Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:37

Frummels schreef:
Ik heb ze allebei teruggestuurd. :roll: Maar had van beiden een L besteld en daar kon ik nog wel een trui onder :j Zonder trui had een M ook gekund.

Ik twijfel ook enorm tussen functioneel en warm (Naketano) of een langere wollen jas / mantel omdat ik dat vrouwelijker vind. :D Lastig!

Frummels

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:39

Ik heb precies hetzelfde, haha. De Naketano jas zat echt heerlijk hoor, als een warme slaapzak. Maar ik vond hem toch iets te grof en te stoer. Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie wollen mantel die goed gevoerd is, maar dat lijkt niet te bestaan. >;)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 16:18

Ineke2 schreef:
Een tijdje geleden was ik mijn zoektocht begonnen naar een mooie en warme winterjas.
Ik ben geslaagd voor Air force jas 8-)
De capuchon kan er ook af, als die mij irriteert.

[ [url=m/ESYw6D.png]Afbeelding[/url] ]

Met korting geslaagd voor 149 euro wat ik nog een acceptabele prijs vind voor een goede winterjas.

Is geen airforce :)

Heb zo'n een ook gehad maar hij was voor mij doen niet warm genoeg.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:20

Frummels schreef:
Ik heb precies hetzelfde, haha. De Naketano jas zat echt heerlijk hoor, als een warme slaapzak. Maar ik vond hem toch iets te grof en te stoer. Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie wollen mantel die goed gevoerd is, maar dat lijkt niet te bestaan. >;)

Ja! Vorig jaar had ik zonder twijfelen die Naketano jas gekocht maar ik had net besloten dat ik mij eens wat vrouwelijker zou gaan kleden. :D Ik zoek nog even mee voordat ik besluit.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:33

Afbeelding

Ik heb deze van Maison & Scotch :). Behoorlijk warm en ook best wel zwaar. Ik heb er een mooie dikke sjaal bij gekocht, zodat ik hem nog lang open kan dragen. Maar hij kan dan ook halverwege dicht en je kan nog die flappen naar binnen vouwen en hem dan wat hoger op de borst ook nog dicht doen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:41

Die is ook mooi en ziet er fijn uit!

Ik heb net eentje besteld waarbij staat dat de mouwen extra lang zijn. Had namelijk eentje van Only gepast maar daar waren de mouwen te kort van. Daarnaast is deze beetje getailleerd en er staat bij gevoerd. Ben benieuwd..

Afbeelding
Afbeelding

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:52

roxiie schreef:
https://www.steps.nl/lange-jas-met-knoo ... uct/94080/

Ik ben helemaal verliefd op deze jas.
Vanmiddag in mijn maat weten te vinden en gepast, maar helaas ben ik niet zo groot en was de jas dus wel errúg lang..

Iemand een suggestie of iets voorbij zien komen dat hier op lijkt? Maar dan in een half lang of kort model (en natuurlijk in deze kleur) :+:

Ik heb 'm in het rood! Jammer dat het steeds te warm is om 'm te dragen |(

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:38

Jildau schreef:

Ik heb net eentje besteld waarbij staat dat de mouwen extra lang zijn. Had namelijk eentje van Only gepast maar daar waren de mouwen te kort van. Daarnaast is deze beetje getailleerd en er staat bij gevoerd. Ben benieuwd..

[ [url=m/s3zagn.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QBpi2T.png]Afbeelding[/url] ]

Daar moet je swinters wel een trui onder dragen. Heb deze ook gehad, een oudere variant en wat had ik het koud. :brr: Geen jassen van de Only meer voor mij.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:14

Fair schreef:
Jildau schreef:

[ [url=m/s3zagn.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QBpi2T.png]Afbeelding[/url] ]

Daar moet je swinters wel een trui onder dragen. Heb deze ook gehad, een oudere variant en wat had ik het koud. :brr: Geen jassen van de Only meer voor mij.

