Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Hier weer eens een keer een "bedel mailtje";
Ik heb er een Wii mini op staan, met toebehoren + 4 spellen (2x Mario, 1x Donkey Kong en Monopoly)
Voor €50,- Persoonlijk vind ik dat een meer dan redelijke prijs; alleen die spellen zijn eigenlijk al meer dan 40,- waard.
Krijg ik een mailtje:
"Is 50 euro een vaste prijs?"
Ik:
"Voor €50,- mag u inderdaad de spullen komen ophalen. Als ik het moet versturen, komt er nog €6,75 verzendkosten bij."
Zij:
"Mijn zoontje heeft 40,- gespaard. Als u van gedachten verandert..."
Ik (in gedachten): dan moet hij maar even doorsparen of je legt er als liefhebbende moeder zelf nog €10,- bijmaar verder dus niet op gereageerd.
Vandaag weer een mailtje:
"Bent u al van gedachten verandert?"
[***] schreef:Nou, ik heb net een boos mailtje terug van iemand.. Ik had iets verkocht via MP aan iemand, diegene stuurt gistermiddag een betalingskopie naar mij. 'S avonds krijg ik een mailtje of het vandaag(dus gister) verstuurd is. Daarop gaf ik antwoord dat het geld er nog niet opstond voordat ik moest werken. Echter toen ik terug was van mijn werk(11 uur 's avonds) stond het erop, dus ik zei dat ik het morgen(dus vandaag) zou verzenden. Nu heb ik een boos mailtje gekregen dat ze had verwacht dat ik het gister op de post deed aangezien ze een betalingsbevestiging heeft gestuurd naar mij. Ik zal dan wel weer heel raar zijn, maar ik wacht altijd tot het geld op mijn bankrekening staat. Wie weet is de betalingsbevestiging vervalst of zijn er problemen met de bank en dan heb je het al opgestuurd.
MamaMiesje schreef:[***] schreef:Nou, ik heb net een boos mailtje terug van iemand.. Ik had iets verkocht via MP aan iemand, diegene stuurt gistermiddag een betalingskopie naar mij. 'S avonds krijg ik een mailtje of het vandaag(dus gister) verstuurd is. Daarop gaf ik antwoord dat het geld er nog niet opstond voordat ik moest werken. Echter toen ik terug was van mijn werk(11 uur 's avonds) stond het erop, dus ik zei dat ik het morgen(dus vandaag) zou verzenden. Nu heb ik een boos mailtje gekregen dat ze had verwacht dat ik het gister op de post deed aangezien ze een betalingsbevestiging heeft gestuurd naar mij. Ik zal dan wel weer heel raar zijn, maar ik wacht altijd tot het geld op mijn bankrekening staat. Wie weet is de betalingsbevestiging vervalst of zijn er problemen met de bank en dan heb je het al opgestuurd.
Gelijk heb je hoor! Je bent geen Wehkamp met 'voor 10:00 besteld, dezelfde dag in huis"