Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Dan is je antwoord er al toch?
Next.
Ik heb net een date gehad met een man die op papier aan alle vinkjes voldeed, echt, een hele lieve en leuke gast, aardig, galant, vriendelijk alleen viel hij in het echt tegen in vergelijking met zijn foto's en mist ik echt een stukje aantrekkingskracht. Wat doe ik daar dan mee?
Veraaaaah schreef:Ik ga hier ook weer wat actiever reageren en meelezen. Ik zit met iets soortgelijks. Zou zaterdag een date hebben. Maar ook deze ‘meneer’ toont weinig interesse. Ik hoef niet 24/7 te appen maar ineens tijdens een gesprek niet meer reageren en dan vervolgens 24 uur later weer appen? Mijn gevoel zegt meteen: dit gaat niks worden…
Ik praat ook al ruim 2,5 maand met een jongeman, zegt dat hij mij graag wil zien en me leuk vine maar vervolgens zijn we 2,5 maand verder. Nu zijn er ook die na 3 zinnen al willen afspreken, dat hoeft niet ook weer niet![]()
Kortom: ik vind dat hele date ontzettend lastig en moeilijk.
Veraaaaah schreef:Ik ga hier ook weer wat actiever reageren en meelezen. Ik zit met iets soortgelijks. Zou zaterdag een date hebben. Maar ook deze ‘meneer’ toont weinig interesse. Ik hoef niet 24/7 te appen maar ineens tijdens een gesprek niet meer reageren en dan vervolgens 24 uur later weer appen? Mijn gevoel zegt meteen: dit gaat niks worden…
Ik praat ook al ruim 2,5 maand met een jongeman, zegt dat hij mij graag wil zien en me leuk vine maar vervolgens zijn we 2,5 maand verder. Nu zijn er ook die na 3 zinnen al willen afspreken, dat hoeft niet ook weer niet![]()
Kortom: ik vind dat hele date ontzettend lastig en moeilijk.
assie schreef:Pfff dat zou ik ook niet tof vinden Zertab. Ik las hier een tijdje geleden iemand die zei dat acties meer zeggen dan woorden. Dat heb ik in mijn oren geknoopt. Als ze je leuk vinden, dan laten ze het wel zien/merken. En als ze alleen af en toe zeggen: "ik vind je leuk", maar verder geen moeite doen om af te spreken, dan is het wel duidelijk toch?
En in jouw geval, als ze dan ook nog eens geen interesse tonen... tijd om afscheid te nemen. Vind ik zelf trouwens superlastig, want in mijn hoofd verzin ik dan duizend redenen/excuses waarom hij misschien zo doet en dat ik onrealistische verwachtingen heb.
Dus als iemand nog een goede tip heeft om "ok doei" te zeggen... ik hoor het graag. Of misschien moet ik idd alleen maar "ok doei" zeggen
Marocje schreef:Je had hem op de app? Zelf blokkeer ik niet snel mensen, maar archiveer ze wel. Dan heb ik altijd het gesprek nog. Zoveel mensen die me na een jaar ineens weer benaderen.. handig om dan ff terug te lezen om wie het ook alweer ging