Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:42

Ik moet van Colien maar stoppen met Tinder na mijn laatste mijlpaal :')

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:55

anne_bento schreef:
MissFloorx gaat je date vanavond door??

Iruss94 hoe was jouw date?

Ik heb gisteren m'n date weer gezien en zondag gaan we samen koken en eten :D
Hij blijft iets mysterieus hebben en ik wil er nog steeds achter komen wat het is :+

Kreeg gister ineens weer een app van mijn kroeg-man, waarmee ik uit eten ben geweest en heb laten lopen omdat ie veels te knap is :+ of ik echt niet wilde afspreken dit weekend? Iedereen verklaard me voor gek dat ik hem om die rede laat lopen haha.

Ja date was best leuk, hij was knapper dan op de foto's. Op papier lijkt die perfect... we zullen zien haha.
Begin was wel een klein beetje ongemakkelijk van die dodelijk stiltes ( niet lang gelukkig) daarna ging het wel vlot. Gekust op het laatste dus denk dat er wel een vervolg date aankomt

Bar mannen zijn bijna altijd knap ! <3 en als ze niet knap zijn dat hebben ze wel iets waardoor ze toch sexy zijn ofzo. dus doen haha !

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 19:46

Flessuh schreef:
Ik moet van Colien maar stoppen met Tinder na mijn laatste mijlpaal :')

He! Ik verwoorde het anders.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 20:19

Klinkt mysterieus Flessuh?

Best leuk klinkt niet helemaal enthousiast Iruss?

Gaat goed met jouw date of niet Anne :)) ga je nog in op het appje van je kroegman?

Ik zie mijn date morgen.. bijna een week elkaar niet gezien en ik weet niet..
Kan zijn dat ik last heb van saboteergedrag :+ aan de ene kant wil ik duidelijkheid, aan de andere kant wil ik daar nog niet over beginnen.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 20:28

Darah3 schreef:
Klinkt mysterieus Flessuh?

ja het is mij ook echt een mysterie :+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:25

Dag dames, ik lees met jullie mee hoor :) Zit zelf niet op Tinder maar date verhalen zijn altijd leuk ;)

Ben zelf sinds een tijdje na een kleine 3 jaar met de man van wie ik dacht dat hij HET voor mij was helaas weer single. Mijn vertrouwen in mannen heeft een flinke klap gekregen.. Waar is toch die vent die betrouwbaar is en begrijpt wat een vrouw nodig heeft? :P Inmiddels ben ik er van overtuigd dat ze niet bestaan.
Ik wil eerst echt geen relatie hoor. Maar ik kijk gewoon om me heen wat ik leuk en belangrijk vind. Eerst maar eens tot rust komen na een nogal vervelende periode.

Vind het trouwens stoer dat jullie via Tinder op date gaan. Ik heb lang geleden een Tinder date gehad en dat was echt een flop :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:37

Weten vrouwen zelf wel wat ze nodig hebben? :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:39

Vast niet allemaal :D maar ook niet alle mannen weten dat.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:42

SophievdV schreef:
Dag dames, ik lees met jullie mee hoor :) Zit zelf niet op Tinder maar date verhalen zijn altijd leuk ;)

Ben zelf sinds een tijdje na een kleine 3 jaar met de man van wie ik dacht dat hij HET voor mij was helaas weer single. Mijn vertrouwen in mannen heeft een flinke klap gekregen.. Waar is toch die vent die betrouwbaar is en begrijpt wat een vrouw nodig heeft? :P Inmiddels ben ik er van overtuigd dat ze niet bestaan.
Ik wil eerst echt geen relatie hoor. Maar ik kijk gewoon om me heen wat ik leuk en belangrijk vind. Eerst maar eens tot rust komen na een nogal vervelende periode.

Vind het trouwens stoer dat jullie via Tinder op date gaan. Ik heb lang geleden een Tinder date gehad en dat was echt een flop :')

Dames? Hier zitten ook mannen hoor <<) O:)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 21:52

Oops, sorry Flessuh!

Hallo heren :D

Of vrouwen weten wat ze nodig hebben? Ik weet van mezelf heel goed wat ik nodig heb..

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 22:00

Sophie, welkom! Nu ben ik wel benieuwd waarom je Tinderdate een flop was. Ik heb tot nu toe geen rare of ongemakkelijke dates gehad via Tinder, altijd wel 'geschikte' mannen ontmoet.

