Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-21 12:53

karuna schreef:
-:(- Grrrrrrrrrrrr nieuwe aangevraagde bankpas moet als verloren beschouwd worden volgens post.nl. Spoorloos verdwenen in het postproces. Ik ben nu verzand in een uitermate onaangenaam telefoongesprek met de "klantenservice" van de bank.

Ik moet het maar via de app doen. Grrrr ik bel met een reden. De opgestuurde pas moet nu geblokkeerd worden en niet pas over een week of zo. Mijn oude pas is stuk en er moet een nieuwe komen. Maar ja dat moet via de app he. Alleen hoge uitzondering mogen ze telefonisch doen. Maar zichtproblemen zorgen ervoor dat die pokkeapp heel lastig leesbaar is.

Ik kan de opgestuurde pas niet zelf blokkeren ook nog. Dat kan pas over een week of zo en een aanvragen kan pas als de opgestuurde pas is geblokkeerd. "Even" naar een filiaal gaan is 60 km de ene kant op of 55 km de andere kant.

Gewoon k u t |( -:(- antwoord is gewoon zoek het uit

Even heel kort en praktisch maar ze kunnen niets met jouw nieuwe pas toch? Die is niet geactiveerd?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:56

Dat kan dus wel. -O- Kwestie van pincode raden en betalen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:59

karuna schreef:
Dat kan dus wel. -O- Kwestie van pincode raden en betalen.

Hoe groot is de kans dat een random pincode in 3 pogingen geraden wordt?

Gini

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:59

De oplossing is via de app: even concentreren en het via de app regelen, dan ben je gerust.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:04

Zebrastreep schreef:
Dat ik (alweer) vergeten was om mijzelf in te schrijven voor de online vergadering van het Fjordenstamboek :+

Maar volgens mij ben ik er alsnog doorgekomen nou ja we gaan het zien of ik een link krijg anders ga ik wel een beetje balen :')

Als het gelukt is krijg je een mailtje met dat je binnenkort de link ontvangt.

Ik heb dus het probleem dat ik oudergesprekken heb gepland zonder na te denken over die AV. Nu heb ik dus oudergesprekken :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:04

Gini schreef:
De oplossing is via de app: even concentreren en het via de app regelen, dan ben je gerust.

Daarmee is het dus niet opgelost want daar kun je niet zelf de nog niet geactiveerde pas blokkeren. Dat had ik laatst ook bij ING. Moest echt telefonisch. Ik kon ook niet een nieuwe pas aanvragen omdat er nog één onderweg was, moest ook telefonisch.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:12

Je kan het natuurlijk altijd wel proberen als ze je dat als oplossing aanreiken en als het niet lukt, kun je met specifiekere vragen/antwoorden naar de klantenservice terugbellen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:19

Gini schreef:

Nope dat werkt dus niet daarom dat ik bel. :n krijg alleen maar er is iets fout gegaan.

Mwa laat ik het zo zeggen. App dus die moet gebruikt worden. Alleen hoge uitzonderingen bij geen internetbankieren helpen ze nog, de rest is jaaaaa die app. :r Liefst ook mee bellen en dat kan ik niet eens met ipad.

Ik tik niet voor niets het is geen fijn gesprek

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:25

Vervelend Karuna, niemand in de buurt die even met je mee kan kijken in de app?
Wat ik nog wel eens vind helpen is om op een later moment terug te bellen. Sommige klantenservicemedewerkers kunnen/willen meer.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:29

karuna schreef:
Gini schreef:

Nope dat werkt dus niet daarom dat ik bel. :n krijg alleen maar er is iets fout gegaan.

Mwa laat ik het zo zeggen. App dus die moet gebruikt worden. Alleen hoge uitzonderingen bij geen internetbankieren helpen ze nog, de rest is jaaaaa die app. :r Liefst ook mee bellen en dat kan ik niet eens met ipad.

