Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 10:13

DewiRox schreef:
Ik koop bij de primark nooit kleding voor gewoon. Alleen mijn shirts voor naar de paarden en sokken haal ik er. Ten eerste kan ik er eigenlijk al nooit wat vinden en ten tweede ga ik daar echt niet staan passen als het druk is. Daarnaast geef ik, voor mijn eigen idee, liever wat meer geld uit voor iets met meer kwaliteit. Ik denk namelijk dat ik het anders ga laten liggen in mijn kast.

Maar ik heb het sowieso niet op grote winkelketens. Zo kan ik bij de bijenkorf en de v&d ook nooit wat vinden namelijk, ga daar al niet eens opzoek naar iets haha

Haha heel herkenbaar, vreselijk die grote warenhuizen!

Ik kan bij de primark altijd alleen dingetjes vinden voor in huis :+

Loolotte

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 11:27

Ik ga juist naar Primark omdat ik de collectie daar (als één van de weinige winkels) heel leuk vind :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 11:52

Ik vind Primark wel handig om basics te scoren, of iets wat net in is, maar waarvan je weet dat het maar 1 seizoen meegaat wegens opvallend of erg trendgevoelig. Dan geef ik daar liever niet teveel aan uit en is zo'n winkel een goed alternatief.
Voor basics ook handig: het kost geen drol, dus je neemt van alles een paar stuks mee. Die goedkope tops zijn handig onder een jurkje of bloesje met net dat tikje teveel inkijk, voor snel snel bij de paarden aan te doen, om lui thuis in rond te hangen, om een keer te gaan sporten, om met de jeugdbeweging op stap te gaan.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:01

Ik heb ook voorkeur voor de Primark. Hun lopen qua collectie gelijk aan de Engelse mode (al is engeland nog eerder, nederland loopt behoorlijk achter qua style). Engeland heeft leuke moderne kleding met een beetje edgy style :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:02

In Engeland kan ook een tikje meer dan hier bij ons, en dan zit Nederland nog voor op België vind ik.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:09

In de steden in Nederland kan net zoveel als in Engeland, daar zal het niet aan liggen denk ik. Nerderland is gewoon niet zo snel of moet langer wennen haha. Ik was bijna 3 jaar terug in London en daar liep toen iedereen al in een denim tuinbroek met van die sokjes met een ribbelrandje en van die open enkel laarsjes. Dat zie je nu pas in Nederland opkomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:24

say what? :+ Ik krijg er een heel fout beeld bij nu :P

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:31

Tja, Nederland is nou eenmaal geen modeland. Hier worden echt geen trends bedacht.
Denk dat de steden in Nederland gewoon nog net te klein zijn.
Plus dat veel Nederlanders gewoon te nuchter zijn. Als je ons vergelijkt met de Engelsen, is het gemiddelde Nederlandse meisje een stuk korter met haar uiterlijk bezig :j (Denk ook aan het uitgaansleven, dat is daar veel opgedofter dan in NL.)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:33

xSwanHeart schreef:
Tja, Nederland is nou eenmaal geen modeland. Hier worden echt geen trends bedacht.
Denk dat de steden in Nederland gewoon nog net te klein zijn.
Plus dat veel Nederlanders gewoon te nuchter zijn. Als je ons vergelijkt met de Engelsen, is het gemiddelde Nederlandse meisje een stuk korter met haar uiterlijk bezig :j (Denk ook aan het uitgaansleven, dat is daar veel opgedofter dan in NL.)