Darah, ahh saboteergedrag herkenbaar, ik heb er deze week ook al last van. Veel plezier morgen!

Anne, wees je hem echt af op zijn knappe uiterlijk of mismatchte jullie ook niet gewoon kwa karakter?

Het weekend nadert en er zijn nog geen concrete plannen voor het komende weekend met mijn buitenlandse date. Meneer lijkt vaak nogal in zijn eigen wereldje te leven en dat is tegelijkertijd waar ik me zo aan stoor. Momenten krijg k heel veel belangstelling, appjes dat hij me zo graag weer wilt zien en 'mist' en de afgelopen 1,5 week gaat het alleen maar om zijn werk, hoe druk hij het heeft met dingen regelen om naar BE te komen (en zoals ik het hoor laat hij het allemaal ook lekker op het laatste moment lopen). Mijn weekend plant zichzelf nu langzaam vol en ik ga nu ook geen rekening meer met hem houden. Ik wil hem nog wel een keertje zien na zo lang appcontact, wie weet dat het in het echt allemaal toch wel heel leuk blijkt te zijn, maar ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik reageer nu ook nog maar kort na herhaaldelijk interesse in hem te tonen zonder iets terug te krijgen en ik zie het wel, dus tot zover mijn sabotage :+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 22:07

Mannen die nauwelijks moeite doen of vaak niet kunnen delete ik. Die willen niet echt volgens mij.

De flop: het was totaal mijn type niet :')

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 22:19

Hey Sophie, een bekende :D Waarschijnlijk zoek je wel in mijn omgeving maar een andere leeftijdcategorie!

Ik ben nog steeds erg gelukkig met mijne, dus ik lees vooral mee met de verhalen!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 22:22

Ik zoek niks, ik leef met jullie mee haha :D

Ik tref steeds jongens van 25 op feestjes die denken dat ik net zo oud ben. Mooi compliment :') maar ik wil niet te jong idd.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 22:28

Ohh snap ik dat je er dan klaar mee bent Linda_fleur! Ik herken mezelf :')
Wie weet heeft je buitenland date het wel echt druk, maar goed graag of niet..

Haha gewoon eens doen Sophie! Stelt niet veel voor, via tinder daten. Ik heb gezellige dates gehad, ook met mannen die mijn type niet waren.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 23:12

Ik heb ook wel drama dates gehad, maar ook genoeg leuke!

Ik heb mijn date even een stukje hint gegeven waar date 2 blijft. Hij heeft hem begrepen, maar schiet nog niet echt op haha. Wacht het nog maar even af, maar ben wel weer wat aan het swipen. Kom alleen echt niks leuks tegen :+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 23:18

Darah: ik wil nog niet :) later misschien.

Het liefst kom ik iemand gewoon ergens tegen. Dan weet ik meteen wat voor energie hij uitstraalt. Daar gaat het mij om. Van een foto kan ik niet goed zeggen of ik iemand ook echt leuk vind.

Klopte het beeld van de foto bij jullie wel dan?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 09:32

SophievdV schreef:
Darah: ik wil nog niet :) later misschien.

Het liefst kom ik iemand gewoon ergens tegen. Dan weet ik meteen wat voor energie hij uitstraalt. Daar gaat het mij om. Van een foto kan ik niet goed zeggen of ik iemand ook echt leuk vind.

Klopte het beeld van de foto bij jullie wel dan?

Het ligt er nogal aan wat voor foto er op Tinder staat. Daarom zijn groepsfoto's ook zo verkeerd.
Aantal bekenden die ik op Tinder tegen kwam had ik vanuit Tinder in ieder geval wel wat anders ingeschat gewoon door hoe ze op de foto staan.

Niet dat ik op die manier naar m'n eigen foto's gekeken heb.. veel meer/andere foto's van mezelf zijn er gewoon niet :')
Dat probleem zullen vast meer mensen hebben

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 10:40

Darah3 ik ben nog niet ingegaan op zijn appje nee haha.. heb ook echt even geen tijd eerlijk gezegd..

