Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 06:43

:(:)

Ik heb gisteren 2 pakketjes gehakselde dennennaalden binnen gekregen ipv de 3kg magnesium die ik besteld had. :') Zit ook een pakbon bij met een heel andere naam/adres. Aaaaargh, kan ik daar weer achteraan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 06:59

Wat slordig Captain, daar zou ik ook niet blij van worden.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 06:59

Keelpijn, lijkt erop dat ik of een griepje krijg, of flink verkouden aan het worden ben

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 07:06

Ik haat vroeg wakker moeten worden, zeker als het koud is

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 08:01

Ineke2 schreef:
Beterschap voor iedereen die dat kan gebruiken :(:)

Het is veel te vroeg en ik moet zo naar kantoor. Als ik er eenmaal ben is het prima, maar die reis er heen en weer terug naar huis :n

Ik vind dat reizen ook het vervelendst aan mijn werkdagen.

Metro zit propvol, het is druk en nu ook nog donker als ik vroeg moet beginnen. :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 08:03

Ineke2 schreef:
Wat slordig Captain, daar zou ik ook niet blij van worden.

Mijn huis ruikt nu wel lekker naar dennennaalden. :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 08:22

Gisteren eigenlijk. Iemand die de vuurton voor 5 euro opgehaald heeft en dat is nog niet eens de ergenis, maar dat de eikel zijn kofferbak dicht gooide zonder te kijken of het paste.

Ik kon dus glas gaan opruimen. Tape 'geleend' om de boel af te plakken, maar natuurlijk mee genomen. Hoop dat hij erin stikt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 09:42

Teckel zou gebracht worden om 9:40. Vond ik al een vrij arbitraire tijd. Maar het is nu 9:42 en ik heb nog geen teckel in m’n armen. ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 09:46

*\o/* Jozi.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-22 10:22

MarlindeRooz schreef:
Teckel zou gebracht worden om 9:40. Vond ik al een vrij arbitraire tijd. Maar het is nu 9:42 en ik heb nog geen teckel in m’n armen. ;(

JOZIIIIII

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:05

Ik was net in de supermarkt. Er staat een vrouw met kindje in de kar te treuzelen bij het schap. Na een tijdje loopt de vrouw de andere kant op zonder kar. Ik duw de kar 20 cm verder zodat ik het product kan pakken. Ik sta nog niet op of die vrouw begint de flippen dat ik van haar kind moet afblijven.. hoe ik het in mijn hoofd haal, dat is het had moeten vragen.. Ik vroeg een beetje schaapachtig of ik eruit zag als een kinderlokker maar toen werd ze nog bozer en ben ik maar weggelopen |( ik erger me nog steeds en vraag me af hoe verschrikkelijk fout ik was.. of hoe verschrikkelijk vert*fd deze wereld wordt..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:10

pimaude schreef:
Ik was net in de supermarkt. Er staat een vrouw met kindje in de kar te treuzelen bij het schap. Na een tijdje loopt de vrouw de andere kant op zonder kar. Ik duw de kar 20 cm verder zodat ik het product kan pakken. Ik sta nog niet op of die vrouw begint de flippen dat ik van haar kind moet afblijven.. hoe ik het in mijn hoofd haal, dat is het had moeten vragen.. Ik vroeg een beetje schaapachtig of ik eruit zag als een kinderlokker maar toen werd ze nog bozer en ben ik maar weggelopen |( ik erger me nog steeds en vraag me af hoe verschrikkelijk fout ik was.. of hoe verschrikkelijk vert*fd deze wereld wordt..

Mensen hebben een mega kort lontje tegenwoordig het slaat nergens meer op. Als ik woorden heb met vreemden zeg ik op den duur nog een fijne dag meneer / mevrouw en loop dan weg.

Soms heeft in discussie gaan geen enkele zin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:17

pimaude schreef:
Ik had gezegd dat ze haar kind dan maar niet voor een schap moet achterlaten, joe!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:20

Mkango schreef:
pimaude schreef:
Ik had gezegd dat ze haar kind dan maar niet voor een schap moet achterlaten, joe!

