Ik heb gisteren 2 pakketjes gehakselde dennennaalden binnen gekregen ipv de 3kg magnesium die ik besteld had.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Beterschap voor iedereen die dat kan gebruiken![]()
Het is veel te vroeg en ik moet zo naar kantoor. Als ik er eenmaal ben is het prima, maar die reis er heen en weer terug naar huis
pimaude schreef:Ik was net in de supermarkt. Er staat een vrouw met kindje in de kar te treuzelen bij het schap. Na een tijdje loopt de vrouw de andere kant op zonder kar. Ik duw de kar 20 cm verder zodat ik het product kan pakken. Ik sta nog niet op of die vrouw begint de flippen dat ik van haar kind moet afblijven.. hoe ik het in mijn hoofd haal, dat is het had moeten vragen.. Ik vroeg een beetje schaapachtig of ik eruit zag als een kinderlokker maar toen werd ze nog bozer en ben ik maar weggelopenik erger me nog steeds en vraag me af hoe verschrikkelijk fout ik was.. of hoe verschrikkelijk vert*fd deze wereld wordt..
pimaude schreef:Ik had gezegd dat ze haar kind dan maar niet voor een schap moet achterlaten, joe!Ik was net in de supermarkt. Er staat een vrouw met kindje in de kar te treuzelen bij het schap. Na een tijdje loopt de vrouw de andere kant op zonder kar. Ik duw de kar 20 cm verder zodat ik het product kan pakken. Ik sta nog niet op of die vrouw begint de flippen dat ik van haar kind moet afblijven.. hoe ik het in mijn hoofd haal, dat is het had moeten vragen.. Ik vroeg een beetje schaapachtig of ik eruit zag als een kinderlokker maar toen werd ze nog bozer en ben ik maar weggelopenik erger me nog steeds en vraag me af hoe verschrikkelijk fout ik was.. of hoe verschrikkelijk vert*fd deze wereld wordt..
Mkango schreef:pimaude schreef:Ik had gezegd dat ze haar kind dan maar niet voor een schap moet achterlaten, joe!Ik was net in de supermarkt. Er staat een vrouw met kindje in de kar te treuzelen bij het schap. Na een tijdje loopt de vrouw de andere kant op zonder kar. Ik duw de kar 20 cm verder zodat ik het product kan pakken. Ik sta nog niet op of die vrouw begint de flippen dat ik van haar kind moet afblijven.. hoe ik het in mijn hoofd haal, dat is het had moeten vragen.. Ik vroeg een beetje schaapachtig of ik eruit zag als een kinderlokker maar toen werd ze nog bozer en ben ik maar weggelopenik erger me nog steeds en vraag me af hoe verschrikkelijk fout ik was.. of hoe verschrikkelijk vert*fd deze wereld wordt..
Urbanus schreef:Dat is echt niet oké idd.Aaien, handje vast willen houden, aan de kleding friemelen en zeggen "ohhhh wat moooooi".
Heel vervelend.
Niobe schreef:Hè gats, een kind aanraken is wel het laatste wat in me opkomt