Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjofel

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:59

Gelukkig nog meer mensen die er 'last' van hebben. :=

Ik word serieus soms voor gek verklaard of krijg ik de vraag of ik alle verschillende soorten types wil uitproberen :')

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 15:02

_O-
Ja je weet nooit of een ander type misschien wel beter past hahah.

Ik zei gekscherend tegen m'n beste vriendin dat zij ook wel voor mij kon swipen, nu ze m'n matches gezien heeft _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 15:26

Sjofel schreef:

Ik word serieus soms voor gek verklaard of krijg ik de vraag of ik alle verschillende soorten types wil uitproberen :')

Afbeelding

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 15:41

Exitium :') _/-\o_

Ik dacht altijd dat ik niet echt een type had, tot dat ik tinder installeerde en ging swipen en merkte dat er toch een bepaalde type naar rechts ging. :')

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 15:59

Jaa hier toch ook wel ene bepaalde type. Als ik dan kijk in de lijst wie je naar rechts hebt geswiped.

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 16:01

Sjofel schreef:
Klinkt goed Lynniiie.. klinkt aan de ene kant positief maar jammer dat hij zo denkt over een gezin/ vrouw die al kinderen heeft. Denk/hoop je dat daar verandering in gaat komen? Of gewoon voor de lol?

Ja dat vind ik best lastig. Denk dat ik het even ga aankijken. Als hij nou de eerste stap zou zetten om mij te zoenen, zou ik dat niet erg vinden. Maar geen idee hoe hij daar in staat.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 16:32

Qua uiterlijk heb ik wel mensen die me meer aanspreken dan anderen, maar in de praktijk blijkt het me toch minder uit te maken :P Op Tinder swipe ik meestal de wat alternatievere types die vaak wel met de natuur/muziekinstrumenten op foto's staan, maar hun uiterlijk gaat alle kanten op.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:06

Pepperrr schreef:
Hij werkt bij de brandweer. 1e keer kreeg ie een melding waar die heen moest (gechecked en dat was ook zo). De week daarop stortregende het heel hard. Vorige week was zijn zus positief getest, nu zijn moeder.

Hij woont dus nog thuis, ik woon bij mensen die het niet zo chill vinden als er onbekende mensen over de vloer komen, dus het moet ook buitenshuis. En dan blijft eigenlijk nu alleen een stukje wandelen over. Hij is pas wel een keer langs mijn huis gereden op zijn motor, zwaaiend en toeterend, toen ik voor de grap zei rij ff langs :P

Savonds doordeweeks gaat dus ook minder makkelijk, wandelen in het donker lijkt me niet zo'n strak plan. Vandaar de keuze in het weekend.. het is niet dat ie met vage redenen komt ofzo, dan had ik het inderdaad allang afgekapt. En de afspraak vandaag kwam ook vanuit zijn kant. Hij wilde graag (en ik ook natuurlijk)!

Inmiddels zegt ie op zijn werk te zijn. Terwijl zijn moeder thuis zit met corona. Of hij liegt dat ie barst, of hij heeft totaal schijt aan de regels. Ik ga het afkappen. Geloof er geen hol meer van :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:08

Ik heb wel een lichte voorkeur, maar probeer niet steeds dezelfde types te swipen en dat blijkt alleen al aan het feit dat mijn bff steeds roept dat ik géén type heb haha, buiten het feit dat ik niet op een kleurtje val dan.

Huh??? Dat is inderdaad raar Pepperrrr

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:12

He bah, Pepperrr, na jouw laatste bericht dacht ik dus inderdaad dat ik het te zwartgallig zag en hoopte ik op een goede uitkomst. Maar het is goed dat je je niet aan het lijntje laat hangen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:16

Rare kerel, weg ermee! Goed zo Pepperr!

Ik had ook eens een date staan met een kerel, belde hij af omdat hij ziek was maar hij ging wel naar [***]. :') Ok, doei!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:23

Pepperrr schreef:
Pepperrr schreef:
Hij werkt bij de brandweer. 1e keer kreeg ie een melding waar die heen moest (gechecked en dat was ook zo). De week daarop stortregende het heel hard. Vorige week was zijn zus positief getest, nu zijn moeder.

Hij woont dus nog thuis, ik woon bij mensen die het niet zo chill vinden als er onbekende mensen over de vloer komen, dus het moet ook buitenshuis. En dan blijft eigenlijk nu alleen een stukje wandelen over. Hij is pas wel een keer langs mijn huis gereden op zijn motor, zwaaiend en toeterend, toen ik voor de grap zei rij ff langs :P

Savonds doordeweeks gaat dus ook minder makkelijk, wandelen in het donker lijkt me niet zo'n strak plan. Vandaar de keuze in het weekend.. het is niet dat ie met vage redenen komt ofzo, dan had ik het inderdaad allang afgekapt. En de afspraak vandaag kwam ook vanuit zijn kant. Hij wilde graag (en ik ook natuurlijk)!