Of het goed gaat met mijn date, ik heb echt geen idee eigenlijk. Hebben elkaar nu 4 keer gezien.. het klikt leuk in ieder geval. En ik mag dus niet zeuren want ik "zocht" een nuchtere noord-hollandse man, en die heb ik nu haha... maar dat zijn vaak ook types die wat stug kunnen overkomen en niet over hun gevoelens praten, niet zo open zijn. Ik kan dus slecht hoogte krijgen van wat hij hiervan vind... het ene moment laat ie wel merken dat hij het ook leuk vind, het andere moment (via de app) kan ie wat afstandelijk overkomen. Ik denk niet dat het iets betekent maar dat hij gewoon zo in elkaar steekt. Maar krijg daardoor niet goed hoogte van wat hij vind en wil. Daarentegen heb ik echt geen haast en ben ik zo druk momenteel dat ik ook wel blij ben dat hij van mij niet echt iets verwacht voor mijn gevoel en dat het best wel relaxt zo gaat. Voorzichtig aan merk ik wel dat ik iets begin te voelen voor hem, of in ieder geval, veel zin heb om hem weer te zien, een glimlach krijg als hij appt, soms een kriebeltje voel als hij me aankijkt. En dat gevoel vind ik wat eng omdat ik bang ben dat hij ineens de stekker eruit trekt net zoals mijn vorige date. Dus ik ben wat op mijn hoede....

Linda_Fleur, we matchen ook niet kwa karakter denk ik... op sommige vlakken wel maar hij is zo enorm anders als ik, wat hem interessant maakt maar ook een beetje eng ofzo haha. Ik denk gewoon niet dat ik met hem moet afspreken, krijg al de zenuwen als ik eraan denk hem weer in die vreselijk sexy ogen te moeten kijken _O-

Wat betreft je date... ik kan me voorstellen dat hij veel aan zijn hoofd heeft nu met de verhuizing.. betekent misschien niks dat hij wat afwezig lijkt. Goed dat je je eigen plannen blijft trekken en niet op hem gaat zitten wachten. Zodra hij daadwerkelijk 'in de buurt' woont maar concreet kijken wat jullie willen..

SopphievdV ik wordt ook altijd jong geschat haha. Vorig weekend nog in de kroeg, super leuk kerel, lekker mee gepraat en gedanst. Toen vroeg hij hoe oud ik was dus ik vroeg hem een gok te doen... zegt hij, 23? := dus ik vroeg hem nog een gok te doen... 25? Dus ik vroeg maar even hoe oud hij eigenlijk was, 23. >;) daar pas ik voor hahah... ietsje jonger prima maar 23.... ik ben zelf 30, 23 wordt hem niet _O-

ik ga lekker een dagje chillen in de sauna vandaag, morgen een drukke dag en zondag mijn date weer zien, kijk ernaar uit :o

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:00

Oh lekker Anne, geniet van de sauna!

Flessuh, maak eens wat nieuwe foto's dan! Goede foto's zijn een must op tinder.

Yvanka, jij krijgt ook niet echt hoogte van je date zo. Eerste date vonden jullie beiden wel leuk toch?

Exitium, vrouwen weten heel goed wat ze nodig hebben. Alleen is dat de ene dag wat anders dan de andere dag _O-

Hier weinig te melden. Paardenman wordt m niet. Scharrel zie ik ook weinig. Nu heb ik het mega druk. En moet zeggen dat het ergens ook wel rust geeft om hem minder te zien. Al met al die de situatie gewoon ook niet heel gezond. Wel iets met gevoelens, maar ook weten dat het niks wordt, vreet uiteindelijk stiekem wel wat energie ofzo.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:02

Jibbel schreef:
Oh lekker Anne, geniet van de sauna!

Flessuh, maak eens wat nieuwe foto's dan! Goede foto's zijn een must op tinder.

Yvanka, jij krijgt ook niet echt hoogte van je date zo. Eerste date vonden jullie beiden wel leuk toch?

Exitium, vrouwen weten heel goed wat ze nodig hebben. Alleen is dat de ene dag wat anders dan de andere dag _O-

Zijn mijn foto's nu niet goed genoeg dan :(
Dacht dat deze toch wel redelijk waren :P

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:04

Geen flauw idee welke foto's je hebt. Maar omdat je aangeeft weinig foto's van jezelf te hebben en weinig matches krijgt, dan is het het proberen waard om eens te kijken wat andere foto's doen toch?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:29

Jibbel schreef:

Verschilt dat per dag of per minuut? :+ *rent*

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:38

_O- per seconde :j

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 11:42

Hoe moeten wij het dan weten? :')