Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Getup schreef:bigone schreef:En ik denk dat HC en ik en anderen niets af willen doen aan het verdriet van Zebrastreep en vele anderen. Ik zeker niet .
Jij verwoord het goed.
Relaxed , jij vind wat anderen wel of niet mogen vinden ....ook lekker discussiëren. Ga het maar negeren.
bigone schreef:En ik denk dat HC en ik en anderen niets af willen doen aan het verdriet van Zebrastreep en vele anderen. Ik zeker niet .
SusanH schreef:Vooropgesteld, ik heb niks met voetbal en ga het EK ook niet volgen. Maar dit is wel iets om over na te denken, het risico op besmettingen is lager als men wel op pleinen en terrassen of in cafes samen op een groot scherm naar de wedstrijd mag kijken. Mensen gaan het anders nog meer dan normaal het geval is zelf organiseren binnen eigen kring. Artikel door Rogier Rumke: https://maurice.nl/2021/06/06/voor-femk ... egulering/
Brainless schreef:Vayo schreef:Als iemand dan een knuffel wil, geef ik een knuffel. Nogmaals ... zolang je het er beide maar mee eens bent.
Maar jij kan het dan wel weer meenemen naar ergens anders.
Brainless schreef:Vayo schreef:Als iemand dan een knuffel wil, geef ik een knuffel. Nogmaals ... zolang je het er beide maar mee eens bent.
Maar jij kan het dan wel weer meenemen naar ergens anders.