Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pocca_Locca schreef:De mannetjesvliegen doen dat om de vrouwtjes te imponeren,( het zal ook niet..) door achtjes rond objecten te vliegen, zeggen ze; " kijk mij, dit is mijn eigendom, ik ben een landlord.."
Buiten doen ze dat rond laaghangende takken, in huis om dingen als hanglampen enzo..
Kuggur schreef:Fantasierijk! Maar het is waarschijnlijk eerder een oriëntatie stoornis als gevolg van constante hoek van je koers tot het lichtobject handhaven.
Werkt prima als het om hemellichamen als de zon of de maan gaat vanwege de gigantische afstand; je beweegt je dan in een rechte lijn. Doe je hetzelfde met een nabije lichtbron als een lamp dan draai je er rondjes omheen.
LoveGlove schreef:Ik heb even een vraag. Sinds hier het topic voor is. Ik heb een wesp op mijn kamer. En ik ben niet bang voor ze, maar voor de veiligheid wil ik hem wel uit mijn kamer hebben. Ik ga niks vermoorden, want daar doe ik niet aan. En mijn ouders liggen al te slapen. Als hij maar uit mijn kamer is. Hij zit nu op het plafond op/naast de lamp. Hoe krijg ik hem veilig weg?
xSCWx schreef:LoveGlove schreef:Ik heb even een vraag. Sinds hier het topic voor is. Ik heb een wesp op mijn kamer. En ik ben niet bang voor ze, maar voor de veiligheid wil ik hem wel uit mijn kamer hebben. Ik ga niks vermoorden, want daar doe ik niet aan. En mijn ouders liggen al te slapen. Als hij maar uit mijn kamer is. Hij zit nu op het plafond op/naast de lamp. Hoe krijg ik hem veilig weg?
Glaasje erover, papiertje eronder schuiven en buiten vrij laten
LoveGlove schreef:Ik heb even een vraag. Sinds hier het topic voor is. Ik heb een wesp op mijn kamer. En ik ben niet bang voor ze, maar voor de veiligheid wil ik hem wel uit mijn kamer hebben. Ik ga niks vermoorden, want daar doe ik niet aan. En mijn ouders liggen al te slapen. Als hij maar uit mijn kamer is. Hij zit nu op het plafond op/naast de lamp. Hoe krijg ik hem veilig weg?
Pocca_Locca schreef:LoveGlove schreef:Ik heb even een vraag. Sinds hier het topic voor is. Ik heb een wesp op mijn kamer. En ik ben niet bang voor ze, maar voor de veiligheid wil ik hem wel uit mijn kamer hebben. Ik ga niks vermoorden, want daar doe ik niet aan. En mijn ouders liggen al te slapen. Als hij maar uit mijn kamer is. Hij zit nu op het plafond op/naast de lamp. Hoe krijg ik hem veilig weg?
Op een stoel gaan staan, glas erop, kartonnetje eronder