Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaTuMi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:39

Meerdere mensen aan de kassa gehad die eerst aan hun vingers likken en daarna hun papiergeld pakken. Snap je het dan echt niet. Dit is normaal al goor en nu nog erger goor. Bahbah.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:08

Escamilla schreef:
Pokémon word of shield. Heb vroeger veel Pokémon gespeeld, dus denk wel dat ik het leuk ga vinden. Maar vind het zo veel geld

Het is echt weer de ouderwetse Pokemon! Echt heel erg leuk! :D

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:15

Pokémon shield is echt leuk! :=
Hier een ergernis dat ik perongeluk een schaafwond gemaakt met een geribbeld zweetmes bij onze oude merrie. Ik borstel haar vaker met deze borstel maar blijkbaar is haar huid zo broos geworden, voel me er echt naar over. Had het niet eens door, deed erg voorzichtig, maar toch ineens bloed :/

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:21

silvericathy schreef:
De bouwmarkt..... Waarom zijn er serieus alleen maar rare afmetingen te verkrijgen...

Moest een dekkende plaat hebben voor een oppervlakte van 150cm×150cm...
Dat ik die niet zo snel zal vinden is geen probleem.... Maar had toch wel gedacht dat ze bijvoorbeeld platen van 50×100 of 50×50 of 50×150 zouden hebben ofzo
Nee....... Ze hebben platen van 61×122
Echt serieus..... Moet je vijf platen kopen omdat je anders niet aan mijn afmetingen kunt komen.

Vervolgens had ik meerdere latten nodig a 150cm.... Je zou denken, dat moet toch ook wel te vinden zijn.... Nee, alles a 270cm....

En zoek maar eens een lat van 15 cm breedte.... Nee... Die zijn er ook niet....en nee, ook niet als je een combinatie van twee smallere latten wil maken.......

Gelukkig konden ze wel dingen voor mij op maat zagen....maar serieus. Waarom zijn er geen kleinere/logisere afmetingen te krijgen.

Ow...en zoek maar eens een schroef die je met een gewone schroevendraaier kunt monteren... 8 mm breed en 8 cm lang, niet te vinden... Alles afgezocht. Mee.. dan krijg je allerlei andere koppen, maar geen kruiskop ofzo

Voor wat betreft het plaatmateriaal: de fabrieksmaat van dergelijke platen is 2440x1220. Dus het is dan veel duurzamer (minder afval, minder verbruik van energie) om dergelijke platen op 61x1220 af te zagen (dan heb je een kwart. Als je platen van 1000x1000 gaat zagen, gooi je 220mm aan materiaal weg. Daarom dus ;).

Qua schroeven: dan kan je beter naar een ijzerwarenwinkel gaan, maar het formaat is gewoon niet heel gebruikelijk...

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:42

Oke nu heb ik mijzelf overgehaald om het spel te kopen. Maar kan ik natuurlijk niet kiezen tussen Sword of Shield :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:42

Escamilla schreef:
Oke nu heb ik mijzelf overgehaald om het spel te kopen. Maar kan ik natuurlijk niet kiezen tussen Sword of Shield :')

Sword! :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:43

Escamilla schreef:

Sowieso Shield voor Galarian Rapidash.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:43

Hele dag gewerkt. Echt fijn gewerkt. Mooie omzet. Geen grote fouten. Was gezellig. Nieuw personeel fijn in kunnen werken.

Maar stond de hele avond kassa (= gezellig doen) en stil staan. Dus mijn voeten doen super veel pijn na 9,5 uur staan en mijn sociale batterijtje is echt meer dan leeg. :=

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:50

__Sannne schreef:
Escamilla schreef:

Sowieso Shield voor Galarian Rapidash.

Lau schreef:
Sword! :j

En bedankt he :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:53

Beide escamilla }>

Stinkende was die ik van werk mee naar huis heb genomen omdat de wasmachine het had begeven op werk
Pompte niet af, dus alles zeiknat in een bak gedaan en eind van de dag meegenomen. Echt wat een lucht hing erin _O-
Kippenstal in rioolwater lucht

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 22:38

Weer meegenieten van de pokkeherrie van hiernaast. Volgende week maar iemand uitnodigen die durft te gaan klagen zonder dat ik er gezeik mee krijg. :=

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 22:49

Eens met _Sannne! Galarian Rapidash!
Ga gewoon voor die je het mooist vind qua legendary. Verder verschilt het niet zoveel behalve een aantal Pokémon dus daar kan je naar kijken.

