Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_bento schreef:MissFloorx gaat je date vanavond door??
Iruss94 hoe was jouw date?
Ik heb gisteren m'n date weer gezien en zondag gaan we samen koken en eten![]()
Hij blijft iets mysterieus hebben en ik wil er nog steeds achter komen wat het is
Kreeg gister ineens weer een app van mijn kroeg-man, waarmee ik uit eten ben geweest en heb laten lopen omdat ie veels te knap isof ik echt niet wilde afspreken dit weekend? Iedereen verklaard me voor gek dat ik hem om die rede laat lopen haha.
SophievdV schreef:Dag dames, ik lees met jullie mee hoorZit zelf niet op Tinder maar date verhalen zijn altijd leuk
![]()
Ben zelf sinds een tijdje na een kleine 3 jaar met de man van wie ik dacht dat hij HET voor mij was helaas weer single. Mijn vertrouwen in mannen heeft een flinke klap gekregen.. Waar is toch die vent die betrouwbaar is en begrijpt wat een vrouw nodig heeft?Inmiddels ben ik er van overtuigd dat ze niet bestaan.
Ik wil eerst echt geen relatie hoor. Maar ik kijk gewoon om me heen wat ik leuk en belangrijk vind. Eerst maar eens tot rust komen na een nogal vervelende periode.
Vind het trouwens stoer dat jullie via Tinder op date gaan. Ik heb lang geleden een Tinder date gehad en dat was echt een flop
SophievdV schreef:Darah: ik wil nog nietlater misschien.
Het liefst kom ik iemand gewoon ergens tegen. Dan weet ik meteen wat voor energie hij uitstraalt. Daar gaat het mij om. Van een foto kan ik niet goed zeggen of ik iemand ook echt leuk vind.
Klopte het beeld van de foto bij jullie wel dan?
Jibbel schreef:Oh lekker Anne, geniet van de sauna!
Flessuh, maak eens wat nieuwe foto's dan! Goede foto's zijn een must op tinder.
Yvanka, jij krijgt ook niet echt hoogte van je date zo. Eerste date vonden jullie beiden wel leuk toch?
Exitium, vrouwen weten heel goed wat ze nodig hebben. Alleen is dat de ene dag wat anders dan de andere dag