Inmiddels zegt ie op zijn werk te zijn. Terwijl zijn moeder thuis zit met corona. Of hij liegt dat ie barst, of hij heeft totaal schijt aan de regels. Ik ga het afkappen. Geloof er geen hol meer van :')

Heel goed dat je op je onderbuik gevoel af gaat. Ergens geloofde je zijn verhaal natuurlijk al niet (want op zich klonk het best plausibel, maar iets in je gaf al aan dat je niet goed wist wat je er mee moest, daarom heb je het hier waarschijnlijk gemeld). Vaak zit die sensor en dat gevoel er niet voor niks :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:38

Ik ben echt he-le-maal klaar met Tinder :')

Dat was ik al een tijdje, totdat ik afgelopen zaterdag wakker werd met een nieuwe match en berichtjes. Half slapend lees ik het snel, stuur iets van hoi terug en bedacht me in de middag nog eens te kijken. Is het een match met een BN-er, die ik inderdaad een tijd terug een like heb gegeven. Naam was juist, beroep en leeftijd ook en in zijn tekst stond het adres van zijn Insta (niet gelinkt aan Tinder). Maar geen blauw vinkje achter zijn naam op Tinder.

Dus ik stuurde het gesprek wat richting het feit dat ik hem als man interessant vind en niet zo zeer zijn beroep/status, helemaal niet zelfs. Waarop ik zei: Als jij het echt bent helemaal leuk, maar zo niet dan is het zonde van onze tijd. Ik zei dat een verificatie via Tinder heel makkelijk is, of mij een bericht sturen via Insta. Zegt ie moe te worden van steeds dezelfde vraag en dat BN-er's ook liefde zoeken.

Ik zeg dat snap maar hoe groot is de kans dat jij het echt bent. Poef, geen match meer. Dus ik dacht echt dat het fake was, stuur ik voor zijn info een berichtje via Insta dat iemand zijn foto's gebruikt, komt er gelijk een reactie dat hij het zelf was. Waarop ik zei dat mijn blue monday dit jaar dan eerder is begonnen en zei iets van: Eerste date trakteer ik!

Maar nee, ik kwam niet uitnodigend over.

Echt, schiet mij maar lek |o

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:41

Ik denk dat die Bn"er een beetje te veel grootheidswaanzin heeft hoor. Omdat hij Bn"er is moet iedereen alles maar voor zoete koek slikken en helemaal hotel de botel zijn ervan, want kritisch zijn mag ook al niet meer?
Lekker laten gaan ...

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:45

Wow :') Wat een gek verhaal. Waarom niet jezelf verifiëren inderdaad, is echt zó gedaan en het voorkomt een hoop gezeik :O

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:47

Duhelo schreef:
Ik denk dat die Bn"er een beetje te veel grootheidswaanzin heeft hoor. Omdat hij Bn"er is moet iedereen alles maar voor zoete koek slikken en helemaal hotel de botel zijn ervan, want kritisch zijn mag ook al niet meer? Lekker laten gaan ...
Dat roepen meer mensen, alleen ik heb al jaren een crush op die vent (is overigens de enige want ik heb niets met die wereld). Dus ergens doet dit toch wel een klein beetje pijn -O-

Lynnepinny schreef:
Wow :') Wat een gek verhaal. Waarom niet jezelf verifiëren inderdaad, is echt zó gedaan en het voorkomt een hoop gezeik :O
Dat waren zo'n beetje precies mijn woorden. Ik stuurde het profiel daarvoor naar mijn zus, dus via WhatsApp zag ik later wel een vinkje staan bij zijn profiel. En vlak daarna zijn profiel uit de lucht.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:12

Captain schreef:
Rare kerel, weg ermee! Goed zo Pepperr!

Ik had ook eens een date staan met een kerel, belde hij af omdat hij ziek was maar hij ging wel naar werk. :') Ok, doei!

Nou ja dit kan ik me nog wel voorstellen. Ik meld me ook niet zo snel ziek, maar daarna dan nog een date is een ander verhaal.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:29

Ailill schreef:
Duhelo schreef:
Ik denk dat die Bn"er een beetje te veel grootheidswaanzin heeft hoor. Omdat hij Bn"er is moet iedereen alles maar voor zoete koek slikken en helemaal hotel de botel zijn ervan, want kritisch zijn mag ook al niet meer? Lekker laten gaan ...
Dat roepen meer mensen, alleen ik heb al jaren een crush op die vent (is overigens de enige want ik heb niets met die wereld). Dus ergens doet dit toch wel een klein beetje pijn -O-

:(:)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:34

Ik zou nog een berichtje stirwn met Sorry, ik begrijp het, maar aanbod blijft staan.
Wie weet dat hij je ooit nog eens een bericht stuurt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:16

Zou het helpen als ik Roy Donders een bericht stuur dat je spijt hebt?

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:23

MarcoBorsato schreef:

Hoop dat ik niet de enige meelezer ben die z'n drinken uitspuwde :') :')

kruipt weer onder steen

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:34

Exitium schreef:
Sjofel schreef:

[ [url=m/zcOMmG.png]Afbeelding[/url] ]

Spijker op zijn kop :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:35

MarcoBorsato schreef:
Dit zou tussen jou en mij blijven?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:43

Ailill, je weet dat Gordon best wispelturig kan zijn hè?

Zonder gekkigheid, dat is best een nadeel van het online daten. Berichten zijn zo lastig te interpreteren soms qua intentie. En denkt iemand maar even >;) dan ben je poef weg...

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:08

Ben nu wel benieuwd om welke BN'er het gaat haha. Ik kan al nauwelijks TV kijken omdat ik het hele wereldje zo ontzettend nep vind, laat staan er een relatie mee hebben :')

Ik ben blij met mijn lieve stoere knappe vriend die ik ook via tinder heb leren kennen. Houdt hoop dames en heren :knuffel:

*kruipt weer onder meelees steen*