Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 09:19

En het verhaal met de lamp dan? Want vroeger hadden we een soort van bloemendingetje aan het plafond hangen en daar vlogen ze ook rondjes om heeb. Dat heeft niet zo veel met licht en warmte te maken :)

Tivoli

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 09:44

Ze vliegen ook gewoon rondjes in het midden van de woonkamer, dicht bij het plafond en in groepjes. We hebben daar geen lamp hangen.
Heb me ook vaak afgevraagd waarom ze dat doen. Misschien iets met luchtstroming?

De tv is logisch,die straalt veel warmte uit.

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:45

De mannetjesvliegen doen dat om de vrouwtjes te imponeren,( het zal ook niet..) door achtjes rond objecten te vliegen, zeggen ze; " kijk mij, dit is mijn eigendom, ik ben een landlord.. %) "
Buiten doen ze dat rond laaghangende takken, in huis om dingen als hanglampen enzo..

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:48

Serieus? _O-
He vlieg, het blijft wel mijn lamp! :P

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:49

Dan zou ik als vrouwtjesvlieg toch echt m'n wenkbrauwtjes optrekken en m'n vliegensnuitje in de lucht steken.
Welke landlord heeft nou een land van 3x3 cm? *maakt looser-teken* :roll:

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:53

Haha! Ja, soms zie je een paar vrouwtjes op een afstandje met elkaar roddelen terwijl ze meewarig kijken naar de uitslovers..

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:29

Fantasierijk! Maar het is waarschijnlijk eerder een oriëntatie stoornis als gevolg van constante hoek van je koers tot het lichtobject handhaven.
Werkt prima als het om hemellichamen als de zon of de maan gaat vanwege de gigantische afstand; je beweegt je dan in een rechte lijn. Doe je hetzelfde met een nabije lichtbron als een lamp dan draai je er rondjes omheen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:39

Pocca_Locca schreef:
De mannetjesvliegen doen dat om de vrouwtjes te imponeren,( het zal ook niet..) door achtjes rond objecten te vliegen, zeggen ze; " kijk mij, dit is mijn eigendom, ik ben een landlord.. %) "
Buiten doen ze dat rond laaghangende takken, in huis om dingen als hanglampen enzo..

Wauw echt waar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:03

_O-

Hoe kan het dat je opeens moedervlekken bij hebt ? Of is dat anders dan moeder vlekken , heb na vakantie wat moedervlek achtige vlekjes erbij op mijn handen

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:20

Volgens mij bedoel je pigmentvlekken. Dit komt door huidbeschadiging door de zon. Eigenlijk moet je ook je handen goed insmeren met zonnebrandcreme.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:24

Je kunt ook pigmentvlekken hebben vanaf de geboorte. Die heb ik

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 22:59

En je kan ook echt nieuwe moedervlekken krijgen, dat heb ik namelijk al gehad.

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 23:12

Kuggur schreef:
Fantasierijk! Maar het is waarschijnlijk eerder een oriëntatie stoornis als gevolg van constante hoek van je koers tot het lichtobject handhaven.
Werkt prima als het om hemellichamen als de zon of de maan gaat vanwege de gigantische afstand; je beweegt je dan in een rechte lijn. Doe je hetzelfde met een nabije lichtbron als een lamp dan draai je er rondjes omheen.

Haha! Wat betreft fantasierijk moet ik toch mijn meerdere in jou erkennen.. _/-\o_

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 00:44

Ik heb even een vraag. Sinds hier het topic voor is. Ik heb een wesp op mijn kamer. En ik ben niet bang voor ze, maar voor de veiligheid wil ik hem wel uit mijn kamer hebben. Ik ga niks vermoorden, want daar doe ik niet aan. En mijn ouders liggen al te slapen. Als hij maar uit mijn kamer is. Hij zit nu op het plafond op/naast de lamp. Hoe krijg ik hem veilig weg?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 01:40

LoveGlove schreef:
Ik heb even een vraag. Sinds hier het topic voor is. Ik heb een wesp op mijn kamer. En ik ben niet bang voor ze, maar voor de veiligheid wil ik hem wel uit mijn kamer hebben. Ik ga niks vermoorden, want daar doe ik niet aan. En mijn ouders liggen al te slapen. Als hij maar uit mijn kamer is. Hij zit nu op het plafond op/naast de lamp. Hoe krijg ik hem veilig weg?

Glaasje erover, papiertje eronder schuiven en buiten vrij laten

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:16

xSCWx schreef:
LoveGlove schreef:

Glaasje erover, papiertje eronder schuiven en buiten vrij laten

Dat gaat niet als hij op het plafond zit. Dan kan ik er niet bij. Ik ben maar 1.59 hoor :')

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:03

Bambi1995 schreef:
waarom ik niet op een woord kan komen.

Het heeft te maken met dat je je anders voor doet of dat je 2 gezichten hebt en de ene keer zo en de andere keer zo.

Alter ego of meerdere persoonlijkheden?

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:00

LoveGlove schreef:

Op een stoel gaan staan, glas erop, kartonnetje eronder

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:53

Pocca_Locca schreef:
LoveGlove schreef:

Op een stoel gaan staan, glas erop, kartonnetje eronder

Dat is al slimmer. Nu nog één ding. Hij zit op een hobbelig oppervlak. Wat dan? :+ :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:58

LoveGlove schreef:
Dat is al slimmer. Nu nog één ding. Hij zit op een hobbelig oppervlak. Wat dan? :+ :')

Een opgerolde krant?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:59

Zo in september loopt hun leven(sdoel) sowieso ten einde. Hrt voortijdig beeindigen is nu dus minder zielig dan midden in het seizoen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 14:25

oomens schreef:
LoveGlove schreef:

Een opgerolde krant?

Hij mag blijkbaar niet dood.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:37

Nee ik vermoord geen beesten :n

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 20:59

LoveGlove schreef:
Nee ik vermoord geen beesten :n

Tja, dan denk ik dat je genoegen moet nemen met een wesp in huis, als je er met je glaasje niet bij kunt.

Overigens kun je ze alleen doden, niet vermoorden, maar dat zal voor jou niet veel uitmaken denk ik.

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 21:35

Jeetje, zit die wesp er dan nog steeds?