Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 22:00

Ik heb een tijd (heel slecht, ik weet het...) contact gehad met een man die in een relatie zat. Zelfs die toonde meer interesse en appte meer dan mijn date. Dat is ook echt niet goed.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 22:02

Dan is je antwoord er al toch?

Next.

Ik heb net een date gehad met een man die op papier aan alle vinkjes voldeed, echt, een hele lieve en leuke gast, aardig, galant, vriendelijk alleen viel hij in het echt tegen in vergelijking met zijn foto's en mist ik echt een stukje aantrekkingskracht. Wat doe ik daar dan mee?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 22:05

Wil je het een kans geven? Ik had laatst hetzelfde, klikte heel goed, op papier een match. Dus toen nog wel een keer op date gegaan maar wel met kanttekening dat ik nog geen aantrekkingskracht voelde. Date 2 was weer gezellig en leuk maar er zat geen verandering in m'n gevoel. Idee om hem te moeten zoenen stond me ook niet aan. En ik ken mezelf, dat komt niet opeens. Dus toen heb ik het afgekapt. Want ik wil ook niet iemand aan het lijntje houden

Dus ik zou gewoon nog eens afspreken.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 22:07

Ik ga hier ook weer wat actiever reageren en meelezen. Ik zit met iets soortgelijks. Zou zaterdag een date hebben. Maar ook deze ‘meneer’ toont weinig interesse. Ik hoef niet 24/7 te appen maar ineens tijdens een gesprek niet meer reageren en dan vervolgens 24 uur later weer appen? Mijn gevoel zegt meteen: dit gaat niks worden…

Ik praat ook al ruim 2,5 maand met een jongeman, zegt dat hij mij graag wil zien en me leuk vine maar vervolgens zijn we 2,5 maand verder. Nu zijn er ook die na 3 zinnen al willen afspreken, dat hoeft niet ook weer niet :+

Kortom: ik vind dat hele date ontzettend lastig en moeilijk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 22:08

Amandavd schreef:
Dan is je antwoord er al toch?

Next.

Ik heb net een date gehad met een man die op papier aan alle vinkjes voldeed, echt, een hele lieve en leuke gast, aardig, galant, vriendelijk alleen viel hij in het echt tegen in vergelijking met zijn foto's en mist ik echt een stukje aantrekkingskracht. Wat doe ik daar dan mee?

Tja, die eerste spark vind ik toch wel belangrijk.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 22:12

Veraaaaah schreef:
Ik ga hier ook weer wat actiever reageren en meelezen. Ik zit met iets soortgelijks. Zou zaterdag een date hebben. Maar ook deze ‘meneer’ toont weinig interesse. Ik hoef niet 24/7 te appen maar ineens tijdens een gesprek niet meer reageren en dan vervolgens 24 uur later weer appen? Mijn gevoel zegt meteen: dit gaat niks worden…

Ik praat ook al ruim 2,5 maand met een jongeman, zegt dat hij mij graag wil zien en me leuk vine maar vervolgens zijn we 2,5 maand verder. Nu zijn er ook die na 3 zinnen al willen afspreken, dat hoeft niet ook weer niet :+

Daten is ontzettend lastig...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 22:14

Veraaaaah schreef:

Je zou de date door kunnen laten gaan maar als je nu al twijfelt moet je je afvragen of dat je energie en tijd waard is.

Die tweede, weg ermee. Die is jou aan het breadcrumben meid, dat wordt niks.

Ik twijfel over die tweede date, ik had nu al zoiets dat ik dacht van, zoenen hoeft niet perse van mij en dat vind ik dan altijd al wel wat zeggen. Maar wellicht moet ik het nog een kans geven, kijken wat er gebeurd.

Ik vind daten echt poedersuiker. Iedere keer die cyclus van hmm, laat ik het een kans geven, oh maar dit is best wel leuk en hoop krijgen naar, nee dit was weer een koeienvlaai.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-25 22:36

Ja herkenbaar. Uiteindelijk is het elke keer teleurstelling op teleurstelling. Dan ben ik maar wanhopig, maar ik wil ook graag een partner, een maatje. Maar het moet wel helemaal kloppen. En helaas heb ik dat al een aantal jaren niet meer gevoeld

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 07:24

assie schreef:
Pfff dat zou ik ook niet tof vinden Zertab. Ik las hier een tijdje geleden iemand die zei dat acties meer zeggen dan woorden. Dat heb ik in mijn oren geknoopt. Als ze je leuk vinden, dan laten ze het wel zien/merken. En als ze alleen af en toe zeggen: "ik vind je leuk", maar verder geen moeite doen om af te spreken, dan is het wel duidelijk toch?

En in jouw geval, als ze dan ook nog eens geen interesse tonen... tijd om afscheid te nemen. Vind ik zelf trouwens superlastig, want in mijn hoofd verzin ik dan duizend redenen/excuses waarom hij misschien zo doet en dat ik onrealistische verwachtingen heb 8)7 .

Dus als iemand nog een goede tip heeft om "ok doei" te zeggen... ik hoor het graag. Of misschien moet ik idd alleen maar "ok doei" zeggen :evaw:

Bij iemand die geen interesse toont , is “ok doei” gewoon een prima einde. Je bent hun geen uitleg verschuldigd en het hoe/waarom heeft bij dergelijke mensen toch heen nut.
Dikke kans ik dat je ze gewoon nooit meer hoort (ofwel ergens in de nacht een “hey you “ berichtje :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 07:53

Ik stuurde altijd een ‘succes verder.’ Werkte prima.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 08:16

Ik heb niets gezegd, gesprek verwijderd, nummer verwijderd en next!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 08:42

Je had hem op de app? Zelf blokkeer ik niet snel mensen, maar archiveer ze wel. Dan heb ik altijd het gesprek nog. Zoveel mensen die me na een jaar ineens weer benaderen.. handig om dan ff terug te lezen om wie het ook alweer ging :')

Bloesem21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 10:25

https://www.instagram.com/reel/DKpC_0SR ... oxODlrcw==

Move the fiets along :-D

Acties zeggen meer dan 100 woorden of berichtjes!

Ik had een relatie die de godganse dag appte. In het begin gezellig, op een gegeven moment werden de apps een soort dagboek over en weer haha. Dus dat schoot ook z'n doel voorbij.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 10:25

Marocje schreef:
Je had hem op de app? Zelf blokkeer ik niet snel mensen, maar archiveer ze wel. Dan heb ik altijd het gesprek nog. Zoveel mensen die me na een jaar ineens weer benaderen.. handig om dan ff terug te lezen om wie het ook alweer ging :')

Ja op de app. Nummer verwijderen is niet hetzelfde als blokkeren ;)