Ik tik niet voor niets het is geen fijn gesprek

Ik zou dan inderdaad terugbellen met die app voor me en zeggen van 'kijk, daar en daar loopt het fout, ik krijg die melding. Wat moet ik doen?'
Want het is natuurlijk heel erg vervelend dat de post je pas heeft kwijt doen raken. Je wilt daar niet te lang zonder zitten.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:39

Nee hoor het kan niet via de app gedaan worden. Ik moet naar een kantoor (60 km of 45 km) of beeldbellen met een drie dubbele internetverbinding (die heb ik niet), maar dat kan pas op zijn vroegst over twee weken.
-:(- |( daar zit je dan met je kapotte pas thuis en jammer dan u kunt het niet telefonisch oplossen. |o

|( 1,5 uur aan de telefoon gezeten met een we begrijpen dat u het minder prettig vindt maar ja u moet maar even een driedubbele internet verbinding aanvragen en een telefoon waarmee u kunt bankieren (heb ik niet) en dan kan het over twee weken. Idem kantoor over twee weken is er pas mogelijkheid voor een afspraak. Nog los van covid en ik niet eens naar een kantoor zou moeten willen :n

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:48

Hoofdpijn uit mijn nek en niks werkt. |o

Ga zo nog wel proberen in te smeren met sportgel die wil soms nog wel eens werken.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 13:49

Keelpijn en een stem die langzaam aan weg valt. Lang leve verkouden!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 14:37

karuna schreef:
Nee hoor het kan niet via de app gedaan worden. Ik moet naar een kantoor (60 km of 45 km) of beeldbellen met een drie dubbele internetverbinding (die heb ik niet), maar dat kan pas op zijn vroegst over twee weken.
-:(- |( daar zit je dan met je kapotte pas thuis en jammer dan u kunt het niet telefonisch oplossen. |o

|( 1,5 uur aan de telefoon gezeten met een we begrijpen dat u het minder prettig vindt maar ja u moet maar even een driedubbele internet verbinding aanvragen en een telefoon waarmee u kunt bankieren (heb ik niet) en dan kan het over twee weken. Idem kantoor over twee weken is er pas mogelijkheid voor een afspraak. Nog los van covid en ik niet eens naar een kantoor zou moeten willen :n

Je kan beter via de website even kijken en het daar doorgeven gaat het soms sneller als telefonisch.

Ik kreeg laatst ook de melding op de ing app op mij nieuwe telefoon dat ik naar de bank toe moest gaan. Via laptop naar de ING site en daar het een en ander aangepast zodat ik erin kon komen en uiteindelijk nog gelukt ook zonder dat ik naar een bank toe moest gaan.

Dus via website aangeven pas kwijt geraakt in post. Soms werkt dat echt 10x sneller en beter dan bellen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 14:50

Zebrastreep zelfs dat werkte niet, de pas was kennelijk op de verkeerde manier geblokkeerd door de medewerkster waardoor het gewoon niet meer kon. Ik heb uiteindelijk met de senioren help desk van de bank gebeld.

Daar eerst ook weer selluf doen want ja app he en geen senior -:(- nadat ik weer heb uitgelegd dat ik hun bel omdat ik problemen heb met internet bankieren (daar is deze lijn ook voor bedoeld en niet alleen voor 65 plussers) en het niet zelf lukt en ik daarom bel. |( -O-

En hoezee : hee mij lukt niet via de app mevrouw :+ joh waarom denk je dat ik bel. 8)7 |o omdat het domweg niet lukt op die manier. Want wat bleek daarna de eerste medewerkster aan de telefoon heeft de hele procedure verkeerd aangepakt en letterlijk alles van die rekening geblokkeerd ipv alleen de opgestuurde en daarna verdwenen pas. -:(- en daarna stug blijven volhouden dat er geen opties waren en ik maar "even" een extra internet verbinding moet aanschaffen of over twee weken naar een filiaal een heel eind verderop. Terwijl er nog wel een optie was maar een omweg.

