauw idee wat het is.
Niobe schreef:Tigress schreef:Dat ik emotioneel incontinent ben na het horen dat twee katten die ik alleen maar via internet "ken" zijn overleden. Soms vraag ik me af hoe ik enigszins soepeltjes 30 jaar ben geworden terwijl ik om alles jank wat me raakt
Cooter en Tater Tot?
Siggislief schreef:De bewegingsvrijheid van mijn nek vandaag, man man...
iedere beweging die ik wou maken werd ik er aan herinnert dat ik dat niet kon.
Ik kan nu na een goed warm bad wel weer wat meer, maar het gaat nog niet van harte.