Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lois_ schreef:Ik reed vandaag Katwijk binnen en toen stond er onder de plaatsnaam een 'partnerstad', ik geloof een plaats in Duitsland.
Ik heb dit al vaker gezien maar wat is het idee hiervan? Wat komt er praktisch terecht van dit 'partnerschap'?
xPabloBokt schreef:Ben ik de enige die dit heel erg verwend vind klinken van die vrienden?
Tancreda4 schreef:DuoPenotti schreef:Maar Engeland was heel vroeger toch ook nog geen eiland?
Volgens mij was de Noordzee er toen idd nog niet. Daarom al die fossielen die daar op de.bodem liggen.
Jolliegirl schreef:De Romeinse keizer Claudius stak met zijn troepen in 43 Het Kanaal over. Uiteindelijk bezetten de Romeinen het huidige Engeland en Wales en ontwikkelde zich hier de bloeiende Romeinse provincie Britannia. Voor het eerst ontstonden er echte steden. Zonder Romeinen geen Londinium (Londen) en Eboracum (York) bijvoorbeeld.31 jul 2019
TessaxQuincy schreef:Is akoestische gitaar kunnen spelen alsnog leuk ookal kan je niet zingen? Ik wil het zo graag leren maar ik kan dus niet zingen.