Ik wil animal crossing graag maarja.... Geen geld, extreem duur, overal uitverkocht bla bla.. nog een ergernisje dan :=

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 22:54

lotthje schreef:
Eens met _Sannne! Galarian Rapidash!
Ga gewoon voor die je het mooist vind qua legendary. Verder verschilt het niet zoveel behalve een aantal Pokémon dus daar kan je naar kijken.

Ik wil animal crossing graag maarja.... Geen geld, extreem duur, overal uitverkocht bla bla.. nog een ergernisje dan :=

Ik heb inmiddels net Shield gekocht! Galarian Rapidash was idd wel doorslaggevend! Hij is echt gaaf

Ohja nu wel een ergenis: 1 uur en 4 minuten downloadtijd

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 23:03

Mijn blaas die weer verschrikkelijk kinderachtig doet terwijl ik probeer te slapen >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 23:10

Dat het precies op het punt dat ik net slaap gaat oneweren, waardoor ik klaar wakker ben. Alle stekkers er uit moet halen en nog niet kan slapen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 23:39

Marije_1997 schreef:
Dat het precies op het punt dat ik net slaap gaat oneweren, waardoor ik klaar wakker ben. Alle stekkers er uit moet halen en nog niet kan slapen.

Volgens mij krijgen we dezelfde bui over ons heen haha. Hier begint het ook opeens te onweren. Ik vind het op zich wel gezellig beetje onweer en regen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 23:56

Slappe lach om de kat en kom nu niet meer bij. _O- _O- _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 08:12

AnnexUdith schreef:
Marije_1997 schreef:

Volgens mij krijgen we dezelfde bui over ons heen haha. Hier begint het ook opeens te onweren. Ik vind het op zich wel gezellig beetje onweer en regen.

Was de bui die vanaf lemmer zo naar Heerenveen ging. Vind et alleen gezellig als ik niet alleen in bed lig of nog wakker ben hahha

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 08:22

Dat ik vandaag vroeg op moest maar echt slecht geslapen heb door de jeuk op mijn rug. En jammer dan er nog niemand wakker is die het even in kan smeren. En jammer dat je gewoon niet makkelijk bij je rug kan zonder je armen half te ontwrichten

Maar goed heb ontzettend veel zin om te gaan mountainbiken dus het is het wel waard.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 08:50

Misschien is dit een optie AnnexUditH _O-
Afbeelding

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 10:00

MarlindeRooz schreef:
Hele dag gewerkt. Echt fijn gewerkt. Mooie omzet. Geen grote fouten. Was gezellig. Nieuw personeel fijn in kunnen werken.

Maar stond de hele avond kassa (= gezellig doen) en stil staan. Dus mijn voeten doen super veel pijn na 9,5 uur staan en mijn sociale batterijtje is echt meer dan leeg. :=

Heel herkenbaar. Van de kassa doen stand van je voeten veel meer pijn doen dan van de hele dag lopen.
En die sociale batterij gaat bij mij veel sneller op op dit moment. Er zijn veel meer vragen en ongeduldige mensen naar mijn idee.
Bij ons is er maar 1 kassa open op dit moment. Dat werkt opzich prima hoor. Als we 2 open doen kunnen we de anderhalve meter niet waarborgen. Maar mensen die dus niks hebben moeten ook even wachten tot ze naar buiten kunnen.. Maar daar zijn de meeste klanten het toch niet mee eens. En die gaan er dan op nog geen halve meter bij langs en dan op zo'n tempo dat je er niks van kunt zeggen.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 10:18

Dat het de hele week lekker weer is, behalve vandaag :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 10:27

Dat ik zoveel kleding moet verkopen terwijl ik dat echt gedoe vind. Maarja om nou kleding met kaartjes er nog aan naar de kringloop te brengen is ook zonde. :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-20 10:28

Dat ik nog steeds zo'n last heb van de spieren bij m'n ribben sinds mijn paardrijles woensdag.. van mij mag het nu wel weer wegzakken

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 10:36

MarlindeRooz schreef:
Dat ik zoveel kleding moet verkopen terwijl ik dat echt gedoe vind. Maarja om nou kleding met kaartjes er nog aan naar de kringloop te brengen is ook zonde. :=

Is er geen tweedehands winkel bij je in de buurt die dat wil innemen en verkopen? Zo doe ik dat altijd met kleding die te goed is om naar de kringloop te brengen. Krijg de helft van de opbrengst, wat vaak nog meer is dan ik er via mp of een andere verkoopsite voor zou hebben gekregen. En ik heb niet het gedoe van het zelf moeten verkopen.

Mijn ergernis van vandaag, om on-topic te blijven: mijn hooikoorts...