Met die omweg is er nu een extra pas aangevraagd (normaal duurder want twee passen dan in gebruik) daarna de twee passen (de terecht geblokkeerde en de stukke pas die zich ook niet meer liet deblokkeren) beiden weer geblokkerd en daarna verwijderd. En nu hopen dat met een paar dagen de nieuwe pas aankomt. Die moet dan wel geactiveerd worden en pincode aangepast maar die mogelijkheid zit een dorp verderop.

En een paar stevige klachten ingedient over hun klantonvriendelijke methode,

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 14:59

Fijn dat het nu wel gelukt lijkt te zijn Karuna, maar wat een gedoe dat het zo moet...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 15:01

Ruim 2 uur aan de telefoon gezeten, goddank kan ik onbeperkt bellen met mijn vaste telefoon. En ook zo zinloos onnodig geweest. _-:( Als dat eerste kind nu gewoon haar werk goed had gedaan was het met 10 minuten geregeld. -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 15:04

Ineke gefeliciteerd Y)(^)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 15:05

Vuurwerk verbod.

Ben er niet op tegen, maar politie heeft de mankracht niet ervoor dus totaal hopeloos.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 15:06

karuna schreef:
-:(- Grrrrrrrrrrrr nieuwe aangevraagde bankpas moet als verloren beschouwd worden volgens post.nl. Spoorloos verdwenen in het postproces. Ik ben nu verzand in een uitermate onaangenaam telefoongesprek met de "klantenservice" van de bank.

Ik moet het maar via de app doen. Grrrr ik bel met een reden. De opgestuurde pas moet nu geblokkeerd worden en niet pas over een week of zo. Mijn oude pas is stuk en er moet een nieuwe komen. Maar ja dat moet via de app he. Alleen hoge uitzondering mogen ze telefonisch doen. Maar zichtproblemen zorgen ervoor dat die pokkeapp heel lastig leesbaar is.

Ik kan de opgestuurde pas niet zelf blokkeren ook nog. Dat kan pas over een week of zo en een aanvragen kan pas als de opgestuurde pas is geblokkeerd. "Even" naar een filiaal gaan is 60 km de ene kant op of 55 km de andere kant.

Gewoon k u t |( -:(- antwoord is gewoon zoek het uit

Dit is niet bij ING denk ik? Anders klopt het niet en kan ik je wel adviseren.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 15:38

Dat mensen mij wel zwart mogen maken
Maar dat als ik mezelf verdedig, met bewijs stukken, ik lieg.
Karma is een bitch, en gelukkig is karma al heel hard aan die mensen hun deur aan het kloppen.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 15:50

Dat de zadelpasser vandaag kwam. Zeer lieve dame maar dat ik er telkens weer in slaag om in zenuwen te slaan omdat er iemand op mij staat te kijken en ik er dan maar vanuit ga dat ik niet kan rijden. En raadt wat... dan kan je plots ook niet meer deftig rijden he. Pfffff kluns dat ik ben. :( |o

Oh ja en dat mijn paard dat ik van de weide moest halen met de trailer voor de zadelpassessie vol op mijn voet ging staan in de trailer. Weer een nagel gesneuveld van mijn dikke teen. _-:(

Blijven lachen vooral blijven lachen....

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 17:18

Dat allés in huis onder zo'n laag stof zit |( |( |(
Afbeelding

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 18:04

Stress voor een debat vanavond. We mochten een stelling insturen voor een debat tussen lijst trekkers, de mijne is uitgekozen en ik mag dus vanavond op regionale tv m’n zegje komen doen.. kak.. :\

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 18:22

Arethe schreef:
Stress voor een debat vanavond. We mochten een stelling insturen voor een debat tussen lijst trekkers, de mijne is uitgekozen en ik mag dus vanavond op regionale tv m’n zegje komen doen.. kak.. :

Spannend! Maar je gaat dat kunnen +:)+