Romy1234 schreef:Nu heb ik iemand die interesse heeft in een dekje van mij. Redelijk contact, prijs snel overeen gekomen, ik stuur tikkie en vraag haar adres…. Radiostilte
Ik snap het gewoon niet hoor
Nou misschien leest diegene hier mee ofzo, want toch betaald en dekje net gelijk al weggebracht 
upendo schreef:Over brutale mensen.. Wij hadden een stationsfiets te koop, netjes in de advertentie vermeld wat er 'mis' mee was, fietste nog prima maar zadel moest een keer een nieuwe op en een nieuwe standaard was ook geen overbodige luxe.
Meerdere biedingen, akkoord gegaan met het hoogste bod (40 euro), komt er een man aan de deur samen met zijn vrouw. Bekijkt de fiets, begint hem af te kraken, zegt tegen zijn vrouw pak maar 20 euro en zegt ik neem hem mee voor 20 euro. Dus aangegeven dat we 40 euro hadden afgesproken. Hij houdt vast aan 20 en begint weg te lopen met de fiets terwijl zijn vrouw 20 euro aanrijkt. Uiteindelijk fiets vast moeten pakken en gezegd dat dit niet de afspraak was. '25 euro?' Nee...? En toen zijn ze weggelopen.
Ik was blij dat we met zijn tweeën erbij stonden want ze waren zo weggelopen met de fiets..
Ow wauw dat is echt heel erg brutaal, gelukkig met z’n 2en. Ik zou niet weten hoe ik moest reageren hoor, sommige mensen zijn echt knetter gestoord