Ik word serieus soms voor gek verklaard of krijg ik de vraag of ik alle verschillende soorten types wil uitproberen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjofel schreef:Klinkt goed Lynniiie.. klinkt aan de ene kant positief maar jammer dat hij zo denkt over een gezin/ vrouw die al kinderen heeft. Denk/hoop je dat daar verandering in gaat komen? Of gewoon voor de lol?
Pepperrr schreef:Hij werkt bij de brandweer. 1e keer kreeg ie een melding waar die heen moest (gechecked en dat was ook zo). De week daarop stortregende het heel hard. Vorige week was zijn zus positief getest, nu zijn moeder.
Hij woont dus nog thuis, ik woon bij mensen die het niet zo chill vinden als er onbekende mensen over de vloer komen, dus het moet ook buitenshuis. En dan blijft eigenlijk nu alleen een stukje wandelen over. Hij is pas wel een keer langs mijn huis gereden op zijn motor, zwaaiend en toeterend, toen ik voor de grap zei rij ff langs![]()
Savonds doordeweeks gaat dus ook minder makkelijk, wandelen in het donker lijkt me niet zo'n strak plan. Vandaar de keuze in het weekend.. het is niet dat ie met vage redenen komt ofzo, dan had ik het inderdaad allang afgekapt. En de afspraak vandaag kwam ook vanuit zijn kant. Hij wilde graag (en ik ook natuurlijk)!
Pepperrr schreef:Pepperrr schreef:Hij werkt bij de brandweer. 1e keer kreeg ie een melding waar die heen moest (gechecked en dat was ook zo). De week daarop stortregende het heel hard. Vorige week was zijn zus positief getest, nu zijn moeder.
Hij woont dus nog thuis, ik woon bij mensen die het niet zo chill vinden als er onbekende mensen over de vloer komen, dus het moet ook buitenshuis. En dan blijft eigenlijk nu alleen een stukje wandelen over. Hij is pas wel een keer langs mijn huis gereden op zijn motor, zwaaiend en toeterend, toen ik voor de grap zei rij ff langs![]()
Savonds doordeweeks gaat dus ook minder makkelijk, wandelen in het donker lijkt me niet zo'n strak plan. Vandaar de keuze in het weekend.. het is niet dat ie met vage redenen komt ofzo, dan had ik het inderdaad allang afgekapt. En de afspraak vandaag kwam ook vanuit zijn kant. Hij wilde graag (en ik ook natuurlijk)!
Inmiddels zegt ie op zijn werk te zijn. Terwijl zijn moeder thuis zit met corona. Of hij liegt dat ie barst, of hij heeft totaal schijt aan de regels. Ik ga het afkappen. Geloof er geen hol meer van
Duhelo schreef:Dat roepen meer mensen, alleen ik heb al jaren een crush op die vent (is overigens de enige want ik heb niets met die wereld). Dus ergens doet dit toch wel een klein beetje pijnIk denk dat die Bn"er een beetje te veel grootheidswaanzin heeft hoor. Omdat hij Bn"er is moet iedereen alles maar voor zoete koek slikken en helemaal hotel de botel zijn ervan, want kritisch zijn mag ook al niet meer? Lekker laten gaan ...
Lynnepinny schreef:Dat waren zo'n beetje precies mijn woorden. Ik stuurde het profiel daarvoor naar mijn zus, dus via WhatsApp zag ik later wel een vinkje staan bij zijn profiel. En vlak daarna zijn profiel uit de lucht.WowWat een gek verhaal. Waarom niet jezelf verifiëren inderdaad, is echt zó gedaan en het voorkomt een hoop gezeik
Ailill schreef:Duhelo schreef:Dat roepen meer mensen, alleen ik heb al jaren een crush op die vent (is overigens de enige want ik heb niets met die wereld). Dus ergens doet dit toch wel een klein beetje pijnIk denk dat die Bn"er een beetje te veel grootheidswaanzin heeft hoor. Omdat hij Bn"er is moet iedereen alles maar voor zoete koek slikken en helemaal hotel de botel zijn ervan, want kritisch zijn mag ook al niet meer? Lekker laten gaan ...