karuna schreef:Grrrrrrrrrrrr nieuwe aangevraagde bankpas moet als verloren beschouwd worden volgens post.nl. Spoorloos verdwenen in het postproces. Ik ben nu verzand in een uitermate onaangenaam telefoongesprek met de "klantenservice" van de bank.
Ik moet het maar via de app doen. Grrrr ik bel met een reden. De opgestuurde pas moet nu geblokkeerd worden en niet pas over een week of zo. Mijn oude pas is stuk en er moet een nieuwe komen. Maar ja dat moet via de app he. Alleen hoge uitzondering mogen ze telefonisch doen. Maar zichtproblemen zorgen ervoor dat die pokkeapp heel lastig leesbaar is.
Ik kan de opgestuurde pas niet zelf blokkeren ook nog. Dat kan pas over een week of zo en een aanvragen kan pas als de opgestuurde pas is geblokkeerd. "Even" naar een filiaal gaan is 60 km de ene kant op of 55 km de andere kant.
Gewoon k u t![]()
antwoord is gewoon zoek het uit
Even heel kort en praktisch maar ze kunnen niets met jouw nieuwe pas toch? Die is niet geactiveerd?