Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silvericathy schreef:De bouwmarkt..... Waarom zijn er serieus alleen maar rare afmetingen te verkrijgen...
Moest een dekkende plaat hebben voor een oppervlakte van 150cm×150cm...
Dat ik die niet zo snel zal vinden is geen probleem.... Maar had toch wel gedacht dat ze bijvoorbeeld platen van 50×100 of 50×50 of 50×150 zouden hebben ofzo
Nee....... Ze hebben platen van 61×122
Echt serieus..... Moet je vijf platen kopen omdat je anders niet aan mijn afmetingen kunt komen.
Vervolgens had ik meerdere latten nodig a 150cm.... Je zou denken, dat moet toch ook wel te vinden zijn.... Nee, alles a 270cm....
En zoek maar eens een lat van 15 cm breedte.... Nee... Die zijn er ook niet....en nee, ook niet als je een combinatie van twee smallere latten wil maken.......
Gelukkig konden ze wel dingen voor mij op maat zagen....maar serieus. Waarom zijn er geen kleinere/logisere afmetingen te krijgen.
Ow...en zoek maar eens een schroef die je met een gewone schroevendraaier kunt monteren... 8 mm breed en 8 cm lang, niet te vinden... Alles afgezocht. Mee.. dan krijg je allerlei andere koppen, maar geen kruiskop ofzo
lotthje schreef:Eens met _Sannne! Galarian Rapidash!
Ga gewoon voor die je het mooist vind qua legendary. Verder verschilt het niet zoveel behalve een aantal Pokémon dus daar kan je naar kijken.
Ik wil animal crossing graag maarja.... Geen geld, extreem duur, overal uitverkocht bla bla.. nog een ergernisje dan
Marije_1997 schreef:Dat het precies op het punt dat ik net slaap gaat oneweren, waardoor ik klaar wakker ben. Alle stekkers er uit moet halen en nog niet kan slapen.
AnnexUdith schreef:Marije_1997 schreef:Dat het precies op het punt dat ik net slaap gaat oneweren, waardoor ik klaar wakker ben. Alle stekkers er uit moet halen en nog niet kan slapen.
Volgens mij krijgen we dezelfde bui over ons heen haha. Hier begint het ook opeens te onweren. Ik vind het op zich wel gezellig beetje onweer en regen.
MarlindeRooz schreef:Hele dag gewerkt. Echt fijn gewerkt. Mooie omzet. Geen grote fouten. Was gezellig. Nieuw personeel fijn in kunnen werken.
Maar stond de hele avond kassa (= gezellig doen) en stil staan. Dus mijn voeten doen super veel pijn na 9,5 uur staan en mijn sociale batterijtje is echt meer dan leeg.
MarlindeRooz schreef:Dat ik zoveel kleding moet verkopen terwijl ik dat echt gedoe vind. Maarja om nou kleding met kaartjes er nog aan naar de kringloop te brengen is ook zonde.