Tigress schreef:Dat ik voor mijn idee bijna ben opgelicht op de markt vandaag.
Ik heb sinds kort een S22, maar heb nog geen goede screenprotector erop. Het standaard velletje van de fabriek is de enige bescherming momenteel. Op de markt zag ik een kraampje staan met telefoon dingetjes, waaronder screen protectors. Ik vraag aan de verkoper of hij ook die voor de S22 heeft liggen. Volgens hem wel, en hij begint te zoeken. Hij graaft zijn bak uit, en bekijkt een aantal. Eentje ervan haalt hij uit de verpakking, past, ziet dat de front face camera niet overeen komt, en zoekt door. Ik zeg tegen hem dat als hij hem niet heeft, het ook geen enkel probleem is. Nee, nee, zegt 'ie, hij heeft het wel.
Na nog even zoeken heeft hij iets gevonden. Hij haalt de protector uit de verpakking, legt de verpakking op de kop weer neer en houdt de protector tegen mijn telefoon aan om te laten zien dat het past. Ik twijfel, gezien ik zie dat het te smal lijkt te zijn. Ik vraag of het echt die van de s22 is, waarna hij nogmaals dit bevestigd.
Hij vraagt of hij het laagje zelf moet toepassen, of dat ik dat wil doen. Gezien de stoffige, winderige buitenomgeving waar we waren, leek het me verstandig dit zelf te doen. Dat was ook goed, en hij stopt de protector in de verpakking, doet de verpakking bij mijn telefoonhoesje in (werderom op de kop, ik zag in eerste instantie de achterkant) en geeft me mijn telefoon weer terug. Hij zei dat ik het zo moest houden bij het meenemen, dan bleef het veilig.
Ik draai de verpakking om, is het de screen protector voor een A40. Ik wijs hem erop dat het niet hetzelfde model is, maar hij houdt bij hoog en laag vol dat het exact hetzelfde is.
Ik heb hem de protector teruggegeven.
Even gecheckt bij thuiskomst, de a40 is toch echt een ander formaat dan mijn telefoon. Blij dat ik er op tijd achter kwam, maar ik ergerde me flink aan het feit dat hij me bewust een verkeerd item probeerde te verkopen.
Jeetje....wat goed dat je dit zelf zo goed hebt gecheckt!