Zo echt dit, houd je troep bij je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:23

Hahaha. Ben blij dat jullie het voor mij in perspectief zetten! Heb zelf een vreselijke kinderwens wat niet lukt, en ik hoorde alleen maar: "jij kan niet voor een kind zorgen, blijf er met je tengels van af" :+ zij ze natuurlijk niet, maar ze was zeker niet lief. Zuur mens dus.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:29

Neejoh je was niet fout, die moeder was alleen met zichzelf bezig en lette niet op. Zij had zelf prima op haar kind en kar kunnen letten, dan had ze jou er niet mee lastig gevallen, zij maakte het gewoon jouw probleem maar ze was zelf de oorzaak :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:30

Ik denk dat zij je verkeerd heeft begrepen. Je wil niet weten hoevaak en hoeveel mensen ongevraagd aan je kind zitten.

M'n kar verschuiven is oké. Aan m'n kinderen zitten niet. Ze zal de situatie verkeerd hebben ingeschat.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:38

Oh echt... Het zou niet eens in mij op komen om een vreemd kind zomaar aan te raken, dat is in mijn ogen echt net zo raar en ongepast als zomaar een vreemde volwassene in een winkel aanraken. Wat doen ze dan zoal?

Ik voel mij meteen al helemaal geergerd, en ik heb zelf niet eens kinderen :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:41

Rondkijken waar ik een product het beste kan kopen. Overal stond dat het pas later geleverd zou worden.
Bij eentje niet dus daar maar besteld, 3x gecheckt. Mee dat ik terug kom op de pagina na bestellen, melding voor beide producten "levertijd veranderd naar 1 tot 3 werkdagen". Het was al een gok maar toch, zet het ff op je website.

We weten allemaal over welke webshop dit gaat denk ik :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:42

Aaien, handje vast willen houden, aan de kleding friemelen en zeggen "ohhhh wat moooooi".

Heel vervelend.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:46

Hè gats, een kind aanraken is wel het laatste wat in me opkomt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 11:49

Ik gok agradi, daar heb ik altijd gezeik mee :')

Urbanus :wow: Het is maar goed dat ik geen kinderen heb, ik zou zulke lui een knal verkopen geloof ik := wat raar en vervelend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 12:01

Urbanus schreef:
Aaien, handje vast willen houden, aan de kleding friemelen en zeggen "ohhhh wat moooooi".

Heel vervelend.
Dat is echt niet oké idd. :n Het zit zo ingebakken in de samenleving dat jonge kinderen een soort collectief bezit zijn, vreselijk.

Ook als het gaat om bekenden vind ik dat constante gefrunnik en gepluk aan kinderen verschrikkelijk. "Ooo, geef tante/oom/achterachterachternicht nog maar een kusje. O, je wil niet? Toch doen, want opa vindt het zo fijn!" En dan na een paar jaar is het ineens "je lichaam is van jou, dus 'nee' is 'nee' (behalve als het om mama's beste vriendin, tante Sjaan of opa Gert gaat)." :x Ik heb er bij mij in de familie ook altijd een punt van gemaakt om het aan het kind zelf te vragen en er ook rustig wat van te zeggen als mensen dan toch liepen te drammen "ah, kom, geef Alisha maar een kusje." Ze willen niet (en ik eigenlijk ook niet :') ), klaar. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 12:18

Niobe schreef:
Hè gats, een kind aanraken is wel het laatste wat in me opkomt

Wordt je ziek van niet doen :')

er zullen vast mensen zijn die er hele verkeerde bedoelingen mee hebben om 'even' aan een kind te zitten maar ik hoop toch echt dat het in 99% van de gevallen er niet een bepaalde gedachte achter zit.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-22 12:22

Covid is kicking my ass. Ik voel me zo ziek en ellendig. Het erge is dat 1. Mijn essay onderwerp is afgekeurd omdat het niet "interessant" genoeg is, terwijl het een super belangrijk onderwerp was voor mij en er veel over te vinden is.. nu moet ik dus een nieuw onderwerp vinden. 2. Ik moet huiswerk maken omdat ik les heb morgen, maar mijn hoofd zit vol met watten.