Deze is niet van Only! Die van Only had ik teruggestuurd, deze komt morgen. Ik draag 's winters sowieso truien maar bij echte winterdagen heb ik nog een hele warme jas maar die is voor nu echt te.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 16:21

Hoe valt je jas Jildau? Ik heb ook slechte ervaringen met winterjassen van de Only, vind ze vaak toch te dun voor de echte koude winter. Daar in tegen hebben ze wel super leuke gebreide truien op dit moment! Ik heb heel wat besteld, ben benieuwd hoe het valt. :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 16:34

Ik heb ooit een winterjas bij de onlybweg gehaald dat ding was zo warm dat ik hem helft van tijd nog niet eens aan kon doen. Alleen tijdens de echt echt echt koude dagen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 21:09

Jildau: met die jas kan je niet door de regen of sneeuw, moet je wel rekening mee houden.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:02

Jas is terug gegaan. Maat 40 zat goed bij bovenlichaam en te strak om kont/heupen en maat 42 heel wijd boven en goed bij heupen dus dat zag er niet uit.

Gisteren het centrum in geweest en geen enkele wollen jas zat goed. Of een dikke bobbel op rug of buik wegens teveel ruimte of dus te strak om kont en heupen. Dus heb het voor nu even opgegeven en een goedkoop Only jasje gekocht voor nu.

Afbeelding

Maar dan in het donkergroen.

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:15

Mag ik hier ook wat vragen? Ik ben op zoek naar een grof gebreid vest tot zo'n 50 euro. Bij de bekende winkels vind ik het helaas niet. Heb nu wel wat gezien bij Noanora, maar misschien hebben jullie nog tips :D.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:21

Heb je een foto van wat je hebt gezien? Grof gebreid vest is best breed :D

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:58

Afbeelding

Zoiets bedoel ik. Ik wil wel een lekker kleurtje, geen zwart of grijs.
Laatst bijgewerkt door olga op 21-10-17 10:02, in het totaal 3 keer bewerkt

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:59

Bij de WE hangen veel van dat soort vesten. Ook in die kleur.

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 10:03

Nann__ schreef:
Bij de WE hangen veel van dat soort vesten. Ook in die kleur.

Die hebben inderdaad veel, maar net niet die ene waar ik naar op zoek ben ;).

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 10:08

Lastig is dat he als je naar iets specifieks opzoek bent. En de Zara of de Mango? Ben ik al even niet geweest maar die hebben ook vaak wel zulk soort vesten hangen.

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 10:34

Ja daar kan ik wel even kijken, niet aan gedacht! Ben daar inderdaad ook al een tijd niet meer geweest.

Het is heel lastig, ik denk dat ik op zoek ben naar iets wat er niet is of niet betaalbaar is. Als ik zelf toch kon breien....

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 11:43

Hoi allemaal!
ik wil doodgraag een teddy jas, maar de juiste (en voor de juiste prijs) heb ik nog niet gevonden. Ik vind deze van de Zara onwijs cool, maar €90 is met net iets te veel. Bij H&M hebben ze alleen nog maar een lange versie in de winkel, en ik vind het korte model juist gaaf. Weet iemand nog andere webshops die ze verkopen en ook internationaal verzenden? Asos heb ik al geprobeerd en Mango ook.

Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 12:10

Heel stom, maar laatst bij de van Cranenbroek zag ik ze hangen. Verder ook niet naar gekeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 13:03

Even een vraagje, zijn er hier mensen die vaak wat op boohoo bestellen?
Ze hebben daar nu 50% korting op alles en ik zie daar veel leuke dingen,
maar lees op internet hele slechte recensies wat betreft kleding terug sturen en je geld terug krijgen, dus ik twijfel een beetje. :=

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 13:09

_mexx_lady_ schreef:
Heel stom, maar laatst bij de van Cranenbroek zag ik ze hangen. Verder ook niet naar gekeken

Helemaal niet stom! Liefde voor van Cranenbroek haha! Het enige stomme is dat ik in Finland zit in een vrij kuch unfashionable gebied met enkel H&M, Gina Tricot en Vero Moda :') Dus meer aangewezen ben op webshops..

edit, met boohoo, ik heb er een paar keer besteld. Alleen dingen waarvan ik zeker wist dat ze zeker zouden passen. De kwaliteit is wel iets slechter dan meestal getoond word.. Verder zijn ze cheap en best ok :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 13:11

Ik vind de kwaliteit van Boohoo echt bagger...
Maten kloppen vaak ook echt niet en afwerking is Naja....