Ja, maar niet in positieve zin. Zo ordinair de meeste Engelse grietjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:43

Toch wat je op tv voorbij ziet komen in die reality reeksen. Een keer een programma gezien waarin vermeld werd dat je in Engeland veel minder vaak een vestiaire hebt, dus bijna niemand heeft een jas mee. En dat "open en bloot" altijd gewaardeerd wordt. Euhm :+

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 12:46

Zeg ook niet dat ik het mooi vind, hoor :+ Maar denk wel dat uiterlijk daar gewoon een stuk belangrijker is en dat er daardoor ook veel meer op de trends gelet wordt dan hier :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 17:23

Dat wat je op tv ziet zijn ook wel de ergste gevallen. Als je door London loopt zie je bijna alleen maar fashonista's. Vind ik altijd wel leuk om te zien :j
Nederland is denk ik inderdaad te nuchter en gewoon later doordat we klein zijn. Mijn vriend zegt dat we qua muziek die 'in' is, ook wat achter lopen.
Ik ben, als ik in de mood ben, ook lang met mijn uiterlijk bezig hoor. Lekker tutten en de juiste outfit vinden. Kan daar zo 2uur mee bezig zijn met een leuk muziekje op de achtergrond!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:32

Qua muziek valt het volgens mij nog wel mee, vooral in de dance scene is Nederland een groot exporteur.

Ik vind die primark stofjes ook vaak erg flut voelen en het ziet er vaak goedkoop uit. Maar als je goed zoekt... :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:49

Ik koop ook weinig bij primark omdat het niet echt mijn ding is meestal, maar ze hebben nu best wel leuke dingetjes hangen vind ik. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:52

Ik vind de Primark vooral super fantastisch voor de kleine dingen. Heb laatst 80 euro uitgegeven en kwam naar buiten met 3 tassen helemaal vol met spullen die ik nodig had. Panty's, een gigantische hoeveelheid ondergoed, een hele hoop bh's... Vind het voor dat soort dingen de moeite wel maar zou er niet zo snel heen gaan voor de kleding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:53

Ik vind de bh's van de primark dus echt heel erg rot zitten, ik houd het maar bij h&m haha. :') Maar panty's en basic hemdjes zijn er wel heel fijn van inderdaad. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 19:58

Bij mijn huisgenoot zitten ze ook voor geen meter, maar bij mij zitten ze op een of andere manier echt als gegoten. Heb nu 4 simpele basic bh's van de primark zonder padding en ik draag echt niks anders meer...

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:21

Ik heb laatst ook een BH van de Primark gehaald was afgeprijsd voor €3. Zit echt heel erg goed, behalve dat er een rond ijzertje aan zit en ik daar blijkbaar allergisch voor ben :')

Verder vind ik die van de H&M fantastisch :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:26

Bij de primark hebben ze een set van 3 bh's voor 8 euro. Een donkerrode, een witte en een zwarte. Zijn gewoon heel simpel met een beugel en wat padding, maar geen push up. Zitten echt heeeeerlijk! Heb er ook nog een t shirt bh van die hetzelfde zit.

Verder hebben ze daar van die super stretchy zwarte oma-onderbroeken (komen ongeveer tot je oksels en zijn totaal niet charmant) en die vind ik echt zo heerlijk voor als ik ongesteld ben <3

MarlindeRooz

Ik heb er nu een aan, hij zit niet rottig maar ook niet fijn. :P

Anoniem

Katoenen strings van de primark vind ik trouwens ook heerlijk zitten, ze lubberen alleen zo snel uit

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:35

Ik hou ook van de primark onderbroeken. Ik haal altijd die in zakjes zitten, de brazilian versie. Zijn geen strings maar ook geen slips, net er tussen in. En vind de printjes altijd zo geinig haha :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:35

xRoosss schreef:
Ik hou ook van de primark onderbroeken. Ik haal altijd die in zakjes zitten, de brazilian versie. Zijn geen strings maar ook geen slips, net er tussen in. En vind de printjes altijd zo geinig haha :')

Die vind ik ook suuuuuper fijn! En m'n billen lijken er zo fantastisch mooi en geshaped in

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:36

Emmaa_ schreef:
xRoosss schreef:

Die vind ik ook suuuuuper fijn! En m'n billen lijken er zo fantastisch mooi en geshaped in

Ja precies!! Zonder interventie van de sportschool lijken je billen zoveel mooier :') hahaha

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 20:37

Ik vind het bij de Primark juist leuk om in die gigantische bakken met onderbroeken te graaien :')